302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb ([info]mindbound) rakstīja,
@ 2016-01-26 23:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:awake
Mūzika:Feindflug - Hirnschlacht: Selbstsucht
Entry tags:hatred, mathematics, statistics

No 61836 Facebook reģistrējušamies cilvēkiem 34257 (55.4%) aritmētikas uzdevumu “7 + 7 ÷ 7 + 7 × 7 - 7” atrisina kā “56” (avots: šī ieraksta komentāru analīze), ko var iegūt tikai tad, ja darbību rindu izpilda burtiski dotajā secībā, savukārt pareizi ir atbildējuši tikai 14098 (22.8%). Tas vairs nav pat smieklīgi, tā ir otrās klases vielas nepārzināšana.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mindbound
2016-01-27 00:39 (saite)
Ja tie ir tie dati, uz ko vēlējies atsaukties ("Percentage of teachers in primary education who are female"), tad es neredzu nekādu korelāciju vai pat vispārīgu sakaru starp tiem un OP.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-01-27 08:14 (saite)
Korelācija ir tāda, ka senāk, kad šādas tendences nebija, izglītība bija daudz augstākā līmenī. Pedagogam vajag autoritāti.
Šajā sakarā jāpiemin arī molly-coddling ideoloģija, kas raksturīga pēdējo desmitgažu sistēmām Rietumos, kur ''visiem jābūt uzvarētājiem'', lai tikai neapbižotu hipersensitīvos bērniņus, kā rezultātā atzīmes velk uz augšu vai vispār iztiek bez tām. Galvenais piedalīties.
Nepatīk ignorance? Nebalso par kreisajiem. Ignorance is strength..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2016-01-27 08:35 (saite)
Man izskatās, ka Tu šeit vienkārši paņem divas tendences (kuras šajā gadījumā pat korelē visai vāji) un tad ad hoc pieņem, ka starp tām ir kauzalitāte, aptuveni šādi. Statistika tā nedarbojas un šie dati (kuri, pie tam, vismaz kopš 1981. g. ir mainījušies tikai par dažiem procentiem) nav evidence OP aprunātajai problēmai.

Par "visiem jābūt uzvarētājiem" pieeju un tās trūkumiem es piekrītu, tur īsti nav, ko piebilst (ja nu vienīgi to, ka tas kā fenomens ir daudz vairāk vērojams tieši Štatos (kur pirms kāda laika apspriestā "mācību stilu" pedagoģija var tikt traktēta kā viena no šādas paradigmas izpausmēm)). No otras puses, ar politisku kreisumu tā arīdzan nekorelē, ja PSRS un citi tiešām kreisi/sociālistiski režīmi tiek apskatīti kā evidence.

Jautājumus par maniem politiskajiem uzskatiem atstāsim neapspriestus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-01-27 10:08 (saite)
PSRS kreisums bija pavisam cits. PSRSā ekzaktās zinātnes pamatā pasniedz vīrieši un standarti bija diezgan strikti. Neviens netika žēlots. Ja nevari, tad ej par sētnieku. Rezultāts - katrs otrais (hiperbola) PSRSā bija inženieris.
Lutināšanai un nedisciplinētībai izglītības sistēmā tik pat liela negatīva nozīmē kā vecāku audzināšanā. Ieej kādreiz paskaties kas darās pamatskolas klasēs, kur pasniedzēja ir kaut kāda jauna studentīte. Tādā vide nevar būt laba zināšanu apguvei. Ja skolu patur bērnudārza līmenī līdz cilvēkam ir 18 gadu, gaidi nepatikšanas. OPa rezultāts ar to ļoti pat labi korelē.


Neesi vienīgais, kas par šito sūkstās, bet es ne no viena līdz šim neesmu dzirdējis nekādas, nemaz nerunājot par ''labākas'', alternatīvas. Nav, piemēram ,tā, ka pedagogi, kas pasniedz sākumskolā nezinātu savu priekšmetu. Bet pedagoģija nebeidzas ar priekšmeta pārzināšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2016-01-27 10:17 (saite)
Skolēnu lutināšana un "visi ir uzvarētāji attieksme" tiešām varētu korelēt (un pieļauju, ka arī korelē, kaut nevaru spriest, cik stipri) ar OP rezultātiem. Es runāju par to, ka šīs divas lietas (vai, piemēram, pedagogu kopējais kompetences līmenis), savukārt, nekorelē ar statistiku par sievietēm pedagoģēm.

Konkrētu uzlabojumu ideju man šobrīd arīdzan nav, līdz ar to tikai sūdzos par novērojamo. Nekonstruktīvi, zinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?