21 January 2021 @ 04:09 pm
Magnetic Field.  
Aizvakar nevarēju vairs izturēt savu galvu, tāpēc pazvanīju uz 111 pakonsultēties. Trīs dažādas sievietes noklausījās manu bēdu stāstu, līdz trešā uzņēmās atbildību mani nosūtīt uz A&E. Slimnīca par laimi dažu minūšu gājienā no mājām, tāpēc bailīgām actiņām aizdrebinājos līdz ko noliku klausuli. Pavadīju tur no 16:00 līdz 22:00, mani apskatīja pieci dažādi ārsti, notecināja asintiņu, uztaisīja kontrastvielu datortomogrāfiju, lika gaidīt trīs stundas rezultātus, viss bija normāli, aizsūtīja mājās. Nākamajā rīta nosūīja uz magnētisko rezonansi, lika iečurāt trauciņā lai izslēgtu grūtniecību, tad gaidīt vēl trīs stundas, nosūtīja mājās.

Tikko beidzot runāju ar jau astoto ārstu, kurš mani nomierināja ka rezonanse ir pilnībā normāla. Bet ka nosūtīs mani pie neirologa uz citu slimnīcu. Pašlaik vēlaizvien jūtos tā it kā kāds ar pannu pa galvu būtu iesitis - reibonis, spiediens, sīkšana un vājums, ik pa laikam kreisā sejas puse jūtas vāja vai mazliet nejūtīga, sāp kreisā roka un kakla sāns ik pa laikam, nāk un iet, nāk un iet. Nezinu, ko gan man tas neirologs varētu vēl izmeklēt, bet I look forward to it.

Pagaidām vienīgā reasonable diagonoze, ka tā ir post-viral vobla no koronas, un visi ārsti kā viens mazliet nopūtās, ka rona ietekmē cilvēkus neskaitāmos veidos, kas vēl visi nav izpētīti un atzīmēti.

Otra teorija, ka šīs varētu būt stresa sekas, manuprāt, nav īpašas ievērības vērta, jo es neizjūtu stresu, jo manā dzīvē nekas nenotiek tāds, kas varētu būt stresa cēlonis. Mans vienīgais stress ir, ko gatavot vakariņās, un pa kuru parka pusi / vai iet pastaigāties. Plus, dzīves posmos, kad man ir bijis stress, viņš nekad man nesita ar pannu pa galvu.

Lai nu kas, man šo divu dienu laikā ir atjauninājusies dziļa cieņa pret NHS. Viņi visi ir sirdskaidri un apzinīgi kaķēni, kas tevi apuķinās kā bebīti. Pirms es zvanīju 111, es paredzēju, ka kaut kāda tante apātiskā balsī man nobērs, ka lai nomierinos, ieņemu Iboprofēnu un gaidu dažas dienas, pēc kurām man maģiski viss pāries m-kay? Bet tajā vietā man pārbaudīja visu iespējamo un pret maniem simptomiem izturējās apzinīgāk nekā es pati, lai arī viņi visi tur drošivien ir pārstrādājušies līdz pēdējam glābjot patiesus koronas pacientus. Es gribētu tā kā mana vecmāmiņa bērnībā, visām savām dakterītēm un dakterīšiem aiznest šokolādes kastīti ar puķēm.
 
 
( Post a new comment )
[info]xena on January 21st, 2021 - 06:52 pm
Sīkšana visu laiku, vai tikai pa vakariem?
Spiedieni un reiboņi pastiprinās pie fiziskas slodzes vai noguruma?
Man arī šis viss bija, ar visu sensoro migrāciju pa sejas dažādiem muskuļiem, vismaz mēnesi, diviem pēc "izslimošanas".
Tikai ar pakāpenisku aktivitātes audzēšanu un papildvitamīniem pa 3 mēnešiem mazinājies.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 21st, 2021 - 07:03 pm
Tev arī.. interasanti zināt, paldies ka padalījies!

Man tas sākās ar spēju sīkšanu/spiedienu, pēkšņu vājumu, kas turpinājās kādu pusstundu, pagājšnedēļ. Kāru veļu, nekāda piepūle vispār. Neesmu vēl arī novērojusi, kas pastiprina simptomus.. varbūt kafijas dzeršana no rītiem. Ja kaut ko darbojos vai eju staigāt tad mazliet aizmirstas tās sajūtas. Varbūt ēdot, pēc ēšanas pastiprinās. Un vot sensora migrācija pa seju/kaklu, tāda stīvuma sajūta! Tik labi šo uzzināt, jo tas tad arī laikam nozīmē, ka no koronas. :/

Mans plāns ir dzīvot maksimāli veselīgi, turpināt mierīgi sportot, jogot, lai ķermenis labojas un pierod pie normalitātes.

Turies tu ar, lai viss iet uz labu!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]xena on January 22nd, 2021 - 12:01 am
Paldies Tev! Man nu jau pēc 3+ mēnešiem beidzot gana labi. Ļoti uzlaboja dzelzs+vitamīnu komplekss un D vitamīns. Kā arī viss cits, kas veselīgam dzīvesveidam* piederas. Nu, un apziņa, ka iemesls skaidrs, pārejošs un saudzīgi un pacietīgi jāgaida un jāstrādā, lai vīrusa sabojātais atjaunojas.
Lai Tev arī izdodas! Gaidīsim uzlabojumu ierakstus par šo pēc kāda laika!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 07:35 pm
Jā, neziņa bendē vismaz tik pat daudz kā paši simptomi.

Prieks, ka jūties labāk. Man ar mazliet labāk ir katru dienu. Šodien labi paskrēju, un nejutos dizzy pēc tam, kas ir sasniegums. :)
(Reply) (Parent) (Link)
putns[info]dumshputns on January 21st, 2021 - 07:33 pm
Oij, un šitā po žižņi vienmēr - kad gars ir sašļucis un žēlīgs, tad ķermenis izdomā kādus pigorus, lai liktu saprast, ka Tev viss bija: ”Tik labi, un Tu žēlojies kā nabags, paskaties tagad Tev vismaz ir iemesls.”
P.s. Royal free?
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 21st, 2021 - 07:44 pm
Jā.. bet man tieši šķiet, ka pagājušā gada laikā iemācījos būt nesašļukušāka un viskautko novērtēju, jo tagad novērtēšana ir vienīgā jautrā lieta ko var ikdienā darīt. Bet jā, vienmēr, kad uzmācas kaut kāds bodystuff uzreiz mēģinu izfunktierēt, kāds atkal antijungs manā psihē iemājojis.

Yup, Royal Free, tik jauki dakterīši! <3
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
putns[info]dumshputns on January 21st, 2021 - 09:08 pm
Ir sanācis tur pabūt nesen, pie traumām nhs nezkāpēc strādā viskarstākie džeki, un tādi ļoti čill. Nenovērtējams resurss!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 07:37 pm
Lols, jā ir tur visādi tādi simpātiski mužščini. Gan jau ka traumās visi tie medical rockstars dzīvojas, ne kā vienmuļīgos GP surgeries.
(Reply) (Parent) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on January 21st, 2021 - 07:40 pm
Zinkā, ar stresu visādi var būt, to var pat nejust un nav tā, ka esi bezemociju cilvēks. Es gan liktu uz kovida sekām :(
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 21st, 2021 - 07:45 pm
Emocijas jau ir, stresu gan nekad īsti neesmu izpratusi. Vienmēr šķiet, ka stress uzreiz materializējas skumjās vai apātijā.

Es arī liktu uz kovidsekām. :/
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on January 21st, 2021 - 07:52 pm
nuuuu, es līdz pirmajam panic attack arī domāju, ka labi tieku ar stresu galā :D es patiešām nezinu, kas būtu labāk - stress vai kovidsekas. both are nasty. jācer, ka šis pazudīs tikpat ātri, kā uzradies.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 21st, 2021 - 08:04 pm
Jaa, man ar bija panic attack, kad shii huinja saakaas pagaajshnedeelj. Bet tie panic attacks vienmeer ir kaa response uz kaut ko konkreetu.

Kaut gan laikam paziime, ka tiec labi galaa ar stresu ir ja nav panikas, panika driizaak ir paziime, ka esi so overwhelmed, ka netiec galaa. Ehity ehh..

This too shall pass, gan jau.
(Reply) (Parent) (Link)
transcendentālais objekts laika galā[info]ub on January 21st, 2021 - 08:54 pm
Cerams, ka drīz noklārēsies. Turies.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 11:44 am
Thanking! :)
(Reply) (Parent) (Link)
adele_varbut[info]adele_varbut on January 21st, 2021 - 09:04 pm
Eh, izklausās pēc bēdīgi slavenajām koronas sekām, lai gan skaidrs, ka nevar jau droši zināt. Labi vismaz, ka rādītāji ir ok. Ceru, ka drīz tev kļūs labāk!
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 11:44 am
Paldies par laba vēlējumiem, mani tiešām nomierināja labie rādītāji, tagad tikai jāveseļojas un jānomierinās. :)
(Reply) (Parent) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on January 21st, 2021 - 11:42 pm
nu ja nu tās gadījumā tomēr nav CV sekas, tad iespējams nervu saspiedumi muguras vai kakla rajonā. tiem mēdz būt efekti pa visu ķermeni.

neirologs kāreiz varbūt pateiks.


man tagad ir tā, ka nevar gulēt kā pagadās, citādi rokas notirpst. jāguļ tikai ar pareizu galvas stāvokli. nu un vēl vingrojumi jātaisa kakla/plecu atslābināšanai.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]xena on January 21st, 2021 - 11:57 pm
Aprakstītā simptomātika pat daļēji nevar būt izskaidrojama ar nervu saspiedumu kakla(!) rajonā. Tur spiedieni, iekaisumi, nervi sejā.. Visticamāk, ka tas pats kovids, apasiņošanas/asinsvadu aspekts. Klāt, protams, vispārēja nomācoša ietekme uz nervu sistēmu, tāpēc pastiprinājums.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on January 22nd, 2021 - 12:30 am
es atvainojos, es vadījos no šī teksta, nekādus iekaisumus nekur pieminētus neredzēju:

>reibonis, spiediens, sīkšana un vājums, ik pa laikam kreisā sejas puse jūtas vāja vai mazliet nejūtīga, sāp kreisā roka un kakla sāns ik pa laikam, nāk un iet, nāk un iet.

kā jau rakstīju, gadījumā ,JA tās tomēr neizrādās CV sekas... "

tātad nekur neteicu, ka tās nevar būt CV sekas. tieši otrādi, ļoti iespējams, ka ir.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]xena on January 22nd, 2021 - 10:13 am
atvainošanās pieņemta. :)
No tipiskajiem saspiestajiem nerviem kakla daļā arī var būt šāda simptomātika (zinu, ko runāju - bieži izjusts uz savas ādas). Bet, tā parasti nav tik nospiedoša, uzreiz tik strauji nekombinējas komplektiņā (nāk pakāpeniskāk) un visbiežāk skaidri nojaušams pēc kurām pozām vai darbībām konkrēti pastiprinās.
Bet pēc ronas tie paši simptomi kombinācijā un izteiksmībā tiešām raksturojami kā debilitating, un klāt vēl pašam sajūta, ka tur nav gluži ķermeņa mehānika pie vainas, bet kaut kādi internāki procesi.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 11:43 am
Nevarētu būt, jo es dzīvē visu laiku baigi staipos, jogoju un lokos. Nav nekad bijuši saspiesti nervi, un nekas tāds nav darīts lai viņus saspiestu. Ja vien tam nepietiek ar vienu nakti neveiklas guļampozas.. Bet tev taisnībs, simptomi visi atbilst, un es to arī pieminēju dakteriem.

Bet, occams razor - tikko nupat bija korona, ilgā korona rada manus simptomus, tātad visticamāk mani simptomi ir no ilgās koronas.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]formica on January 21st, 2021 - 11:47 pm
depleated NAD+
Vai tik Cytokines nebuus paarcentushies... var meegjinaat tos nomierinaat ar raugu
https://youtu.be/uQlBmy-T2W8

Kaadaa kaktaa veel peleejums nav aizkjeeries? https://www.sommerwhitemd.com/5-conditions-associated-with-nad-depletion/
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 11:40 am
Re: depleated NAD+
Ehh ei tu sazini. No vienas puses negribas arī pārāk eksperimentēt ar visādiem suplementiem un diētas galējībām, jo gribas tomēr balansu ķermenī.

Pelējumu regulāri nīcinu, bet gan jau ka viņš kaut kur vienmēr aiz tapetēm, stūrīšos glūn.
(Reply) (Parent) (Link)
J. S. Badger[info]217 on January 22nd, 2021 - 11:25 am
njā, par nhs patiešām, man šķiet, ir kā noveicas. jo, piemēram, R. viena ģimenes ārste lika dzert paracetamolu un prasīja "a ko jūs gribat, lai es jums izmeklēju/daru/izrakstu", kamēr otra 6 mēnešus vēlāk tos pašus simptomus izmeklēja un atklāja žultsakmeņus. nu tā, ka viņš pazaudēja pusgadu no dzīves dēļ pirmās ārstes. nezinu. arī, kad pirms I. piedzima, un mēs meklējām slimnīcu, kur, tad bija dažas vnk kur tu izlasi atsauksmes un saproti, ka labāk nē...un mana pieredze arī sakrita ar labajām atsauksmēm tai slimnīcai, ko izvēlējāmies. nu tobiš es negribu nolikt nhs, viņi ir ļoti labi, bet es ticu, ka tur strādā visādi cilvēki, un visādi var būt.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on January 22nd, 2021 - 11:39 am
Jā..būtībā pievienojos. Man arī ir bijušas sliktas NHS pieredzes, kur kaut kāda apmulsusi meitene iegūglē simptomus un pēc 5 minūtēm aizsūta mājās ar pretsāpju zāļu ieteikumu. Vienreiz viena daktere pateica, ka man pazudusi balss un sāp kakls, jo visticamāk par daudz runāju darbā..?..

Bet, cik esmu pabijusi NHS slinīcās, tur parasti ir labāka attieksme nekā surgeries. Varbūt tie, kas strādā A&E ir izdarīgāki.

Žēl par R.. labi ka meklējāt second opinion - that has become my take away rule of life.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
J. S. Badger[info]217 on January 22nd, 2021 - 11:51 am
mums vnk noveicās, ka pārcēlāmies un vajadzēja pierakstīties pie jaunas gp. bet ja, kopš tās reizes ir sajūta vienmēr, ka vajadzēs second opinion, ja dos paracetamolu atkal :D
(Reply) (Parent) (Link)