Manā mīļākajā "Dienas Biznesa" lappusē šodien aprakstīts IK "R-idea". Gribēju iet skatīties tos funkcionālos un ērtos brīnumus, bet www.r-idea.lv diemžēl tas nav iespējams (vismaz ne tad, ja izmanto IE), jo uzklikšķinot uz kādas no sadaļām, kaut kādi sīktēli uz brīdi parādās un tad pazūd un paliek tukša lapa, līdz ar to nav iespējams preces apskatīt.
Rēcīgi no tā viedokļa, ka viņš savu preci reklamē kā maksimāli vienkāršu, bet mājas lapa gan ir čerez ž.
Mēģināšu mājās caur ugunslapsu vēlreiz.
Runājot par citām latviešu dizaineru lapām, piemēram, tie, kas ražo tās filca somas - kāpēc nevar norādīt, kāda varētu būt "recommended price" veikalos, lai zinātu, ar ko jārēķinās?
http://feltstyle.com/lv/kolekcijas/aksesuaari-39522Man liekas, ka ir pēdējais laiks saprast, ka patērētājs ir slinks dīvānkartupelis un viņam visu vajag pienest uz paplātes, jo kāpēc iet uz veikalu, tērēt laiku? (Ja vien runa nav par Apple). Tie latviešu dizaineri ir pārāk iedomīgi sučkas (mēs ražojam kaut ko nenormāli krutu! (jā, kā tad)) un piemēram, tādā veikalā kā Paviljons es īpaši nekādas baigās masas un rindas pie kases redzējusi neesmu atšķirībā no kaut kāda meinstrīmsūda Zara vai H&M.
Internetveikalu (lupatu un aksesuāru) nevajag taisīt 'emacanālu', bet gan viegli pārskatāmu, ērtu, praktisku, ar svarīgāko info. Cena, materiāls, izmērs, u.tml. Quit huiņa! Patērētāja laiks ir dārgs!