tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2012-03-20 16:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Manā mīļākajā "Dienas Biznesa" lappusē šodien aprakstīts IK "R-idea". Gribēju iet skatīties tos funkcionālos un ērtos brīnumus, bet www.r-idea.lv diemžēl tas nav iespējams (vismaz ne tad, ja izmanto IE), jo uzklikšķinot uz kādas no sadaļām, kaut kādi sīktēli uz brīdi parādās un tad pazūd un paliek tukša lapa, līdz ar to nav iespējams preces apskatīt.
Rēcīgi no tā viedokļa, ka viņš savu preci reklamē kā maksimāli vienkāršu, bet mājas lapa gan ir čerez ž.
Mēģināšu mājās caur ugunslapsu vēlreiz.

Runājot par citām latviešu dizaineru lapām, piemēram, tie, kas ražo tās filca somas - kāpēc nevar norādīt, kāda varētu būt "recommended price" veikalos, lai zinātu, ar ko jārēķinās? http://feltstyle.com/lv/kolekcijas/aksesuaari-39522
Man liekas, ka ir pēdējais laiks saprast, ka patērētājs ir slinks dīvānkartupelis un viņam visu vajag pienest uz paplātes, jo kāpēc iet uz veikalu, tērēt laiku? (Ja vien runa nav par Apple). Tie latviešu dizaineri ir pārāk iedomīgi sučkas (mēs ražojam kaut ko nenormāli krutu! (jā, kā tad)) un piemēram, tādā veikalā kā Paviljons es īpaši nekādas baigās masas un rindas pie kases redzējusi neesmu atšķirībā no kaut kāda meinstrīmsūda Zara vai H&M.

Internetveikalu (lupatu un aksesuāru) nevajag taisīt 'emacanālu', bet gan viegli pārskatāmu, ērtu, praktisku, ar svarīgāko info. Cena, materiāls, izmērs, u.tml. Quit huiņa! Patērētāja laiks ir dārgs!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mazeltov
2012-03-21 13:57 (saite)
Viņiem, visticamāk, nav tāda apgrozījuma, lai varētu atļauties tirgot tās somas pa zemāku cenu. Vēl arī - roku darbs. Gan jau viņiem ir sava mērķauditorija - vimsikālās agnesīgās kloni un sekotāji.
Ja es nebūtu tik praktiska un racionāla un mazāk žīdelīga, droši vien, ka pati nopirktu, lai atbalstītu LV preci un svinētu unikalitāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?