Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2014-08-20 21:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Riteņbraucēji reāli aborzeļi. Viņiem sataisa velojoslas, apgrūtina autobraucēju dzīvi. (Vispār velo braucējiem nav daudz tiesību, jo kā redzams, tad ceļi ir būvēti autobraucējiem un gājējiem. Riteņi ir vecāki par automobiļiem, bet kaut kā atsevišķas joslas ir radušās krietni, krietni vēlāk.)
A kas notiek? Šie vēl čīkst, redz, nav gana labs ceļš. Tur pelķe, tur vēl kaut kas. Ko darīt cilvēkiem laukos, kas brauc ar auto izvairoties no miljons bedrēm? Kāpt uz riteņa? :D
Nafig šitādiem nepateicīgiem ķēmiem vispār izrādīt jebkādu pretimnākšanu.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]madars
2014-08-20 23:53 (saite)
sāpe? :D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mat
2014-08-21 00:15 (saite)
Da nē, vienkārši kārtējā kategorija, kas sāk čīkstēt. Drīz riteņbraucējus diskriminēs, ja tur nevarēs pa riteņbraucēju celiņu piebraukt.
Būtu priecājušies, ka kāds vispār par viņiem domā un ir gatavs sašaurināt jau tā šaurās Rīgas ielas. A tā vietā kā mazi, izlepuši bērni sāk čīkstēt, ka šis nav labi, tas nav labi.
Es čīkstu, kad uz ietves kāds ir novietojis auto? Ne pārāk, jo var jau mierīgi arī apiet. Ja ne pa ietvi, tad pa brauktuvi. Es čīkstu, ka lietus laikā var iekāpt kādā peļķē un saslapināt kājas, vai kāds var nošķiest? Ne pārāk.

A te - reku jums ceļš, ņemat un brauc. A tā vietā sāk čīkstēt, ka ceļš nav zeltā bruģēts. Un vispār, viņus tūlīt diskriminēs, ja lietus laikā uz celiņa būs kaut viena peļķe.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]madars
2014-08-21 06:09 (saite)
Riteņbraucēji dara labu darbu: neveido mašīnu sastrēgumus. Manā ieskatā vajadzētu rīkoties vēl radikālāk: izveidot carpool lane, kur var braukt tikai tad, ja mašīnā ir vismaz divi cilvēki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pimpausis
2014-08-21 07:49 (saite)
Kā ta viņi neveido sastrēgumus, iz za viņu jaunās joslas, tagad visi stāv uber garā propkā. Riteņbraucējiem vajadzētu pamācīties noteikumus, netikai ceļa, bet ari fizikas. Jo pēdējā laikā rodas iespaids, kā vienīgais transports, ar ko jamie māk braukt, ir ritenis. Pēc ceļu satiksmes noteikumiem, man katrs riteņbraucējs jāabrauc ar 1.5 m intervālu, pamēģiniet jamo apbraukt pie intensīvas plūsmas, ja vidējais brauktuves platums ir 3m un jams jau brauc metru no malas(tādā ziņā veloceliņi ir laba lieta, bet tie ir jābūvē, tur kur var tos uzbūvēt pie esošās infrastruktūras).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mat
2014-08-23 13:52 (saite)
Darīt labu darbu nozīmē kaut ko izdarīt, nevis netraucēt citiem ;)
Un tieši pretēji, riteņbraucēju celiņi veicina mašīnu sastrēgumus, jo to vietā varētu uztaisīt platākas joslas.

Manā skatījumā - cilvēki brauc ar auto un rēķinās, ka var nākties sēdēt sastrēgumos. Visi gribētu pārvietoties ātrāk, bet bieži to ietekmē cilvēki, kas neredz zaļo gaismu un atstāj 10m spraugu, lai viss būtu patiešām super droši. Tad nu arī nekas uz priekšu nekustas.
Bija Zebrā eksperiments. Cik daudz auto izbrauc zaļo gaismu satiksmē un cik daudz auto izbrauc, ja tie visi ir taksometri. Starpība bija manāma.

Tā ka automātisko auto līnijas pie sastrēgumu vietām būtu daudz labāks risinājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

nēnu as long as
[info]sursurs
2014-10-21 17:33 (saite)
nēnu as long as tas ceļš ir gana pats, lai tās peļķes (bedres) apbrauktu, es nečīkstu.
Peļķe principā nozīmē "bedre" - es ar nevaru atcerēties katru kvadrātcentimetru tās velojoslas, lai zinātu, kurā vietā varu tām peļķēm droši braukt cauri, un kur palikšu bez zobiem un ar salauztu velo..
Normāli, ja es braucu pa brauktuvi un malā ir kaut kādas šausmas (vai arī viss ir zem ūdens un nezinu, kādas šausmas ir apakšā), es arī parādu kreiso signālu un iebraucu kaut joslas vidū, lai to škērsli apbrauktu (tas btw ir atbilstoši CSN). Ja es tāpat varu darīt arī, kur ir velojoslas, problēmu nav. A ja starp brauktuvi un velojoslu ir auto parkings, ko tad? Vai patrāpās kāds īgnais autovadītājs, kuram šķiet,ka velo nu ir jābrauc ikurāt tur un ne vienu cm laukā no tās joslas? Tāpēc arī ir tā čīkstēšana. Plus tieši Lāčplēša iela bija viena no tām ielām, kuras malas tiešām bija slavenas ar to, ka tur metru no malas fiziski ar velo nevarēja pabraukt - mtb trases nobāl. :D
Galu galā ar auto tak speciāli ar nebrauksi iekšā bedrēs? Btw peļķēs centrā ar auto hodā ar nevajadzētu braukt - lai nenošķiež gājējus...

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?