Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2014-08-20 21:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Riteņbraucēji reāli aborzeļi. Viņiem sataisa velojoslas, apgrūtina autobraucēju dzīvi. (Vispār velo braucējiem nav daudz tiesību, jo kā redzams, tad ceļi ir būvēti autobraucējiem un gājējiem. Riteņi ir vecāki par automobiļiem, bet kaut kā atsevišķas joslas ir radušās krietni, krietni vēlāk.)
A kas notiek? Šie vēl čīkst, redz, nav gana labs ceļš. Tur pelķe, tur vēl kaut kas. Ko darīt cilvēkiem laukos, kas brauc ar auto izvairoties no miljons bedrēm? Kāpt uz riteņa? :D
Nafig šitādiem nepateicīgiem ķēmiem vispār izrādīt jebkādu pretimnākšanu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]madars
2014-08-21 06:09 (saite)
Riteņbraucēji dara labu darbu: neveido mašīnu sastrēgumus. Manā ieskatā vajadzētu rīkoties vēl radikālāk: izveidot carpool lane, kur var braukt tikai tad, ja mašīnā ir vismaz divi cilvēki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pimpausis
2014-08-21 07:49 (saite)
Kā ta viņi neveido sastrēgumus, iz za viņu jaunās joslas, tagad visi stāv uber garā propkā. Riteņbraucējiem vajadzētu pamācīties noteikumus, netikai ceļa, bet ari fizikas. Jo pēdējā laikā rodas iespaids, kā vienīgais transports, ar ko jamie māk braukt, ir ritenis. Pēc ceļu satiksmes noteikumiem, man katrs riteņbraucējs jāabrauc ar 1.5 m intervālu, pamēģiniet jamo apbraukt pie intensīvas plūsmas, ja vidējais brauktuves platums ir 3m un jams jau brauc metru no malas(tādā ziņā veloceliņi ir laba lieta, bet tie ir jābūvē, tur kur var tos uzbūvēt pie esošās infrastruktūras).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mat
2014-08-23 13:52 (saite)
Darīt labu darbu nozīmē kaut ko izdarīt, nevis netraucēt citiem ;)
Un tieši pretēji, riteņbraucēju celiņi veicina mašīnu sastrēgumus, jo to vietā varētu uztaisīt platākas joslas.

Manā skatījumā - cilvēki brauc ar auto un rēķinās, ka var nākties sēdēt sastrēgumos. Visi gribētu pārvietoties ātrāk, bet bieži to ietekmē cilvēki, kas neredz zaļo gaismu un atstāj 10m spraugu, lai viss būtu patiešām super droši. Tad nu arī nekas uz priekšu nekustas.
Bija Zebrā eksperiments. Cik daudz auto izbrauc zaļo gaismu satiksmē un cik daudz auto izbrauc, ja tie visi ir taksometri. Starpība bija manāma.

Tā ka automātisko auto līnijas pie sastrēgumu vietām būtu daudz labāks risinājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?