Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2006-03-29 05:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:gaming

bračkām geimeriem
http://kunaifusu.livejournal.com/146361.html?mode=reply
lieliska teorija par to, kādēļ Iksbokss ir izdzīvojis
autoru - konsoļu industrijas insaideru ieteicis lietotājs [info]fxp

vot, [info]fxp: paskaidro man, kādēļ neizdzīvoja Drīmkāsts, kuru ar labu vārdu (kā runā - visas krutākās arkādes) vēl tagad piemin industrijā, nomira?!



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]fxp
2006-03-29 10:24 (saite)
Savu Halo jau viņiem pietika - Sonic, Nights! un pārējie manis nosauktie. Ja MS mums zināmā Halo 2 vietā izlaistu platformeri ar Master Chief galvenajā lomā, arī būtu līdzīga reakcija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-03-29 12:18 (saite)
Visšokējokākais tā developera blogā bija storijs par to, kā tiek kancelēti projekti - čuvaks saka, ka kancelētie ir LIELĀKĀ daļa no visiem industrijas projektiem. Afigeķ. Es vēl saprastu to, ka konsoļu izdevēji baidās izdot neskaidras lietas, tur apgrozas tomēr pietiekami liela nauda, ar kuru riskēt. Bet uz PC arī.
Uzreiz iedomājos: kā no Ion Storm aizgāja Vorens Spektors. Šķiet, divus mēnešus pēc relīzes?! Lai arī pirms mēnešiem sešiem no Spektora diskvalifikācijas izdevējs zināja, ka Deus Ex 2 būs mēsls. Es sāku domāt, tas bija izdevēju taktisks gājiens, vai arī tika zarubīts vēl viens projekts?! Tipa add-ons (pēc laika spriežot)?!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fxp
2006-03-29 12:23 (saite)
Par iznākušo/neiznākušo projektu attiecību man gribas viņam ticēt, jo ne pirmā reize, kad ko tādu lasu. Par Spektoru gan nevaru neko komentēt, jo īpaši nesekoju viņa gaitām.
Lai arī Knives (kunaifusu japāņu transkripcijā) ir šausmīgs Sony-pakaļā līdējs un MS/Nintendo nīdējs, lasīt viņu ir vienmēr interesanti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snake
2006-03-31 20:45 (saite)
Atļaušos piebilst par Spektoru:
Pēc DX visai negaidītās (arī tā veidotājiem) veiksmes Spektora k-gs no geimdizainera posteņa aizvien tālāk aizgāja tīri Ion Storm Austin vadības procesos, zem modrās acs pieskatot abus studijas projektus - DX2 un Thief 3, kurus vadīja jau pavisam citi cilvēki, un kurus nobeidza (otro - krietni pabojāja) neveiksmīgais lēmums pielāgot sērijas konsoļu auditorijai (tb - vienkāršojot), tādejādi zaudējot esošos fanus (skaitā nebūt ne tik daudzos, kā, piemēram, Blizzard produkcijai), bet ne īsti iegūstot jaunos (uz konsolēm jau tāpat spēļu pietiek).
Kad abas spēles, teiksim tā, ne īsti attaisnoja uz sevis liktās cerības, bet DX brends vispār kļuva par izsmieklu, plānoto addonu/blakusprojektu Deus Ex: Clan Wars ātri pārdēvēja par Project: Snowblind, Ion Storm klusām pievēra, bet spektoram - pamāja ar roku.

Ne pie visa, protams, vainīgs tikai Spektors - Eidos visu laiku bija naudas grūtībās (no kā arī izriet DX un Thief pārorientācija uz konsoļu tirgu), bet es aizvien vairāk un vairāk pārliecinos, ka pirmais Deus Ex bija drīzāk patīkama nejaušība, nekā paredzama likumsakarība. Tā lūk ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?