Atļaušos piebilst par Spektoru:
Pēc DX visai negaidītās (arī tā veidotājiem) veiksmes Spektora k-gs no geimdizainera posteņa aizvien tālāk aizgāja tīri Ion Storm Austin vadības procesos, zem modrās acs pieskatot abus studijas projektus - DX2 un Thief 3, kurus vadīja jau pavisam citi cilvēki, un kurus nobeidza (otro - krietni pabojāja) neveiksmīgais lēmums pielāgot sērijas konsoļu auditorijai (tb - vienkāršojot), tādejādi zaudējot esošos fanus (skaitā nebūt ne tik daudzos, kā, piemēram, Blizzard produkcijai), bet ne īsti iegūstot jaunos (uz konsolēm jau tāpat spēļu pietiek).
Kad abas spēles, teiksim tā, ne īsti attaisnoja uz sevis liktās cerības, bet DX brends vispār kļuva par izsmieklu, plānoto addonu/blakusprojektu Deus Ex: Clan Wars ātri pārdēvēja par Project: Snowblind, Ion Storm klusām pievēra, bet spektoram - pamāja ar roku.
Ne pie visa, protams, vainīgs tikai Spektors - Eidos visu laiku bija naudas grūtībās (no kā arī izriet DX un Thief pārorientācija uz konsoļu tirgu), bet es aizvien vairāk un vairāk pārliecinos, ka pirmais Deus Ex bija drīzāk patīkama nejaušība, nekā paredzama likumsakarība. Tā lūk ;)
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: