Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2012-10-05 13:06:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Poll #19286 hdfjhdjjgfjxfjxjgfj
Open to: All, results viewable to: All

kura no šīm divām vietām tev liekas pareizāka?

View Answers

maksima
9 (11.7%)

rimčiks
68 (88.3%)



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]termostats
2012-10-05 13:21 (saite)
Maxima smird!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2012-10-05 13:52 (saite)
Es arī to esmu pamanījis, ka daudzās Maksimās smird. Un kasēs ļoti gausi apkalpo, kas būtiski atšķir to no RIMI. Un mans viens draugs, kurš piegādā preces lielveikaliem, saka, ka atšķirība no otras puses esot vēl lielāka, ka RIMI viss notiekot ļoti veikli un organizēti, bet Maximās esot kā vecos sovjetu laikos - ārā stāv bars darbinieku, kuri pīpē un pļāpā, bet par preces pieņemšanu atbildīgos atrast ilgi nevarot.
Vienīgā Maksima, kura man patīk, ir Talsos - tīra, kārtīga un ar laipniem darbiniekiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2012-10-05 15:10 (saite)
tas nav populāri, bet es šeit jums piekritīšu. tieši tā. smird! un tā zilā krāsa!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]biezpientaure
2012-10-05 15:45 (saite)
nujā. zilā krāsa. kāds ir deklarējis, ka viam riebjas prāmju zilā krāsa? a to tikai maxima tā zilā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2012-10-05 15:52 (saite)
pret zilo kā tādu un tā neskaitāmajām nuansēm man nav nekas,
man ir kaut kas pret konkrēto zili-balti-sarkano kombeni un proporcijām (tādi paši pārmetumi arī goes to Krievijas karogs. FRA, NL un citiem ir mazliet sabalansētākas nianses) un to debīlo fontu.

Un es uzskatu, ka šis ir uzskatāms piemērs, kā estētika nosaka to, vai FMCG vieta tiek atzīta par labu esam vai nē, jo ieved kauč mellos makaronus un tirgo Tomes foreles un Straupes biezpienu, bet nekāda patikšana un attiecības ar zīmolu neveidojas, šaujies galvā, dī-dī-bī.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tviglis
2012-10-05 19:26 (saite)
Tas ir identiski ar Ryanair krāsām - arī tikpat derdzīgas un lētuma sajūtu raisošas. Tikai Ryanair gadījumā ir dzirdēts, ka viņiem tā vairāk kā speciāla politika, tādā veidā izceļoties uz pārējo fona un radot patērētājā asociāciju ar to, ka šis nu ir pa īstam lēti = izdevīgs pirkums. Varbūt Maximas logo autoriem bija līdzīga ideja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?