Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2008-05-27 09:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par to storiju ar jāņa vingra filmu un vispār es domāju šādi: cilvēki, kas ir gatavi pazemot savu ievēloto līderi ir vēl daudz nožēlojamāki nekā rakstnieks-kopīraiters begbeders, kas mēģina pazemot sevi un savu profesiju

tā ir, pret pašpazemošanu es izturos ar milzīgu nicinājumu


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]merlot
2008-05-27 10:13 (saite)
arī pazemošana vienmēr ir pašpazemošanās, ja vien tas nav tikai neveiksmīgs mēģinājums

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:16 (saite)
jā, pilnīgi piekrītu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2008-05-27 10:20 (saite)
Nu nez, man liekas, ka pašpazemošanās piesaukšana šajā reizē ir lieka. 1kārt, tā ir politika. 2kārt, neba 99,99% par viņu balsoja, pārējiem arī var būt viedoklis (tsk ļoti nelaipns). 3kārt, cilvēku domas mainās.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:26 (saite)
šis opozīcijas viedoklis čota ir 99,9% destruktīvs
kad visi saka "tas, ko jūs dariet ir nepareizi", bet kā ir pareizi, neviens pateikt nevar
nu, ievēlat jaunu ekonomikas ministru, lai viņš atved jaunus ekonomikas megaspeciālistus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2008-05-27 10:28 (saite)
Ai nu, un pozīcijas publiskais viedoklis par 99,9% ir ūdens liešana, so what? To sauc par politiku, kāda nu tā ir šai pasaulē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:34 (saite)
pozīcijai ir jāstrādā, nevis jādirš presē, es tā uzskatu
kaut kā neticu, ka atnāks saskanīgo zemnieku partija un noglušīs piecus inflācijas procentus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2008-05-27 10:40 (saite)
Nu un šamie strādā? :D

Protams, neatnāks. Vismaz no tagadējiem diez vai kāds ir nācējs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:42 (saite)
bet no kurienes tad vēl? no marsa?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2008-05-27 10:51 (saite)
Ja zinātu, no kurienes, dibinātu partiju un startētu vēlēšanās. Nezinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chocho_chocho
2008-05-27 10:45 (saite)
foršs jūzerikčers!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2008-05-27 10:52 (saite)
Citāts, btw, vienā sērijā šams tā arī teica :)

Šis arī ir citāts :]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mr_brightside
2008-05-27 10:21 (saite)
Taču politisko cenzūru tas gan neattaisno, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:23 (saite)
neattaisno
tāpat kā sevis saukšanu par mēslu tas arī neattaisno

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mr_brightside
2008-05-27 10:30 (saite)
Cik es tagad zinu, finansējumu neiedeva tiešām tāpēc, ka filma ir sūds (tipa mākslinieciskā ziņā). Taču Kalvītis ar biedriem paši rok sev bedri, jo tagad visi domās, ka tas notika viņu iejaukšanās dēļ. "Filma grauj valsts tēlu" ir apmēram tikpat svarīgs kritērijs finansējuma nedošanai kā tas, ka ziņas nerāda Zatleru Limbažos pieņemam teļa dzemdības, apdraud nacionālo drošību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:36 (saite)
da pats zini, media=politics, un džast nespekelē uz tā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polkovnik
2008-05-27 10:29 (saite)
būtu labāk kaut ko par kazahstānu uzfilmējis

(Atbildēt uz šo)


[info]rakstnieks_nr1
2008-05-27 10:39 (saite)
Pievienojos, un uzskatu, ka par šo tematu vispār būtu nepieciešama izvērstāka diskusija.

(Atbildēt uz šo)


[info]unpy
2008-05-27 10:44 (saite)
Nožēlojams gabals. Redzot ko tādu, pārmāc pārpasaulīgs kauns. Humora izjūtas trūkums nav nekas tāds, ar ko būtu jālepojas.

(Atbildēt uz šo)


[info]blondulla
2008-05-27 10:44 (saite)
pieļauju, ka filma būs tālu no šedevra (kā jau vairums pēdējā laika latvju kino ražojumu), taču Kalvītim&Co būtu bijis gudrāk vienkārši ignorēt faktu par šādas filmas veidošanu. tagad viņi ir panākuši tikai interesi par filmu un sagādājuši tai jau bezmaksas reklāmu.
attiecībā par pazemošanu. uzskatu, ka daudz nožēlojamāk ir pazemot tautu, pat, ja tās daļa (uzsveru, tikai daļa!) ir tevi ievēlējusi. un tieši tāda ir Kalvīša&Co politika.
un vispār - tad jau Gata Šļūkas karikatūras arī būtu jāuztver kā pazemošana, jo tur taču tiek izsmieti mūsu (?) līderi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 10:53 (saite)
a es neuztveru to, ka mani valsts kaut kā pazemo. es saprotu, ka latvijā ir maz naudas, un no tā cieš visi valsts resursi - medicīna, policija, izglītības sistēma. un ar jaunajiem eiroresursiem neviens nesaprot, kā apieties. neviens. plančika ta nav.

karikatūras, nu tas patiešām ir kaut kas cits, nekā nepārtrauktā vaimanāšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2008-05-27 11:05 (saite)
mani pazemo fakts, ka par nodokļu maksātāju naudu (arī manu) tiek apmaksātas nesamērīgi dārgas un apšaubāmas lietderības celtnes, bet tiek ignorēta, piem., bērnu slimnīca, kas aizvien vēl atgādina 1.pasaules kara hospitāli. un mēs, nodokļu maksātāji, nevaram ietekmēt šo naudas sadali, jo pie varas esošajiem ir savi mērķi un intereses, kas ir tālu no tautas interesēm.

protams, es arī nevēlos, lai mākslinieciski vājām filmām tiktu piešķirtu valsts līdzekļi. cits jautājums, kādi ir filmu vērtētāji un kādas ir viņu intereses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mr_brightside
2008-05-27 11:12 (saite)
Tici man, vērtētāji tiešām ne no viena neietekmējās, viņuprāt filma tiešām bija sūds. BET KalvīšKo neizmantoja izdevību paklusēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 11:20 (saite)
tur neizmantoja izdevību pajautāt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blondulla
2008-05-27 12:20 (saite)
spriežot pēc satura izklāsta, tur varbūt varēja sanākt multfilma vai leļļu filma (tipa Šrekjānis), bet ne jau aktierfilma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]torch
2008-05-27 11:11 (saite)
jocīgi, ka tu saki, ka Latvijā ir maz naudas. Skatoties uz valsts vīru tēriņiem un plāniem tā neliekas. Piekrītu, ka maz naudas nonāk līdz nodokļu maksātājiem un valsts interesēm, bet nauda ir. Un daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-05-27 11:18 (saite)
takš tur viss, kas ir - nodokļu nauda no skandināvu investoriem, koku eksports un lembergs, kas negrib atdot tos pašus nodokļus. eironaudu taču nevar pludināt budžetā. jātaisa prodžekti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?