Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2005-06-21 19:14:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:selected

M vs W
Vot, davai, men vs women. Es šobrīd lasu vienu iepazīšanās vortālu, kurā dāmas raksturo (laikam čatā satiktos) kungus. Tas ir tāds pzģc! Linku neielieku dēļ, ēēē, koleģialitātes.

Lūk, kad veči savā starpā runā par sievietēm, viss ir skaidrs - pateikt viņiem nav ko, da i interesē viņus tikai kniebšanās nevis savādā iekšēja pasaule. Kas ir tikai normāli un dabiski.

Kad savā starpā par večiem sāk runāt meitenes - veči pat par automašīnām tā nerunā. Lūk, piemēram: "Simpātisks, bet izskatās tāds apbružāts. Kautrīgums pazudīs, kad kāda viņu pavedīs.". Brīnos, kā nav pieminēts kautkāds akumulators. "Ar vinju nav garlaiciigi. Pastaav iespeeja arii parunaat nopietni" (tā utilitāri).

"Iemūrējies savās sienās. Ir viens no tiem, kas ierodas viesībās nevis dzert, bet klausīties." (any comments, klīnika - jā!)

Ir arī polēmika: "jauks... bet interesē vienīgi automašīnas... un viss, kas ar to saistīts... pat meitenes, man liekas, vērtē... vai piestāvēs viņa džipam vai nē", uz ko tiek atbildēts: "Mulkjibas, ka neinteresants, tikai dziljaki udenji, kur ne visiem lemts peldet. Dzhipi nav vienigais, prot atrast un izmegjinat neordinarakos atputas veidus, kompaniju tai izvelesies ierobezhotu un pec saviem principiem.".

4 viedokļi uzreiz: "Meklē.... visu laiku meklē... nezin gan ko..." / "pilnīgi neuzticams un viltīgs..." / "kaut kāda izdomāta platforma ir viņa cietoksnis..."/ un visbeidzot kaut kas pa ģelu: "aktiivi izraada savu pashpaarliecinaatiibu, kas principaa liek domaat, ka taas vinjam visai maz, starp citu - tas pieraadaas tekstos. Vizuaali pievilciigs tips un tik tieshaam mekleejas, mekleejas....:)"

Ir arī patiesi risinājumi: "Meegjinaas pavest jebkuru, kas ir kaut cik liidziiga sievietei, peec tam spljaudiisies, ka - nekaa no vinjas nav. Patiesiibaa, lai nezaudeetu savu lielisko potenci vinjam tieshaam vajadzeetu paartraukt dzert un grimt egoistiskaa sevis zheeloshanaa".

Sajūsma: "ja visi vīrieši mācētu tā izvēlēties tualetes ūdeņus.....:)"

Vārdsakot, jūtos kā baltkrievu traktors.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]yoko
2005-06-21 19:37 (saite)
:))) ar tādām zināšanām neļaus pat koka bluķim mierīgi papeldēt garām

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 19:39 (saite)
protams, protams, dogoņit i vij...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 19:51 (saite)
kurš teikums Tev bija veltīts? :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 19:53 (saite)
manis tur nav, es pa linku vnk aizgāju. es varu arī trolejbusā iepazīties. ar konduktori.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:11 (saite)
nu jā, to katrs var, viņai kartiņa ar vārdu pie krūts piesprausta ;)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:14 (saite)
iepazītos, pat ja kartiņas nebūtu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:15 (saite)
uz biļetēm paraujies vai kas tur ir par fišku tais vella konduktorēs? kļūstu aizdomīga un greizsirdīga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:17 (saite)
varas sajūta, protams. tipa pats kļūsti bezmaz kā konduktors (reversā = "direktora sieva")

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:24 (saite)
ā, nu jā, bieži sastopama parādība
arājs, arājs, ne lāču vadātājs
vispār jau es domāju - vispārinot, viss po ģēlu, sievietes utilitāri vērtē sev vajadzīgo emocionālo guvumu (iejūtīgs, pašpārliecināts un kas tur vēl), vīrieši pragmatiski vērtē seksuālo, sadzīvisko maybe arī dažreiz, marss, venēra, katram savs, tas jau sen zināms, labi, stereotipi bieži varbūt, bet - nav dūmu bez uguns un laba apziņa dod saldu miegu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:31 (saite)
pagaidi - ko cilvēki sagaida iepazīstoties (da pofig kur)?
man, piemēram, liekas ļoti smieklīgi, ka sievietes sevi prezentē ar ņekiju iekšējo pasauli (kas 95% būs permanenta figņa, piedevām vēl uz visu atlikušo dzīvi!; palasi, ko viņas raksta, palasi, kāda tur nafig vēl iekšējā pasaule?!).
it kā večiem viņas nebūtu. takš veči nelien ar viņu nevienam virsū. un vēl dīvaināk ir tas, ko tu saki - "sievietes utilitāri vērtē sev vajadzīgo emocionālo guvumu" - kādu guvumu, tur nav nekā galīgi! ja vecis uzliekas meitenei virsū, sanāk, ka tad viņai vismaz ir emocionālais guvums. breds pilnīgs. nav tā dzīvē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:32 (saite)
nu bet Tu jau no veča dirskursa atkal lūri - tad jau tā ij sanāk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:34 (saite)
nē, es cenšos par šīm lietām spriest maksimāli objektībi, bez "večisma"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:36 (saite)
nu tad Teu vaidzēj saprast
veči tak arī niansēs pēta - dibins, pupi, vēl kas tur
nu smaka tak tā pati
ir visādi veči un ir visādas babencijas
dažādu līmeņu
savējie savējos atpazīst
pupi vai kruts džips

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:39 (saite)
ko es arī cenšos ieskaidrot!!
jā, tā pati. mūsu intereses neatšķiras, mēs viņas vienkārši savādāk pozicionējam!!
vot pasaki man - tev to džipu vajag? vai krutu seksu? vai nodrošinātu nākotni? vai lai kāds saprastu tavu iekšējo pasauli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:41 (saite)
nu atskaidro man to pozicionēšans domu vēlreiz skaidros matos
tas, ka atšķiras
vīrietis - racionālais, sieviete - emocionālā?
nu ij kas?
tas Tevi cep?
atšķirības?
man, protams, visus četrus minētos vajag, bet jautājuma apakšdomu neizpratu, smadzenēm jau aķi sāk nosēsties

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:44 (saite)
thhhh, man arī visus četrus.
bet ko pozicionēt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:47 (saite)
pozicionēt Tavā šajā gadījumā nozīmētu izvēlēties vienu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]yoko
2005-06-21 20:51 (saite)
imho sievietes tradicionāli interesē t.s. vīrieši - veiksminieki
- kas nozīmē, ka viņš ir drošs, par sevi pārliecināts, kas sekojoši tālāk nozīmē veiksmīgu karjeru un naudu, kas tālāk nozīmē - džipa iespējamību, ja tādu sakārotos vai virtuves iekārtu
- ka viņš ir izskatīgs, kas nozīmē, ka viņš pietiekoši ciena sevi, lai koptu sevi pat, ja viņam nav tas labākais genofonds deguna formai ticis
- ka viņam piemīt kaut kādas n rakstura īpašības, humors, jūtīgums, kas ļaus tai sievietei justies ar viņu droši un tai pašā laikā nebūs garlaicīgs viņai
cita to noformulē veiksmīgāk, cita - mazāk veiksmīgi, bet domāju, ka tas šobrīd ir tas modes top komplekts klasiskais

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 22:13 (saite)
sievietēm na poņas, kā lai viņas sevi padara patiesi laimīgas. Poņa ir tikai par to - kā atkarīgas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]yoko
2005-06-21 20:45 (saite)
Tas "vai lai kāds saprastu tavu iekšējo pasauli?" bija pretnostatīts iepriekšējiem?
nu, zrja, neesi tāds pragmatiskais ciniķis, man vajag arī to, nudien vajag
ja džeks mani necērt šite (rādu ar pirkstu uz deniņiem), viņš necirtīs arī tur (rādu pats zini, kur)
ne tādā vīzē, ka fiziski necirtēs, bet nebūs ar baudu man

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:51 (saite)
stop, stop! neiet runa par to, kur džeks cērt! tātad, kas ir galvenais - ar ko tu sāksi? vai ar deniņiem, vai ar "tur"? tu taču neteiksi, ka tev ir pasaules klases dibens un grāds literatūrā vienlaicīgi?!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 20:54 (saite)
ar deniņiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:55 (saite)
un, davai, tagad pasaki - kāpēc?]
atceries, ka vecis ar tavu iekšējo pasauli negulēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 21:01 (saite)
par to ciršanu jau rakstīju
tāpēc, ka ja džeks kož manu fišku tur augšā (rādu uz deniņiem), viņam ir daudz lielākas izredzes patikt man arī tur apakšā (par spīti locekļa izmēriem vai jebkam tādam)
manā gadījumā kost manu fišku tur augšā nozīmē arī jūtīgumu, bet arī daudz ko citu, un ja džeks ir gana jūtīgs, tad apakšā arī varam daudz vairāk ko sarunāt (bez vārdiem)
tā ir štelle ko nevar iemācīt drāzējam, ja cilvēkam tā nav - tad nav

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]yoko
2005-06-21 20:58 (saite)
es joprojām nesaprotu, uz kā Tu cepies
kāda starpība vai Tevi pēta kā 'baltkrievu traktoru' pēc a la rakstura īpašībām (kā pamatā tais citātos tiek pretendēts uz) vai pēc fiziskām īpašībām vai jebkā cita?
vienojošais derdzīgais ir pretējās būtnes sajūtas - 'jūtos kā baltkrievu traktors'
znač atrisinājums ir vienkārši pētīt kaut kā savādāk, ne kā gaļas tirgū vai izsolē, lai tas otrs tā nejustos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 21:02 (saite)
a kā tiek pētīts vecis? kā Einšteins?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 21:06 (saite)
pats teici - jūties kā baltkrievu traktors
varbūt īsti neattiecas uz tēmu, bet es esmu, piemēram, pret to, ka sievietes parasti jau pēc pirmajā randiņā jūtas veikušās lielo psihoanalīzi un visas pārējās analīzes (vai piestāv uzvārds, kāda iepriekšējā pieredze ar sievietēm, kur dzīvo, ar kādu auto brauc, kur strādā) un no tā jūtas izsecinājušas, vai ir vērts otrreiz vispār runāt, nu tas ir greizi un aplami, un nevar būt pamatoti, vēl es esmu pret to, ka sievietes (un arī vīrieši, protams) pēc pirmās pārgulēšanas sāk kačāt, teiksim, pravas uz kaut kādiem solījumiem, ilūzijām un psiholoģisko uzticību, ir lietas, kas nenotiek uzreiz pēc iebāšanas un izvilkšanas, kas prasa laiku, lai iepazītu otru cilvēku un kas vispār - ir jānopelna, tādas kā tāda uzticēšanās, ja tiek pasniegts variants, ka tas tomēr ir iespējams, tad imho tās ir ilūzijas, kas tiek pasniegtas šķīvītī, jo ar pirmo segza reizi diemžēl iepazīstam tikai vienu melno caurumu cilvī un ne visas pelēkās krokas līdz ar to

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 21:15 (saite)
jo ar pirmo segza reizi diemžēl iepazīstam tikai vienu melno caurumu cilvī un ne visas pelēkās krokas
----------------------------------------------------
beidzot! beidzot!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 21:20 (saite)
nu, bet tad Tu piekrīti, ka fiška tomēr ir deniņos, nevis caurumā?
un ja sākotnēji jau nav tās nojausmas par fišku, tad līdz caurumam vispār tak nenonāk
gribu teikt, ka pasakot Tevis izcelto, es tikai saku, ka pelēkās vielas krokas ir grūtāk un lēnāk iepazīstamas, nekā apakšējā viena kroka, bet nekādā gadījumā ne mazāk svarīgākas tādēļ
un vispār - kas par beidzot, beidzot, Tu paskaties augšā, cik uz daudz ko Tu tur neesi atbildējis un vispār "beidzot, beidzot" ilgi un lēni nāca tādēļ, ka Tu visai vāji un neskaidri biji izteicies savā postā, tā doma jau, ko es te beigās pateicu, no tā, ko sarakstīji, tur nekādi nav uzminama, vo

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 21:37 (saite)
protams, ka fiška ir deniņos.
un viņā neviens orgānu nebāzīs.
man viss ir skaidrs un saprotams. domāju, ka esmu atbildējis uz visu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]yoko
2005-06-21 21:42 (saite)
man baigi patīk Tava valoda un salīdzinājumi un Kā Tu kaut ko pasaki, bet Tev jāiemācās arī saturiski, ne tikai formā runāt kaut kā skaidrāk, trāpīgāk un formulēt savas domas precīzāk, citādi - konkrēti šodien es no šīs diskusijas esmu nepatīkami pārsteigta un vīlusies! :)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 22:01 (saite)
protams. pat to nu es nemz nebrīnos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

rezumējot
[info]yoko
2005-06-21 21:36 (saite)
Tas, ko var noprast no Tava posta, ir

- "večus interesē tikai kniebšanās nevis savādā iekšēja pasaule" un tas ir okey un "tikai normāli un dabiski", savukārt, sievietes, kuras interesē, neesi definējis pats, kas, bet pēc izvēlētajiem citātiem spriežot, kaut kādas psiholoģiskās īpašības, tas nav okey un pretnostatot iepriekšējam, tātad - nenormāli un nedabiski
- iekavās lietotie vērtējumi liecina par to, ka Tev nepatīk attieksme, ar kādu tiek pētīts vīrietis - "utilitāri", "klīnika", bet ja protests ir pret attieksmi - tādā gadījumā būtu korekti tikpat labi iebilst pret veču tāda paša veida vērtēšanas sistēmu (utilitāri līdz klīnika 5 baļļu skalā), ar kādu tiek vērtētas tikai citas nianses - pupi vai pakaļa;
- spriežot pēc izdarītā vērtējuma - "ir arī patiesi risinājumi", patika viens vienīgais citāts, kurā autore bija kā galveno vērtību izvirzījusi "krutu seksu"

un tur nekur neparādās tā doma, par kuru Tu teici "beidzot! beidzot!". To es te atnesu, bucīt. Vot, tā.:))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: rezumējot
[info]martcore
2005-06-21 21:48 (saite)
- "večus interesē tikai kniebšanās nevis savādā iekšēja pasaule" un tas ir okey un "tikai normāli un dabiski", savukārt, sievietes, kuras interesē, neesi definējis pats,
-----------------------------------------------------
kuras kas interesē? es nesapratu. kniebšanās?

- iekavās lietotie vērtējumi liecina par to, ka Tev nepatīk attieksme, ar kādu tiek pētīts vīrietis
---------------------------------------------------------
man ir po, jo ne jau mani pēta, joks ir par to, ka sievietes piedāvā savas iekšējās pasaules pret veču muskuļiem. ja nu tas nav smieklīgi, tad nezinu, kas ir

spriežot pēc izdarītā vērtējuma - "ir arī patiesi risinājumi", patika viens vienīgais citāts, kurā autore bija kā galveno vērtību izvirzījusi "krutu seksu"
--------------------------------------------
/stenot/ kur???? božetimoj.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krum
2005-06-21 20:34 (saite)
nevari gan

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2005-06-21 21:03 (saite)
bucha tev Kruuminj =)
(KB)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]viipsna
2005-06-21 20:20 (saite)
estik nesapratu. kotuto lasīji?
nautakš teu (turklāt tavā valodā) raxtīc! :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:21 (saite)
jā, tur ir pārsvarā tikai citāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]viipsna
2005-06-21 20:22 (saite)
nutad! parko ir runa?
kas vs ko?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:23 (saite)
kā sievietes runā par vīriešiem iepazīšanās portālā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]viipsna
2005-06-21 20:26 (saite)
mandomāt, tānemaz nau.
tur ķīniešu spiegi apmainās ar informāciju.
untu, proms, uzķēries! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:32 (saite)
protams :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]viipsna
2005-06-21 20:35 (saite)
tāpēc lūc pietaupi spriedumus par "viņas vot šitā", "viņas vispār psc"
tas ir kods. tu nemācēsi atšiferēt :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:36 (saite)
kāpēc? es visu lieliski saprotu. es nesaprotu to pozicionēšanas fišku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]viipsna
2005-06-21 20:41 (saite)
(es šito saku, lai neieslīgtu banalitātēs)
japavisam godīgi, man škietka tātāpat izlikšanās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-21 20:46 (saite)
maigi teikts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]grrr
2005-06-21 20:59 (saite)
Vienvārdsakot.
V by default ne ir cilv, S by default ne ir cilv.
Tāpēc V + S attiecības vienmēr samākslotas.
Saukārt cilv + cilv attiecības - reta suga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mako
2005-06-22 01:50 (saite)
Tā tak kuiļu bāze? Es ar tur laikam esmu pieminēts...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2005-06-22 02:55 (saite)
arghhh

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?