madis ([info]madevil) rakstīja,
@ 2009-01-21 13:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
nu kur var būt tik pederastiski ībļi un izdomāt, ka ir Īslande ne Islande.kapēc ne Ledlande vai Aiszeme ? :D
fuck it, bija Islande un būs ar īso i.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]affair
2009-01-21 13:54 (saite)
es biju doičlandē

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]madevil
2009-01-21 13:55 (saite)
tajā kura Ūber alles ?! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lee
2009-01-21 13:59 (saite)
Aptuveni gadu jau kā ar garo.
Bet no šitā būs mācīties - nomainīja nosaukumu un nobankrotēja. Bivajet.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mikii
2009-01-21 14:05 (saite)
hmm, no tā var secinā, ka, ja mēs Krieviju pēkšņi tomēr pārsauksim par Rasiju, tad tā arī bankrotēs? eu, moš iegāžam estoniešus? :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lee
2009-01-21 14:07 (saite)
Tu traks, vai? Estonieši tak mums naudu aizdos (tas nekas, ka paši aizņemsies) :DD
Btw - moš notēlojam krutos & aizdodam krīzē nokļuvušajiem brāļiem leišiem?! nu kādu daļu no tā, ko iešķiebs SVF?! :DD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mikii
2009-01-21 14:23 (saite)
jess, tas būtu vislabākajās biznesa tradīcijās ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chirkainais
2009-01-21 14:06 (saite)
Ja vajag palīgus plakātu taisīšanā, count me in! Uz piketu!
Šis ir publisks aicinājums boikotēt garo 'i'!

(Atbildēt uz šo)


[info]komentators
2009-01-21 14:14 (saite)
es kaut kur dzirdēju, ka viņu atkal pārsauks atpakaļ par Islandi.

(Atbildēt uz šo)


[info]bordo
2009-01-21 14:16 (saite)
Varbūt vēl piemēram "Latvija" pārsaukt par Lātvija. Vai varbūt Latvīja. Vai vēl labāk par Lātvījõ... Sviests.
Īslande. Es sākumā kad pa TV skatījos ņirdzu par diktoriem, ka šamie pārsakā. Pēctam tikai sapratu, ka tā tas arī domāts.
Ps. Jutīgs un Jūtigs jau arī ir kautkas līdzīgs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mikii
2009-01-21 14:28 (saite)
skaidrojums ir vienkāršs - valsts nosaukumu ir jāizrunā pēc iespējas tuvāk tā izrunai orģinālvalodā, attiecīgi īslanieši sevi saucos ar garo ī. Ja vien Tu nezini gana daudz latviešu, kas sevi sauc par lātviešiem, tad neies krastā :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]piepz
2009-01-21 14:50 (saite)
Islandiski viņi izrunā "Īsland", so tāpēc drošivien.

Bet nu debīli tas ir, pašam arī besī.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]torch
2009-01-21 22:21 (saite)
un kā igauņi sevi sauc? takš ne jau par ikauņiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ziemelji
2009-01-21 15:32 (saite)
Man tas nešķiet debīli, jo ja jau paši īslandieši sevi sauc par īslandiešiem, tad kāda velna pēc mums būtu viņi jāsauc kādā mums labpatīkamā variantā?! Lōģiski!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]madevil
2009-01-21 15:39 (saite)
ir jāsauc tā kā vienmēr ir saukts, nevis jāizdomā kāds jauns pidarasisms

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ziemelji
2009-01-21 15:41 (saite)
ņe ņe ņe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cuba
2009-01-21 16:10 (saite)
Nu kinda piekrītu.
Gribu sagaidīt mirkli, kad vācieši un latīņamerikāņi šaks Latviju arī pareizi saukt. Nevis Lettland, Lettonia. WTF?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]madevil
2009-01-21 16:19 (saite)
nu pag, tad varbūt pārsaucam visas lietas tajās valodas no kurienes tās nāk ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-21 16:51 (saite)
Jā!! Arī Pekinu pa Beižingu! kārtīgs pežings sanāks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cuba
2009-01-21 18:31 (saite)
Nu lietas, lietas, bet nu tik daudz kā tautu tradicionālas lietas jau vajadzētu saukt īstajos vārdos, neatkarīgi no tā, vai tas ir ēdiens, valsts nosaukums vai kas cits.
Tik pat labi krievi mūs pilnīgi officiāli varētu izdomāt saukt par labusiem vai gansiem. Un valsti par Gansiju vai kaut kādu tur Gandurassu. Nedomaju, ka tā baigi patiktu.
Ir priekšmeti, lietas, kuras katra tauta var saukt pa savam, jo kinda tāda dakša jau neviena cieņu īpaši neaizskars. Bet tautas lietas, tīri aiz cieņas pret kultūru, būtu pareizāk saukt to oriģinālnosaukumos.

Protams tu man vari turpināt oponēt, viepli :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-22 00:09 (saite)
Tas 'gansisms' jau arī tikai kādus 60 gadus vecs un cēlies no slāveļu nespējas izrunāt normālus vārdus ar "H" burtu. Gans no vācu Hanss (latviskais Ansis). To viņi atkal izzīduši no visugudrās partijas diktētās patiesības, ka visi latvieši bijuši fašisti, esesieši un vāciešu pusē. Un kur tad vēl tipiskāks vācu vārds, ja ne Hanss? No viena aliņa vienā krogā līdz diviem litriem citā krogā un voilā - gansisms dzimis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cuba
2009-01-22 03:08 (saite)
Vai tavs skaidrojums maina manis teiktā būtību?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-22 03:18 (saite)
pēc idejas - nē, vien arguments par 'gansiju', manuprāt, šeit ir nevietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cuba
2009-01-22 11:16 (saite)
Kopš kura laika piemēri tiek uzskatīti par apstrīdamiem faktiem? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-22 11:58 (saite)
Nedomāju, ka piemēros šoreiz īstā sāls. Bet tik ilgi, kamēr vācieši sevi sauc par 'doičiem un doičlandi', bet angļi turpina lietot 'Germany', spāņi - 'Alemania', leiši - 'Vokietija', igauņi - 'Saksamaa', zviedri - 'Tysklnad', tik ilgi tendēju palikt pie viedokļa, ka Islandes nosaukums jāsaglabā ar īso 'I'.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cuba
2009-01-22 12:05 (saite)
jo?
tu tā esi pieradis, kā rezultātā tu nespēj pieņemt izmaiņas, gluži kā konservatīvs cilvēks nespēj izsekot līdzi laikam.
Varbūt esi anarhists? Varbūt raksturā ieprogrammēts pretoties un neatbalstīt jauninājumus? Vai vienkārši esi patriots, kas grib maksimāli saglabāt vecās valodas vērtības?

Nē, nedomā, ka es ko sliktu saku, man vienkārši gribas zināt iemeslus, kāpēc jāpretojas izmaiņām. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-22 12:12 (saite)
Pareizi uzrakstīji. Cienu klasiskas vērtības, cienu (un esmu studējis) savu valodu. Jā arī konservatīvs esmu un man patīk Godmanis. Raksturā nav ieprogrammēta pretošanās jaunajam, jo labprātāk lietoju vārdu 'saite' nevis 'links'. Laikam līdzi ir jāiet, bez tā nevar. Taču 'Īslande' 'Islandes' ir tas pats kas, piem., vienas nakts laikā pāriet no braukšanas labajā uz braukšanu kreisajā pusē, tikai tāpat vien. Tā nav iešana līdzi laikam. Tās ir pārmaiņas tikai pārmaiņu pēc. Tikai, lai citiem parādītu, ka VVK arī ar kaut ko nodarbojas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cuba
2009-01-22 12:22 (saite)
Man arī patīk Godmanis ;D
Nu labi, labi - lai būtu.
Vārda un domas brīvība ir tas, ko neviens mums nav tiesīgs atņemt. Tā arī es netaisos tev atņemt tavējo.
Es pilnībā piekrītu tavam rakstītajam un nesaku, ka man Īslande patīk vairāk par ierasto Islandi. Tomēr, ja man pasaka ka tā tagad jābūt, man nav problēmu to pieņemt. Citreiz lietu ātra pieņemšana un adoptācija tām palīdz ietaupīt laiku :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-22 12:31 (saite)
Tas gan tiesa - ātra un bezierunu lietu akceptēšana ir viens no atslēgvārdiem, lai tās veiksmīgi noslāņotos cilvēku prātos. Šoreiz varbūt runa ir par sīkumu un kā arguments tiek lietots gandrīz tikai cilvēku pieradums.
Bet jebkurš jaunievedums IR kritiski jāizvērtē un jāapsver ar 'vēsu prātu'. Pretējā gadījumā, pats zini, kā bija - viens nobļāvās 'visi žīdi smird un zog! apšausim viņus' un tas kaut kā aizgāja..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cuba
2009-01-22 12:49 (saite)
Aha.
Viens pateica, ka Račam smird pinpis.. un tā arī neviens īsti neizvērtēja to :D
Un nesen ieliku linku par patieso šahķoru - cilvēku, kurš ir pēdējos gados bijis viens no "populārākajiem" interneta apsmieklu objektiem. A patiesībā viņš ir vienkārši slims cilvēks, kas nebūt nav smieklīgi :)
Par Islandi runājot... redz, iespējams vārdu Islande latviešu valodā ieviesa kāds neizglītots indivīds, kas pa tiešo pārkonvertēja vārdu "Island" uz latviešu valodu. Un tā nu tas tautā iegājās, līdz uzradās kāds cilvēks, kas izdomāja palabot sava pirmsgājēja neadekvāto izvēli. Lai nu kā, tagad jau mēs pie tā esam pieraduši, un mums tas šķiet nepareizi un kā dirsā līšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2009-01-22 13:02 (saite)
Pag, pag - a vata Račam nesmird pinpis?
Un šahķora noslēpuma atklāšanu jau pasen redzēju škandalkastē.. tiesa kas tiesa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cuba
2009-01-22 13:18 (saite)
Nemāku teikt par Rača pinpi, jo neesmu to pārbaudījis, tāpēc arī izvēlot paklusēt un neizplatīt šīs baumas tālāk par "joku" līmeni.
Redz, bieži vien ciolvēkiem aptrūkstās lietas par ko uzjautrināties. Līdz ar to tie sāk uzjautrināties aizskarot cita cilvēka godu un cieņu (vai cik svēti skan).
Es neesmu svēts un atzīstos, ka arī pats ne reizi vien esmu "Rača jokus" lietojis un citas lietas. Bet tikai tik ilgi, kamēr tas ir "inside".
Bet nu, ņirgāšanās un necieņa ir viens no vienkāršākajiem izcelšanās veidiem. Jāatzīst gan līdz noteiktai prāta stadijai, kad tas vairs īsti tā smieklīgi neliekas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]madevil
2009-01-22 08:17 (saite)
tnx, couldn't have said it better

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snake
2009-01-21 18:22 (saite)
Aiszeme, yeah!

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?