Pātaru Ansis ([info]kuminjsh) rakstīja,
@ 2009-06-10 13:37:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Runājot par parazītiem
Palūgšu dažus cilvēkus neuztvert personiski, jo tas nav vērsts pret kādu no darbiniekiem, bet gan pret konkrētā uzņēmuma politiku kā tādu.

Un tātad...

Es LMT vietā sāktu satraukties. Jo es vis neesmu nekāda žurka. Es esmu kā vecs bocmanis, kas pamet kuģi ar pēdējo laivu, uz atvadām sakārtojis uz tiltiņa paliekošajam kapteinim šlipsi. Un es sāku stipri domāt par iespēju pamest šo kuģi uz neatgriešanos. Par spīti gandrīz 10 gadus ilgušai lojalitātei. Un iemesli, kā lielākoties gadās - materiālas dabas pretenzijas.

1) Atteicos es no drukātā rēķina - nolēmu kādu kociņu pietaupīt. Tāpat jau es piederu tiem cilvēkiem, kas 50 Ls nepārsniedzošos regulārajos rēķinos iemet visai aizmiglotu skatu un pēc minūtes jau to ciparu ir aizmirsuši.Un tagad es saņemu sms veida rēķinu par mūsu abiem mobilajiem. Rēķinu, kas apmēram par 10 Ls pārsniedz cerēto. Un es nezinu, kurš tad no mums ir to rēķinu "sarunājis". Kaut gan, zinot, cik maz es pati runāju, bet Juniors saziņai galvenokārt izmanto skaipu, īstais vainīgais varētu būt kaķis: gan jau ka zvanās augām naktīm visādiem brūtgāniem vai skatās mobilajā internetā kaķu porņukus.

2) Mazcenas mobilie. Vot šitā ir reāla šmaukšana un maucība ar lielo M. Manuprāt, es to sūda aparātu atmaksāju ar to, ka 2 gadus palieku šī konkrētā operatora apskāvienos, un tie 5 vai 10 lati - tas nu tā, kārtības labad, lai nebūtu gluži pakaļ mests. Bet, nē, manā rēķinā ik mēnesi pēkšņi rēgojas kaut kādi 2 vai cik tur lati ar kodētu nosaukumu "mazcenas mobilais". Un beigās es esmu samaksājusi tik, cik tas aparāts arī maksā. Kakova gaspaģina tad tas jāsauc par mazcenas? Tad jau man labāk būtu pajemt to pašu aparātu uz līzingu un vajadzības gadījuma likt tur iekšā kādas kartes gribu. Un vēl es nesaprotu, kāpēc tos 2 Ls nevarētu iekļaut Formulas pamatsummā, jo es jau tik daudz ne vienmēr norunāju.

3) Tāpat arī Formulas pamatsummā sazin kāpēc netiek iekļautas paaugstinātas maksas sms un zvani. Atkal jau tīrākā krāpniecība un naudas izšmaukšana.

4) Izbraucieni uz ārzemēm. Par īsākiem izbraucieniem nezinu, tur tik smalki neesmu pētījusi, bet citi - pieredzējušāki cilvēki - ir teikuši, ka ar BITI tas izmaksājot stipri lētāk. Bet atkal jau atgriežoties pie tēmas par mazcenas mobilajiem: ja es kaut kur aizbraucu uz kādu nedēļu, man noteikti ir izdevīgāk nopirkt kādu vietējo Zelta Zivi, nevis pēc tam dzert validolu, ieraugot rēķinu, tak ar mazcenas aparātu tas nav iespējams.

Un vispār - tracina, ka LMT izturas tā, it kā viņi vēl arvien būtu tirgus monopolisti. Kā stāstīja kāda uzņēmuma īpašniece: kad viņa izvēlējās operatoru savai firmai, tad TELE un BITE uz viņas jautājumu "a kas man par to būs?" izvilkuši veselu listi bonusu, tak LMT paskaidrojis, ka viņai tagad būs gods būt par viņu klienti;> Aļļo, vāvere, 90. gadi ir pagājuši!

Es jau saprotu, ka darbiniekiem algas jāmaksā, tāpat cik elektrības tas glāžušķūnis nenorij, tak man rodas sajūta, ka man vienai visas izklaides jāpiķo.
Nu, es vēl drusku pacietīšos, tak ja uz mūsu attiecību 10. gadadienu nesaņemšu vismaz vēstuli, kura būs uz krītpapīra ar zelta burtiem drukāti laimes vēlējumi un pateicības apliecinājumi, viņi varēs iet pirkt traktoru!;/

Ps, ps, A varbūt saskaitīšos un vēl ātrāk viņus pametīšu!



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]karuna
2010-06-23 01:35 (saite)
Man ir ilga privāta pieredze ar ASV T-Mobile un Latvijas Bite, neskaitot dažādu prepaid karšu lietošanu. ASV caurmērā rēķins bija $50/mēn., Latvijā ap 20 Ls. Izmaksas ir pie vienādiem lietošanas paradumiem ir līdzīgas.

1) Ir jābūt iespējai operatora vietnē piereģistrēties un pačolēt sarunu izrakstu bez maksas. Būtu dīvaini, ja LMT to nepiedāvātu.

2) Arī 50 Ls par mobilo konkrētajā gadījumā var būt izdevīgi. Neredzu iemesla vēl piktoties tev uzņēmējs nedāvina dāvanas.

3) Nezinu, kas ir formula, bet izklausās loģiski, lai novērtu paaugstinātas maksas pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu. Šo paaugstināto maksu jau saņem cits pakalpojumu sniedzējs, nevis telefona operators.

4) Man Bitei nemaz nav starptautiskā pieslēguma, jo aktīvi lietoju prepaid kartes. Šajā lietā ASV krietni ieliek Eiropai, jo visos štatos ir viens tarifs bez viesabonēšanas. Eiropa šajā ziņā ir sadrumstalota un operatori nespēj vienoties par tīklu savstarpēju izmantošanu un ceļotājiem izmaksas ir nepamatoti augsta. Brīvais tirgus šeit nestrādāja, tāpēc ES pieņēma regulas par maksimāli pieļaujamiem viesabonēšanas tarifiem. Cik zinu, neviens operators savus viesabonēšanas tarifus nav nolaidis zemākus par maksimālajiem. Ja tev bieži jāzvana no ārzemēm, tad nebūs lielas starpības tajā, kādu operatora tu lieto.

Jautājums: kāpēc tu domā, ka ar mazcenas nav iespējams lietot prepaid karti ārzemēs? T-mobile atbloķē sponsorētos telefonus pēc pieprasījuma, ja tev ir pamatots iemesls, piemēram, ārzemju ceļojums :) Bite vispār nebloķē savus pārdotos mobilos.

Apkalpošanas kultūrai ir milzīga nozīme. Nu vismaz tik daudz, lai ar klientu vienmēr būtu laipna izturēšanās. Es kādu laiku bija domājis atteikties no Bites, jo man viņu tīklā slikti strādāja iemīļotais Blackberry, ko biju paņēmis līdzi no Amerikas. Es pavisam zvanīju operatoram kādas 20 reizes, lai žēlotos, un katru reizi klientu atbalsts man atvainojās un pateicās par problēmas izklāstu. Beigās jau viņi tāpat neko neizdarīja, bet attieksme bija diezgan iespaidīga, tāpēc es nopirktu citu smartfonu un paliku pie Bites. Individuāliem klientiem attieksme gandrīz vienmēr ir svarīgāka nekā konkrētie nosacījumi un servisa kvalitāte. :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2010-06-23 07:29 (saite)
Es nevis domāju, bet ZINU, ka mazcenas nav iespējams lietot prepaid karti ārzemēs. Arī pēc tam, kad ir nomaksāta visa summa 2 gadu garumā, ir īpaši jāsazinās ar operatoru,lai telefonam tiktu noņemts tas bloķējums uz citiem tīkliem.
Katrā ziņā LMT sev ieguva milzīgu "-" zīmi vēl pirms gadiem 5,kad atsūtīja man rēķinu ar mistiskiem 8 Ls soda naudas, un man nācās 3x iet pie viņiem, lai pierādītu, ka es neesmu kamielis. Es, kas visus rēķinus maksāju laikā, nekad nevienu dienu neesmu kavējusies! Tas pat nebija tik daudz materiālas, cik morālas dabas kaitējums! Un viss tika izskaidrots ar "programmatūras kļūdu". Pie kam izskaidroja nevis apkalpojošais darbinieks, bet cilvēks no LMT šeit Cibā.
Un par rēķinu summām... Es pa savu mobilo zvanu aptuveni 2x nedēļā. Godīgi! Un sarunas nav ilgākas par kādām 2-3 minūtēm, vairumā gadījumu lietas tiek izrunātas i-netā. Juniors tieši tāpat, jo uz skolu telefonu neņem, bet mājās izmanto skaipu. Kā domā, cik liela summa mēnesī ar šādu sarunu režīmu būtu jāmaksā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]karuna
2010-06-23 10:09 (saite)
>> Es nevis domāju, bet ZINU, ka mazcenas nav iespējams lietot prepaid karti ārzemēs.

Ir arī iespēja par nelielu samaksu atbloķēt telefonu citos servisos :)

>> Kā domā, cik liela summa mēnesī ar šādu sarunu režīmu būtu jāmaksā?

Tik cik pircējs un pārdevējs ir vienojies. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?