karuna ([info]karuna) rakstīja,
Man ir ilga privāta pieredze ar ASV T-Mobile un Latvijas Bite, neskaitot dažādu prepaid karšu lietošanu. ASV caurmērā rēķins bija $50/mēn., Latvijā ap 20 Ls. Izmaksas ir pie vienādiem lietošanas paradumiem ir līdzīgas.

1) Ir jābūt iespējai operatora vietnē piereģistrēties un pačolēt sarunu izrakstu bez maksas. Būtu dīvaini, ja LMT to nepiedāvātu.

2) Arī 50 Ls par mobilo konkrētajā gadījumā var būt izdevīgi. Neredzu iemesla vēl piktoties tev uzņēmējs nedāvina dāvanas.

3) Nezinu, kas ir formula, bet izklausās loģiski, lai novērtu paaugstinātas maksas pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu. Šo paaugstināto maksu jau saņem cits pakalpojumu sniedzējs, nevis telefona operators.

4) Man Bitei nemaz nav starptautiskā pieslēguma, jo aktīvi lietoju prepaid kartes. Šajā lietā ASV krietni ieliek Eiropai, jo visos štatos ir viens tarifs bez viesabonēšanas. Eiropa šajā ziņā ir sadrumstalota un operatori nespēj vienoties par tīklu savstarpēju izmantošanu un ceļotājiem izmaksas ir nepamatoti augsta. Brīvais tirgus šeit nestrādāja, tāpēc ES pieņēma regulas par maksimāli pieļaujamiem viesabonēšanas tarifiem. Cik zinu, neviens operators savus viesabonēšanas tarifus nav nolaidis zemākus par maksimālajiem. Ja tev bieži jāzvana no ārzemēm, tad nebūs lielas starpības tajā, kādu operatora tu lieto.

Jautājums: kāpēc tu domā, ka ar mazcenas nav iespējams lietot prepaid karti ārzemēs? T-mobile atbloķē sponsorētos telefonus pēc pieprasījuma, ja tev ir pamatots iemesls, piemēram, ārzemju ceļojums :) Bite vispār nebloķē savus pārdotos mobilos.

Apkalpošanas kultūrai ir milzīga nozīme. Nu vismaz tik daudz, lai ar klientu vienmēr būtu laipna izturēšanās. Es kādu laiku bija domājis atteikties no Bites, jo man viņu tīklā slikti strādāja iemīļotais Blackberry, ko biju paņēmis līdzi no Amerikas. Es pavisam zvanīju operatoram kādas 20 reizes, lai žēlotos, un katru reizi klientu atbalsts man atvainojās un pateicās par problēmas izklāstu. Beigās jau viņi tāpat neko neizdarīja, bet attieksme bija diezgan iespaidīga, tāpēc es nopirktu citu smartfonu un paliku pie Bites. Individuāliem klientiem attieksme gandrīz vienmēr ir svarīgāka nekā konkrētie nosacījumi un servisa kvalitāte. :)


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?