Avotu ielas pakāpeniskā hipsterizācija ir ievirzījusies pavisam tīkamā gultnē. Apmēram iepretim ķīniešu bistro ir atvērusies mazmazītiņa grieķu kafejnīciņa - tajā vietā, kur gandrīz desmit gadus, cits citu nomainot, bija nīkuļojuši dažādi ēdināšanas iestādījumi, kas mēģināja vietējos proletāriešus pievilināt ar 2 latu (vai 3 eiro) pusdienām + lielo kausu "Brāļa" bonusā.
Tātad nu jau trešo vai ceturto dienu dienu tur atrodas šis te:, no ārpuses izskatās pavisam labi. Šodien ieskrēju, iemēģināju baklavu un kafiju (nebija ne vainas), kādu citu vakaru ieskriešu, iedzeršu vīnu. Meitene aiz letes solīja, ka būšot arī pusdienas (visādas musakas, salāti ar sieru un olīvām u.c.),savukārt no virtuves periodiski iznirstošais anglofonais vīriņš (varbūt viņš ir Pats Grieķis?) man uz atvadām uzsmaidīja un pajautāja "Labi?"
Ir labi, jā.
Es jau labu laiku domāju, ka, ja ir gadījies piedzimt uz šīs planētas, tad labākā vieta dzīvošanai nenoliedzami ir Rīga. Savukārt, ja tavi nopelni debesu grāmatā pārsniedz vidējo rīdzinieka normu, Providence tev žēlīgi atļauj padzīvot Avotu apkaimē.
Un tagad tur ir arī grieķi...
Ir labi, jā.
Es jau labu laiku domāju, ka, ja ir gadījies piedzimt uz šīs planētas, tad labākā vieta dzīvošanai nenoliedzami ir Rīga. Savukārt, ja tavi nopelni debesu grāmatā pārsniedz vidējo rīdzinieka normu, Providence tev žēlīgi atļauj padzīvot Avotu apkaimē.
Un tagad tur ir arī grieķi...
Tātad: 15.lpp. ir šādas atsauces:
6. Irigaray, Luce. Être deux. Paris: Grasset,1997. P.63
7. Turpat. P.67
8. Turpat. P. 187.
16. lappusē ir šādas:
9. Irigaray, Luce. Amante Marine. De Friedrich Nietzsche.Paris: Minuit, 1980.P.91
10. Irigaray, Luce. Éthique de la différence sexuelle. Paris: Minuit, 1984.P.13
Vai Tev vajag arī attiecīgos citātus?
domas, dod ieguldījumu domu esamībā?
15.lpp.ir pārstāstīta Irigarajas tēze par to, ka subjekts vienmēr ir iemiesots un ķermenisks, savukārt, miesa vienmēr aplūkojama intersubjektivitātes ietvaros, tā vienmēr "ir attiecībās". Caur ķermeni realizējas / ķermenis pats ir jēgas intencionalitāte - attiecības ar Citu (sievietes gadījumā - ar vīrieti).
Attiecīgi arī tādas kategorijas kā patiesīgums nav nodalāmas no subjekta dzimuma.
16.lpp. (tur, kur 10.atsauce) pieminēta Irigarajas atsaukšanās uz Heidegeru, kad viņa deklarē dzimum diferenci kā "to mūsu laikmeta pārdomājamo lietu, kas var nest glābiņu".