pandēmijas dienasgrāmata

Posted on 2021.11.15 at 20:35
Tags:
sajūsminos par tiem dabas bērniem, kam vakcīna lielākais ļaunums, bet ivermektīns - vot, tā ir štelle. tas nekas, ka saidefektu saraksts nezcikreizes garāks nekā vakcīnām šmakcīnām.
jauki tā piesārņot savu mīļo dabiņu. diemžēl pret tārpiem smadzenēs viņš nepalīdz. būtu vismaz dzēruši zāļu tējas un homeopātiju, nevis ivermektīnu.
This product should not be used in other animal species as severe adverse reactions, including fatalities in dogs, may result (suns var nomirt arī apēdot zirga (un droši vien arī cilvēka) kaku, kurš pēdējo pāris dienu laikā ir attārpots ar ivermektīnu).
Environmental Safety: Ivermectin and excreted ivermectin residues may adversely affect aquatic organisms. Do not contaminate ground or surface water.

un tie ir tie cilvēki, kas man ikdienā nāk pretī pa ielu.
p.s. nesen tieši attārpojām zirgus ar ivermektīnu. drusciņ palika pāri. moš kāds grib ieraut?

Comments:


mapats
[info]mapats at 2021-11-15 21:34 (Saite)
Vai cilvēku un zirgu Ivermektīns atšķiras pēc sastāva?
*
[info]inese_tk at 2021-11-15 21:36 (Saite)
nē, aktīvā viela ir un paliek ivermektīns.

vienīgā atšķirība, ka zirgiem to var nopirkt gan "pliku", gan pastās, ko drusku ērtāk lietot, jo ar kkādu garšiņu/nesējvielu, ko tad iešļāc zirgam mutē. nu vai arī pastā var kombinēt vairākus pretparazītu preperātus, jo ivermektīns neņem visu, kas zirgiem vēderā mēdz būt.
mapats
[info]mapats at 2021-11-15 22:13 (Saite)
Paldies.
Ever After
[info]bauda at 2021-11-15 21:39 (Saite)
Atvaino, bet vai tad tu nebiji eksperts šajos jautājumos?
Hedera helix L.
[info]hedera at 2021-11-16 08:12 (Saite)
Nu tie arī ir cilvēki, kuriem spriestspēja ir mana kaķa līmenī. :D
*
[info]inese_tk at 2021-11-17 02:17 (Saite)
Oh
A
[info]klusums at 2021-11-16 14:41 (Saite)
Es tagad sāku domāt, nez cik zirgu īpašnieki tagad mazliet tā kā raustās pirkt ivermektīnu. Nu bezmaz vai tā, ka sāk domāt, kā veikli sarunā iepīt to, ka zirgam vajag, zirgi ir un toč zirgam dos, tjipa signalizēt, ka nav jau gluži pilnīgākais āpslis. :D
*
[info]inese_tk at 2021-11-17 02:13 (Saite)
Kādu brīdi atpakaļ pa zirdzinieku fb grupām klejoja bilde no asv, kur vetaptiekā bija izlikts paziņojums, ka ivermektīnu tirgojam tikai, ja varat uzrādīt telefonā čupu ar zirgu bildēm/selfijiem ar savu zirgu
A
[info]klusums at 2021-11-17 10:50 (Saite)
Hahahaha! Labs!
*
[info]inese_tk at 2021-11-17 11:13 (Saite)
Vēl pēc tam pa zirdzinieku grupām sāka ceļot šis jaukais joku raksts
https://www.thebeaverton.com/2021/10/misinformed-horse-uses-covid-19-vaccine-to-treat-worm-infestation/
atmiņas par domām
[info]teja at 2021-11-16 15:41 (Saite)
jā, diezgan ņirdzīgi ar to ivermektīnu.
atmiņas par domām
[info]teja at 2021-11-16 15:43 (Saite)
labi, nav ņirdzīgi, man reāli reāli gribas raudāt.
*
[info]inese_tk at 2021-11-17 02:16 (Saite)
Jā, nu es sajutos augstprātīga pēc šī posta uzrakstīšanas, bet mani šis stulbums tiešām sadusmo un apbēdina un šausmina, tāpēc nolēmu, lai stāv vien un validē manas emocijas.
extranjero
[info]extranjero at 2021-11-17 10:47 (Saite)
Ivermektīns patiesībā ir ļoti drošas zāles un blakusparādības ir retas, un īstermiņa lietošanā nebūtiskas. Salīdzinājumā, arī ibuprofēnam būs garš saraksts ar blakusparādībām, bet tas nenozīmē, ka šad un tad, tās lietojot, rastos kāds kaitējums. Es pat teiktu, ka ibuprofēns ir kaitīgāks, jo ilgtermiņā var bojāt gan aknas, gan nieres, un radās visādas citas problēmas.

Par vides nepiesārņošanu, tas arī ir standarta brīdinājums par visām zālēm. Jo loģiski, ja šīs zāles nogalina tārpus, kuri organismā ir parazīti, tad dabā šie tārpi veic svarīgi funkciju un nevajadzētu bez vajadzības nogalināt. Pieļauju, ka rietumos cilvēki parasti nekakā ūdenstilpnēs (kā to reizēm dara Indijā), un kanalizācija tiek attīrīta un pārstrādāta (gan ne visur, bet to tagad aktīvi cenšas regulēt). No zirgiem gan tā problēma varētu būt nopietnāka.

Saistībā ar kovidu vienīgā problēma ivermektīnam ir tikai tā, ka tas nav efektīvs.
*
[info]inese_tk at 2021-11-17 11:02 (Saite)
Ūdenstilpnēs nekakā, bet ūdens attīrīšanas iekārtas neķer to mikropiesārņojumu, kas rodas no medikamentiem.

Nesen tieši dzirdēju, kā mana bijusī kolēģe, kam tagad ir doktora grāds hidrobioloģijā, stāstīja pa radio par to cik daudz analģētiķu atliekvielu peld pa mūsu ūdeņiem un cik tas negatīvi ietekmē vidi.

Kādu laiku atpakaļ tika arī skaļāk runāts kā hormonālās kontracepcija atliekvielas ūdeņos ietekmē ūdensdzīvnieku reprodukciju (tb negatīvi)

Skaidrs, ka, ja sāp - nevar jau aizliegt paņemt ibīti, bet pilnīgi bezjēdzīgi pist iekšā to ivermektīnu - nu kāpēc?

Par blaknèm - nav zinātnisks avots, bet vakar tviterī manīju šo
https://mobile.twitter.com/KPitkevica/status/1460749530434002951
Ar ibīti laikam tā īsti nav
extranjero
[info]extranjero at 2021-11-17 11:18 (Saite)
Tas ir pārāk vispārīgs apgalvojums, ka “neķer to mikropiesārņojumu, kas rodas no medikamentiem”. Zāles ir ļoti dažādas ar dažādu noārdīšanās laiku, dažādā koncentrācijā utt. Devil is in the details.

Daudzi pētījumi ir jāuztver ar lielu devu sāls.

Un tas tviteris visdrīzāk ir pīle. Protams, ja lietosi devā, kas 100 vai 1000 reizes pārsniedz apstiprināto devu, tad tā notiks. Bet es apšaubu, ka tā ir izplatīta parādība Austrijā. Drīzāk kādi nebūtiski gadījumi.
extranjero
[info]extranjero at 2021-11-17 12:43 (Saite)
Par sāli es pieminu tāpēc, ka ivermektīnam ir ļoti daudzi pozitīvi pētījumi. Ja tu pasaki – šeit ir pētījums, kas saka šo, un lieta skaitās pierādīta, tad arī ivermektīna atbalstītājiem ir taisnība. Tikai tad, kad mēs kritiski izvērtējam visus pētījumus (ko caurmēra cilvēks nemaz nevar izdarīt), var nonākt pie secinājuma, ka tas nestrādā.

Bet šajā gadījumā bija ideja, ka ivermektīnu lietot ir stulbi, jo tam ir sliktas blakusparādības. Un izrādās, ka tā nav taisnība, tāpēc skeptiķis varētu to interpretēt, ka ivermektīns tiek nepelnīti nosodīts.

Tagad arguments ir tāds, ka tas piesārņo dabu. Tā ir tainsība, bet kā redzams, dabu piesārņo ļoti daudzas zāles. Vai tāpēc mēs nelietotu zāles, ja tās ir efektīvas? Protams, ka nē. Mēs varbūt vairāk piedomāsim par notekūdeņu attīrīšanu, neizlietoto zāļu savākšanu, nevis atteikšanos no zālēm principā.

Ivermektīnam problēma ir tikai tā, ka tās nav efektīvas, un tam arī būtu jāpietiek, lai pārliecinātu tās nelietot. Visi papildu argumenti izklausās pārspīlētu, un var tikai radīt šaubas arī par pamata argumentu.

Vēl jo vairāk, ja mēs apņirdzam ivermektīna pircējus, tad viņi kautrēsies šīs nevajadzīgas zāles atnest atpakaļ uz aptieku utilizācijai, un izmetīs tās atkritumos vai tualetes podā, tādējādi veicinot dabas piesārņošanu vēl vairāk.
extranjero
[info]extranjero at 2021-11-17 11:42 (Saite)
Kofeīns būtu no kafijas dzeršanas? Diez vai mēs pārstāsim dzert kafiju.

Man šķiet, šis raksts ir vairāk par tualetes podā izmestajām zālēm. Cilvēku organisms jau parasti lielu daļu metabolizē.
*
[info]inese_tk at 2021-11-17 21:06 (Saite)
pavisam svaigs raksts, publicēts pirms pāris dienām
https://jauns.lv/raksts/zinas/471692-ir-pamats-uztraukumam-zinatnieki-latvijas-udenos-atklaj-farmaceitiski-aktivas-vielas

"Aicina lietot medikamentus gudrāk
Lai samazinātu farmaceitiski aktīvo vielu koncentrāciju ūdeņos, speciālisti aicina ļaudis lietot medikamentus atbildīgāk. Ko tas nozīmē? Pirmkārt, zāles jālieto pēc ārsta ieteikumiem, nevis pašiem jāizdomā, kā un cik daudz medikamentu lietot un kad pārtraukt lietošanu." => par ko lielam arī mans īgnais posts, jo ivermektīna lietošana pret kovidu nav gudra medikamentu lietošana un rada pilnīgi bezjēdzīgu piesārņojumu, no kura varētu izvairīties
extranjero
[info]extranjero at 2021-11-17 22:27 (Saite)
Protams, tās ir ļoti svarīgas lietas. Veco zāļu utilizācija caur aptiekām, un nelietot zāles bez ārsta rekomendācijām.
Previous Entry  Next Entry