es nekad neesmu balsojusi ušakovu, vien vēlos piezīmēt, ka pie iepiekšējā domes sasaukumu mans ceļš mājās regulāri aizņēma stundu-pusotru, kamēr tagad - 35-45 min. tas tā, ja nu kāds ir pārāk jauns, lai domātu, ka pirmsušakova rīga bija paradīze zemes virsū.
Es centrā pusē novēroju, ka mašīnu kļuva mazāk līdz ar krīzes sākumu, maksas stāvvietu izplešanos centra teritorijā un cilvēku izbraukšanu strādāt ārzemēs. Tas arī apmēram ir Ušakova pie-varas-nokļūšanas-laiks.
Tagad līdz ar sab.transporta biļešu kosmiskajām cenām atkal paliek vairāk.
ūja, ūja! mašīnu kā reiz ir kļuvis daaaaudz vairāk. salīdzinot ar 2004. gadu un līdz pat krīzei. un pat krīzes laikā. jā, esmu veca.
manam veiksmes, lol, stāstam ir vairāki momenti, noteikti ne visus apzinos, bet būtiskākie ir: transports kursē biežāk un pārklāj lielāku diennakts daļu*, kā arī vismaz daļēji ir atrisinājies baisais sarkandaugavas pārbrauktuves jautājums** - lai gan kravas vilcieni kursē biežāk, tie vairs nekursē tik daudz sabiedriski aktīvās stundās un neparalizē visu ziemeļu rajona satiksmi.
*plus tas ir kļuvis nesalīdzināmi komfortablāks, cenas mani īpaši neuztrauc **solīto sarkandaugavas pārvadu ušaks gan varētu tomēr celt mazliet ātrāk
starpposmā esmu padzīvojusi arī daudzās citās rīgas vietās un atgriezusies turpat, kur sākumā, gk tāpēc, ka normalizējās/dažādojās satiksme, nu, un rajons kopumā gājis uz augšu.
Nodzīvoju Rīgā 24 gadus, stipros vilcienos - kāda miskaste bija, tāda joprojām ir,uzpfrišinātas fasādes un dekoratīvi sūdiņi skvēriņos nemaina kopainu un vatņiku auru. :P Uz Sarkandaugavu dažreiz dodos ciemos pie draugiem. RS transportā vienmēr sanāk iestrēgt pirms Tilta ielas/aiz RER, tā kloāka sastrēgumstundās no puspieciem līdz septiņiem vienmēr is the same, 7 gadu laikā tur nekas nav mainījies. Protams, ar vilcienu superātri,bet ne vienmēr sanāk notrāpīt. Pluss tajā galā ir tikai mašīnu braucējiem,kam vajag to pārvadu,kas iziet uz VEf, lai ātrāk tiktu prom no Rīgas caur teiku/juglu (kas arī reāli darbojas tikai tad, kad nav sastrēgumstundas),bet tas nav Ušakova nopelns, tas lielais pārvads sen jau bija ieprojektēts :P
man ir mašīna, pārvietojos gan ar mašīnu, gan sabtransu, gan riteni, gan kājām. totāli nesaprotu tos, kas izvēlas ikdienā pārvietoties ar mašīnu pa Rīgu, ja vien ikdienā nepārvadā kaut kādus smagus priekšmetus. mašīnu lietoju tikai, lai izbrauktu ~16km no Rīgas pie sava zirga, ja jāpārvadā kaut kas, ko negribas stiept vai, ja zinu, ka mājās būs jāatgriežas tik vēlu, ka nebūs sabtransa, bet kaut kādu iemeslu dēļ nevaru braukt ar velo.
lieta, kas mani kā satiksmes dalībnieku (jebkura veida) Rīgā besī ir smagās mašīnas - lielāki un vēl lielāki kravas furgoni, pavisam lielās fūres utt. ok, pašā centrā vēl tā, bet tiklīdz mazliet no paša centrālākā centra ārā, tā pilns ar viņām. smird, bremzē satiksmi, veicina sastrēgumus. + viņām ir liela aklā zona blakus, ir vairākas reizes gadījies, ka spiež malā, gan braucot ar mašīnu, gan riteni. nevar to kravas transporta plūsmu novirzīt kaut kur?
+ vēl besī, ka nedara neko, lai attīstītu park&ride sistēmu un normālus, DROŠUS un funkcionālus veloceliņus.
ar to visu es gribu teikt, ka reizēm prātoju, kā tas nākas, ka ar visu evil ušakovu mana dzīve rīgā pēdējos padsmit gados ir kļuvusi nesalīdzināmi ātrāka un ērtāka. tāpēc tie, kuriem tu liksi ostīt zemi, iespējams, vispār nesapratīs, kur prikols.
tas jau drusku izklausās pēc - tas nekas, ka lembergs daudz bāž kabatā, jo ventspils sakopta un viņš ir labs saimnieks. manliekas, ka tas, ka dzīve rīgā kļūst ātrāka, ērtāka un labāka ir tikai loģiski, tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā - nu, jo attīstība, kapitālisms, eiropas naudas utt.
vēlreiz vēršu uzmanību tam, ka par ušakovu neesmu balsojusi.
tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā ---> ē, nē, tas nav tāds dabisks, pašsaprotams process. dabiski, man domāt, notiek vien novecošana, regress, nāvezzzZ utt utml. plīst trubas, nolietojas zobi, nobirst apmetums...
vnk ir grūti iestāstīt cilvēkiem, ka ušaks ir sliktais, ja viņi pārāk labi atceras, ka pirms tam bija VĒL sliktāk, lai kādi tam būtu iemesli.
lai gan! uz viestura prospekta ir vieta, ko lepni dēvē par ušakova peļķi. lietusgāžu laikā tur izveidojas minijūra divu pieturvietu radiusā. to vienmēr filmē un liek soctīklos, sak, kāds ušaks ļaunais. BET! tā peļķe tur ir vismaz 20 gadus, un ušakam ar to vien tāds sakars, ka neko nav darījis, lai tās nebūtu, tāpat kā iepriekšējais sasaukums.
man personīgi ir interesanti vērot ušaku, jo tik mitoloģiska mēra rīgā reāli nav bijis, viņam piedēvē visu labo un ļauno, visu, visu viņam vien.
Jep! Skatoties uz Ušaku, cilvēki aizmirst par LDz/PV. Kuriem gadus 25 tā arī nav atradusies nauda, lai uztaisītu vilcienus, kas bieži kursē tikai pilsētu robežās (līdzīgi kā Varšavā u.c. pilsētās). Vai kaut vai pārbīdītu laikus par labu pasažieru vilcieniem nevis smirdīgajiem kraveniekiem. Kravenieku iešana sastrēguma stundās ir w-t-f.
oi, tu tiešām nezini, kā bija agrāk. šitais nav nekas. plus, ir likvidēta viena pārbrauktuve, kas bija tieši aiz sarķenes grāvja virzienā. cilvēks varēja, piemēram 20 minūtes notorčīt sarķenē un tad vēl tikpat nieka 500 m tālāk. īpašas neveiksmes gadījumā viņš iesprūda arī uz trešajām sliedēm 200 m no manām mājām :D (un tur tagad reāli 90% vilcienu iet naktīs, atvečaju).
vēl pirms 10 gadiem ideālais transports, lai pārvietotos pa ziemeļu rajonu, bija helikopters. un viss.
Tagad bilde skaidrāka. Tālāk uz industriālo pusi aust atmiņā pārbrauktuves/ding/dong skaņas pie slavenā suņu/sašļiku pļavas ar lielo pamesto elektrotorni un citur. Ņemot vērā daudzos industriālos ostas kvartālus, jāatceras, ka rajonu projektēja ostas/industriālo uzņēmumu vergiem, kas turpat strādājuši (Mīlgrāvis/ziemeļu rajons/vecmīlgrāvis), savukārt vecie fišermeni senākos laikos no koka mājām pārvietojās pa ūdeni. Var taču dzīvot uz vietas tai ziemeļu rajonā un tur arī strādāt un atpūsties, kāda suņa pēc braukt uz centru? Jātaisa sava republika apkaimē, kur viss ir un lai pārējie apkaimju iedzīvotāji paliek zaļi no skaudeybs un nesās dzīvot uz industriālajiem ziemeļiem kultivēt pozitivņiku kā uz Āģīti un Teiku. :D
nu es vispār strādāju no mājām, un vīrs, lai arī strādā centrā, brauc uz to pārsvarā sabiedriski mazaktīvās stundās :) bet nu kamon, cik tad mājās sēdēsi, tāpat gandrīz katru dienu atrodas kkas darāms te vienā rīgas galā, te otrā.
Darbs mājās svēts no ikviena Rīgas gala. Pārvācos arī tāda iemesla dēļ, ka nekompakta pilsēta, transportā nauda birtin aizbirst. Katrs rajons,katrs nostūris kā atsevišķa pasaule, mini ceļojums.
Tagad līdz ar sab.transporta biļešu kosmiskajām cenām atkal paliek vairāk.
manam veiksmes, lol, stāstam ir vairāki momenti, noteikti ne visus apzinos, bet būtiskākie ir: transports kursē biežāk un pārklāj lielāku diennakts daļu*, kā arī vismaz daļēji ir atrisinājies baisais sarkandaugavas pārbrauktuves jautājums** - lai gan kravas vilcieni kursē biežāk, tie vairs nekursē tik daudz sabiedriski aktīvās stundās un neparalizē visu ziemeļu rajona satiksmi.
*plus tas ir kļuvis nesalīdzināmi komfortablāks, cenas mani īpaši neuztrauc
**solīto sarkandaugavas pārvadu ušaks gan varētu tomēr celt mazliet ātrāk
Uz Sarkandaugavu dažreiz dodos ciemos pie draugiem. RS transportā vienmēr sanāk iestrēgt pirms Tilta ielas/aiz RER, tā kloāka sastrēgumstundās no puspieciem līdz septiņiem vienmēr is the same, 7 gadu laikā tur nekas nav mainījies. Protams, ar vilcienu superātri,bet ne vienmēr sanāk notrāpīt.
Pluss tajā galā ir tikai mašīnu braucējiem,kam vajag to pārvadu,kas iziet uz VEf, lai ātrāk tiktu prom no Rīgas caur teiku/juglu (kas arī reāli darbojas tikai tad, kad nav sastrēgumstundas),bet tas nav Ušakova nopelns, tas lielais pārvads sen jau bija ieprojektēts :P
mašīnu lietoju tikai, lai izbrauktu ~16km no Rīgas pie sava zirga, ja jāpārvadā kaut kas, ko negribas stiept vai, ja zinu, ka mājās būs jāatgriežas tik vēlu, ka nebūs sabtransa, bet kaut kādu iemeslu dēļ nevaru braukt ar velo.
lieta, kas mani kā satiksmes dalībnieku (jebkura veida) Rīgā besī ir smagās mašīnas - lielāki un vēl lielāki kravas furgoni, pavisam lielās fūres utt. ok, pašā centrā vēl tā, bet tiklīdz mazliet no paša centrālākā centra ārā, tā pilns ar viņām. smird, bremzē satiksmi, veicina sastrēgumus. + viņām ir liela aklā zona blakus, ir vairākas reizes gadījies, ka spiež malā, gan braucot ar mašīnu, gan riteni. nevar to kravas transporta plūsmu novirzīt kaut kur?
+ vēl besī, ka nedara neko, lai attīstītu park&ride sistēmu un normālus, DROŠUS un funkcionālus veloceliņus.
manliekas, ka tas, ka dzīve rīgā kļūst ātrāka, ērtāka un labāka ir tikai loģiski, tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā - nu, jo attīstība, kapitālisms, eiropas naudas utt.
tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā ---> ē, nē, tas nav tāds dabisks, pašsaprotams process. dabiski, man domāt, notiek vien novecošana, regress, nāvezzzZ utt utml. plīst trubas, nolietojas zobi, nobirst apmetums...
vnk ir grūti iestāstīt cilvēkiem, ka ušaks ir sliktais, ja viņi pārāk labi atceras, ka pirms tam bija VĒL sliktāk, lai kādi tam būtu iemesli.
man personīgi ir interesanti vērot ušaku, jo tik mitoloģiska mēra rīgā reāli nav bijis, viņam piedēvē visu labo un ļauno, visu, visu viņam vien.
vēl pirms 10 gadiem ideālais transports, lai pārvietotos pa ziemeļu rajonu, bija helikopters. un viss.