es nekad neesmu balsojusi ušakovu, vien vēlos piezīmēt, ka pie iepiekšējā domes sasaukumu mans ceļš mājās regulāri aizņēma stundu-pusotru, kamēr tagad - 35-45 min. tas tā, ja nu kāds ir pārāk jauns, lai domātu, ka pirmsušakova rīga bija paradīze zemes virsū.
Es centrā pusē novēroju, ka mašīnu kļuva mazāk līdz ar krīzes sākumu, maksas stāvvietu izplešanos centra teritorijā un cilvēku izbraukšanu strādāt ārzemēs. Tas arī apmēram ir Ušakova pie-varas-nokļūšanas-laiks.
Tagad līdz ar sab.transporta biļešu kosmiskajām cenām atkal paliek vairāk.
ūja, ūja! mašīnu kā reiz ir kļuvis daaaaudz vairāk. salīdzinot ar 2004. gadu un līdz pat krīzei. un pat krīzes laikā. jā, esmu veca.
manam veiksmes, lol, stāstam ir vairāki momenti, noteikti ne visus apzinos, bet būtiskākie ir: transports kursē biežāk un pārklāj lielāku diennakts daļu*, kā arī vismaz daļēji ir atrisinājies baisais sarkandaugavas pārbrauktuves jautājums** - lai gan kravas vilcieni kursē biežāk, tie vairs nekursē tik daudz sabiedriski aktīvās stundās un neparalizē visu ziemeļu rajona satiksmi.
*plus tas ir kļuvis nesalīdzināmi komfortablāks, cenas mani īpaši neuztrauc **solīto sarkandaugavas pārvadu ušaks gan varētu tomēr celt mazliet ātrāk
starpposmā esmu padzīvojusi arī daudzās citās rīgas vietās un atgriezusies turpat, kur sākumā, gk tāpēc, ka normalizējās/dažādojās satiksme, nu, un rajons kopumā gājis uz augšu.
Nodzīvoju Rīgā 24 gadus, stipros vilcienos - kāda miskaste bija, tāda joprojām ir,uzpfrišinātas fasādes un dekoratīvi sūdiņi skvēriņos nemaina kopainu un vatņiku auru. :P Uz Sarkandaugavu dažreiz dodos ciemos pie draugiem. RS transportā vienmēr sanāk iestrēgt pirms Tilta ielas/aiz RER, tā kloāka sastrēgumstundās no puspieciem līdz septiņiem vienmēr is the same, 7 gadu laikā tur nekas nav mainījies. Protams, ar vilcienu superātri,bet ne vienmēr sanāk notrāpīt. Pluss tajā galā ir tikai mašīnu braucējiem,kam vajag to pārvadu,kas iziet uz VEf, lai ātrāk tiktu prom no Rīgas caur teiku/juglu (kas arī reāli darbojas tikai tad, kad nav sastrēgumstundas),bet tas nav Ušakova nopelns, tas lielais pārvads sen jau bija ieprojektēts :P
man ir mašīna, pārvietojos gan ar mašīnu, gan sabtransu, gan riteni, gan kājām. totāli nesaprotu tos, kas izvēlas ikdienā pārvietoties ar mašīnu pa Rīgu, ja vien ikdienā nepārvadā kaut kādus smagus priekšmetus. mašīnu lietoju tikai, lai izbrauktu ~16km no Rīgas pie sava zirga, ja jāpārvadā kaut kas, ko negribas stiept vai, ja zinu, ka mājās būs jāatgriežas tik vēlu, ka nebūs sabtransa, bet kaut kādu iemeslu dēļ nevaru braukt ar velo.
lieta, kas mani kā satiksmes dalībnieku (jebkura veida) Rīgā besī ir smagās mašīnas - lielāki un vēl lielāki kravas furgoni, pavisam lielās fūres utt. ok, pašā centrā vēl tā, bet tiklīdz mazliet no paša centrālākā centra ārā, tā pilns ar viņām. smird, bremzē satiksmi, veicina sastrēgumus. + viņām ir liela aklā zona blakus, ir vairākas reizes gadījies, ka spiež malā, gan braucot ar mašīnu, gan riteni. nevar to kravas transporta plūsmu novirzīt kaut kur?
+ vēl besī, ka nedara neko, lai attīstītu park&ride sistēmu un normālus, DROŠUS un funkcionālus veloceliņus.
Tagad līdz ar sab.transporta biļešu kosmiskajām cenām atkal paliek vairāk.
manam veiksmes, lol, stāstam ir vairāki momenti, noteikti ne visus apzinos, bet būtiskākie ir: transports kursē biežāk un pārklāj lielāku diennakts daļu*, kā arī vismaz daļēji ir atrisinājies baisais sarkandaugavas pārbrauktuves jautājums** - lai gan kravas vilcieni kursē biežāk, tie vairs nekursē tik daudz sabiedriski aktīvās stundās un neparalizē visu ziemeļu rajona satiksmi.
*plus tas ir kļuvis nesalīdzināmi komfortablāks, cenas mani īpaši neuztrauc
**solīto sarkandaugavas pārvadu ušaks gan varētu tomēr celt mazliet ātrāk
Uz Sarkandaugavu dažreiz dodos ciemos pie draugiem. RS transportā vienmēr sanāk iestrēgt pirms Tilta ielas/aiz RER, tā kloāka sastrēgumstundās no puspieciem līdz septiņiem vienmēr is the same, 7 gadu laikā tur nekas nav mainījies. Protams, ar vilcienu superātri,bet ne vienmēr sanāk notrāpīt.
Pluss tajā galā ir tikai mašīnu braucējiem,kam vajag to pārvadu,kas iziet uz VEf, lai ātrāk tiktu prom no Rīgas caur teiku/juglu (kas arī reāli darbojas tikai tad, kad nav sastrēgumstundas),bet tas nav Ušakova nopelns, tas lielais pārvads sen jau bija ieprojektēts :P
mašīnu lietoju tikai, lai izbrauktu ~16km no Rīgas pie sava zirga, ja jāpārvadā kaut kas, ko negribas stiept vai, ja zinu, ka mājās būs jāatgriežas tik vēlu, ka nebūs sabtransa, bet kaut kādu iemeslu dēļ nevaru braukt ar velo.
lieta, kas mani kā satiksmes dalībnieku (jebkura veida) Rīgā besī ir smagās mašīnas - lielāki un vēl lielāki kravas furgoni, pavisam lielās fūres utt. ok, pašā centrā vēl tā, bet tiklīdz mazliet no paša centrālākā centra ārā, tā pilns ar viņām. smird, bremzē satiksmi, veicina sastrēgumus. + viņām ir liela aklā zona blakus, ir vairākas reizes gadījies, ka spiež malā, gan braucot ar mašīnu, gan riteni. nevar to kravas transporta plūsmu novirzīt kaut kur?
+ vēl besī, ka nedara neko, lai attīstītu park&ride sistēmu un normālus, DROŠUS un funkcionālus veloceliņus.