Es centrā pusē novēroju, ka mašīnu kļuva mazāk līdz ar krīzes sākumu, maksas stāvvietu izplešanos centra teritorijā un cilvēku izbraukšanu strādāt ārzemēs. Tas arī apmēram ir Ušakova pie-varas-nokļūšanas-laiks.
Tagad līdz ar sab.transporta biļešu kosmiskajām cenām atkal paliek vairāk.
ūja, ūja! mašīnu kā reiz ir kļuvis daaaaudz vairāk. salīdzinot ar 2004. gadu un līdz pat krīzei. un pat krīzes laikā. jā, esmu veca.
manam veiksmes, lol, stāstam ir vairāki momenti, noteikti ne visus apzinos, bet būtiskākie ir: transports kursē biežāk un pārklāj lielāku diennakts daļu*, kā arī vismaz daļēji ir atrisinājies baisais sarkandaugavas pārbrauktuves jautājums** - lai gan kravas vilcieni kursē biežāk, tie vairs nekursē tik daudz sabiedriski aktīvās stundās un neparalizē visu ziemeļu rajona satiksmi.
*plus tas ir kļuvis nesalīdzināmi komfortablāks, cenas mani īpaši neuztrauc **solīto sarkandaugavas pārvadu ušaks gan varētu tomēr celt mazliet ātrāk
Tagad līdz ar sab.transporta biļešu kosmiskajām cenām atkal paliek vairāk.
manam veiksmes, lol, stāstam ir vairāki momenti, noteikti ne visus apzinos, bet būtiskākie ir: transports kursē biežāk un pārklāj lielāku diennakts daļu*, kā arī vismaz daļēji ir atrisinājies baisais sarkandaugavas pārbrauktuves jautājums** - lai gan kravas vilcieni kursē biežāk, tie vairs nekursē tik daudz sabiedriski aktīvās stundās un neparalizē visu ziemeļu rajona satiksmi.
*plus tas ir kļuvis nesalīdzināmi komfortablāks, cenas mani īpaši neuztrauc
**solīto sarkandaugavas pārvadu ušaks gan varētu tomēr celt mazliet ātrāk