tas jau drusku izklausās pēc - tas nekas, ka lembergs daudz bāž kabatā, jo ventspils sakopta un viņš ir labs saimnieks. manliekas, ka tas, ka dzīve rīgā kļūst ātrāka, ērtāka un labāka ir tikai loģiski, tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā - nu, jo attīstība, kapitālisms, eiropas naudas utt.
vēlreiz vēršu uzmanību tam, ka par ušakovu neesmu balsojusi.
tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā ---> ē, nē, tas nav tāds dabisks, pašsaprotams process. dabiski, man domāt, notiek vien novecošana, regress, nāvezzzZ utt utml. plīst trubas, nolietojas zobi, nobirst apmetums...
vnk ir grūti iestāstīt cilvēkiem, ka ušaks ir sliktais, ja viņi pārāk labi atceras, ka pirms tam bija VĒL sliktāk, lai kādi tam būtu iemesli.
lai gan! uz viestura prospekta ir vieta, ko lepni dēvē par ušakova peļķi. lietusgāžu laikā tur izveidojas minijūra divu pieturvietu radiusā. to vienmēr filmē un liek soctīklos, sak, kāds ušaks ļaunais. BET! tā peļķe tur ir vismaz 20 gadus, un ušakam ar to vien tāds sakars, ka neko nav darījis, lai tās nebūtu, tāpat kā iepriekšējais sasaukums.
man personīgi ir interesanti vērot ušaku, jo tik mitoloģiska mēra rīgā reāli nav bijis, viņam piedēvē visu labo un ļauno, visu, visu viņam vien.
Jep! Skatoties uz Ušaku, cilvēki aizmirst par LDz/PV. Kuriem gadus 25 tā arī nav atradusies nauda, lai uztaisītu vilcienus, kas bieži kursē tikai pilsētu robežās (līdzīgi kā Varšavā u.c. pilsētās). Vai kaut vai pārbīdītu laikus par labu pasažieru vilcieniem nevis smirdīgajiem kraveniekiem. Kravenieku iešana sastrēguma stundās ir w-t-f.
oi, tu tiešām nezini, kā bija agrāk. šitais nav nekas. plus, ir likvidēta viena pārbrauktuve, kas bija tieši aiz sarķenes grāvja virzienā. cilvēks varēja, piemēram 20 minūtes notorčīt sarķenē un tad vēl tikpat nieka 500 m tālāk. īpašas neveiksmes gadījumā viņš iesprūda arī uz trešajām sliedēm 200 m no manām mājām :D (un tur tagad reāli 90% vilcienu iet naktīs, atvečaju).
vēl pirms 10 gadiem ideālais transports, lai pārvietotos pa ziemeļu rajonu, bija helikopters. un viss.
Tagad bilde skaidrāka. Tālāk uz industriālo pusi aust atmiņā pārbrauktuves/ding/dong skaņas pie slavenā suņu/sašļiku pļavas ar lielo pamesto elektrotorni un citur. Ņemot vērā daudzos industriālos ostas kvartālus, jāatceras, ka rajonu projektēja ostas/industriālo uzņēmumu vergiem, kas turpat strādājuši (Mīlgrāvis/ziemeļu rajons/vecmīlgrāvis), savukārt vecie fišermeni senākos laikos no koka mājām pārvietojās pa ūdeni. Var taču dzīvot uz vietas tai ziemeļu rajonā un tur arī strādāt un atpūsties, kāda suņa pēc braukt uz centru? Jātaisa sava republika apkaimē, kur viss ir un lai pārējie apkaimju iedzīvotāji paliek zaļi no skaudeybs un nesās dzīvot uz industriālajiem ziemeļiem kultivēt pozitivņiku kā uz Āģīti un Teiku. :D
nu es vispār strādāju no mājām, un vīrs, lai arī strādā centrā, brauc uz to pārsvarā sabiedriski mazaktīvās stundās :) bet nu kamon, cik tad mājās sēdēsi, tāpat gandrīz katru dienu atrodas kkas darāms te vienā rīgas galā, te otrā.
Darbs mājās svēts no ikviena Rīgas gala. Pārvācos arī tāda iemesla dēļ, ka nekompakta pilsēta, transportā nauda birtin aizbirst. Katrs rajons,katrs nostūris kā atsevišķa pasaule, mini ceļojums.
manliekas, ka tas, ka dzīve rīgā kļūst ātrāka, ērtāka un labāka ir tikai loģiski, tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā - nu, jo attīstība, kapitālisms, eiropas naudas utt.
tā tam būtu jābūt jebkurā gadījumā ---> ē, nē, tas nav tāds dabisks, pašsaprotams process. dabiski, man domāt, notiek vien novecošana, regress, nāvezzzZ utt utml. plīst trubas, nolietojas zobi, nobirst apmetums...
vnk ir grūti iestāstīt cilvēkiem, ka ušaks ir sliktais, ja viņi pārāk labi atceras, ka pirms tam bija VĒL sliktāk, lai kādi tam būtu iemesli.
man personīgi ir interesanti vērot ušaku, jo tik mitoloģiska mēra rīgā reāli nav bijis, viņam piedēvē visu labo un ļauno, visu, visu viņam vien.
vēl pirms 10 gadiem ideālais transports, lai pārvietotos pa ziemeļu rajonu, bija helikopters. un viss.