Novembris 20., 2021


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
00:21
Man šķiet, ka manu pašdesdruktīvās darbošanās līmeni varētu raksturot tas, ka šodien vakar pie to-do man bija ieraksts "Fuko Seksualitātes vēsturi klausīšos audiogrāmatā, jo esmu pelnījusi atpūsties"

Un tiešām arī izjutu to grēcīgo prieciņa sajūtu, kad tipa vajadzēja lasīt, bet es ņemu un klausos, muahaha.

(No turienes uzzināju, ka vismaz daļai katoļu priesteru ir bijusi diezgan jautra dzīve, jo pie grēksūdzes pa lielam tika sagaidīts, ka ikviens seksuālais akts tiks aprakstīts pilnībā un detalizēti; kas patiesībā varētu uzlabot arī seksuālo dzīvi, jo 1) tev reāli jāseko līdzi tam, ko tu dari, lai pēc tam varētu kārtīgi aprakstīt 2) neies tak priesteri garlaikot ar katru svētdienu vienu un to pašu 3) pieņemu, ka vietējā kopienā varētu izstrādāt sacensības par to, kurš uztaisīs krutāko grēksūdzi, tipa "a es viņam izstāstīju basņu tā uz 30 rožukroņiem, prikiņ?")

(44 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 00:33
(Link)
Pag viņiem tipa katrs pārskata periodā bijušais sekss pilnībā jāapraksta jo sekss as sač skaitās grēcīgs jeb jāapraksta tikai kaut kāds neordinārs sekss un ja jā vai tad viņiem ir instrukcijas, kas atskaitē jāietver un kas nē?

/Derētu kāda katoļa komentāri/
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 00:40
(Link)
Teorētiski viss, priesteris izlems, kas bija ok

Protams, maz ticams, ka tas tika reāli piekopts masveidā, bet zašibisj svētulīgie aristokrāti gan jau ka izpildījās

(Fuko gan nav pats uzticamākais avots, bet konceptuāli kruta, ne?)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 00:42
(Link)
(haha, redzēsim, vai kāds no viņiem beidzot ierakstīs kaut ko atskrīnošanas vērtu - trū mahaču par pareizo seksu Tu vari taisīt pie sevis)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 00:45
(Link)
Okej tad es šo jautājumu pārkopēju pie sevis, lai nepiebradā te.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 00:46
(Link)
Pag bļe labāk palasi Fuko nevis mani :) rīt iedošu precīzāku citātiņu
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 00:47
(Link)
OK.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 00:50
(Link)
Thnx
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 00:51
(Link)
Bet nu labi jautājums pie manis lai paliek karāties, ja nu kāds vēlas kko precizēt.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 00:55
(Link)
Es stipri šaubos, ka kāds no šiem ģēnijiem, kas pirms iekomentēšanas nevar izlasīt pat iepriekšējos komentus, sapratīs, ka runa ir par atšķirībām starp viduslaiku un 18. gs. grēksūdzes prasībām
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 00:57
(Link)
Lasu, sistēma bijusi tiešām iedarbīga
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 01:03
(Link)
:D

Nē nu pieņemu, ka tas variējas no priestera uz priesteri, gan jau ka daļa bija visi tādi "izstāstiet precīzi, kur ievietojāt savu īkšķi un līdz kurai falangai" un citi bija "ugh aizvāciet to perveli no tā grēksūdzes skabūža, simts gadud mani interesē viņa fantāzijas"
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 01:06
(Link)
Es domāju ka pirmie vairāk atbilst tam ko saprot ar ``priesterības aicinājumu`` un attiecīgi tur drusku notiek atlase.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 01:09
(Link)
P.S. Nu tas ir tipa kā par speleologiem vairāk tomēr kļūst cilvēki kuriem patīk lišt alās nevis tādi ar klaustrofobiju un ``ko es tajā caurumā esmu pazaudējis``
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 01:14
(Link)
:D

"Klaustrofobija" varētu būt tas, kas ir Rudzītim

Also arlabunakti
[User Picture]
From:[info]vilibaldis
Date:20. Novembris 2021 - 10:33
(Link)
Man šķiet, grēcīgs skaitījās viss, kas nepārtapa reālā pēcnācējā. Bet es neesmu katolis, tā ka iespējams kļūdos. :-)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 10:41
(Link)
Nu labi, man šķiet, ka 9 mēnešus post factum atskatīties, kāpēc toreiz nesanāca, būtu perebors par priekš katoļiem :D

Pie ctulhu avralavral izstāsta, kā viņai ir tagad, Fuko gan tur runā par agrākiem laikiem
[User Picture]
From:[info]vilibaldis
Date:20. Novembris 2021 - 10:57
(Link)
Nu bet viņi takš tolaik vairojās kā trusīši

Ok, aiziešu palasīties :-)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:20. Novembris 2021 - 13:53
(Link)
nu pag, moš kāreize! zinkā, tavs priesteris tomēr kursā, kā tev tur ar to lovemakingu iet. un kursā par to, kā tur tam pārim iet, bet šamiem ta sanāca kinderu uztaisīt! priesteris te konkrēti var ieteikt ne tikai cik rožukroņus, bet arī kādā pozā lai pamēģina, lai tak jau beidzot atražoties sanāktu? :D
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:20. Novembris 2021 - 13:57
(Link)
nez, man atmiņā palicis, ka tomēr grēcīgs ir viss, kas nav sakrālās laulības ietvaros. tur nu, aim of the game, protams, ir uztaisīt pēcnācēju, jo vairāk, jo labāk, jo nu baznīcai vajadzēs believers arī pēc tavas nāves. bettēēē, nu, kamēr tu TO dari ar savu katoliski pielaulāto hūmani, nelietojot nekādas izsargāšanās metodes, tikmēr pamatā tomēr seksot arī for funsies ir legal.
[User Picture]
From:[info]ululate
Date:20. Novembris 2021 - 10:29
(Link)
Reiz senos laikos, kad man bija ap 14,biju uz grēksūdzi Aglonas svētku laikā. Mana grēksūdze bija parastā, tipa neklausīju vecākus blablabla, bet mācītājs, kurš pieņēma grēksūdzi, uzstājīgi vairākas reizes prasīja, vai tad ar draugiem neķītras bildītes neskatamies, vai tiešām man nav nekādu seksuāla veida grēku :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 10:32
(Link)
:D "un kāpēc neskatāties, ko?"
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:20. Novembris 2021 - 11:18
(Link)
Oh, creepy!
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 11:47
(Link)
Nā nu ja palasa Fuko, tad tā ir tāda mind control sistēma kura totāli ieliek teiksim boļševiku izveidotajai.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 12:30
(Link)
OK, tikai tas nekādi neatceļ RKB radīto kontroles sistēmu un tās sekas, ja vien šī vēsturiskā analīze balstās uz faktiem. Nu tas ir kā teiksim boļševiki saka - nazīši rīko lēģerus. Ir jau taisnība, fakts ka boļševiki arī tā dara, šo faktu neatceļ.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 12:34
(Link)
Par to jau nav runas, tam es pilnīgi piekrītu.

Tiesa gan, man ir zināmas aizdomas, ka, ja kāds RKB funkcionārs publiski izdotu grāmatu, kurā būtu tādas frāzes, kā "pārgulēt ar bērnu ir svētīga pieredze, gluži kā kristības, svētīts piedzīvojums" un "reizēm es ņēmu priekšā līdz pat četriem zēniem uzreiz, vecumā no astoņiem līdz četrpadsmit gadiem, vienlaikus savā gultā", viņu publiski nodīrātu gan savējie, gan malējie, kurpretī Fuko joprojām skaitās vērā ņemams intelektuālis un XXII XX gs. spīdeklis.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 12:55
(Link)
no Tevis gan es negaidīju argumentu "cilvēka intelektuālais sniegums būtu ignorējams tāpēc, ka viņš ir darījis sliktas lietas privātajā dzīvē", woke much? :D ko man, Tavuprāt, darīt - ja man uz semiņaru ir jālasa trīs teksti, Fuko un "kā mēs problematizējam to, ka ķermenis tiek gandrīz pilnībā pārnests uz diskursu" un "ko interesantu Fuko bija domājis, ieminoties, ka dzimumam kājas aug no seksa", lēkt uz ecēšām un bļaut "Fuko es nelasīšu, drāma drāma, viņš ir slikts cilvēks"?
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:03
(Link)
Nē, kāpēc, vienkārši, ja dīrājam jaunu caurumu RKB, tad kāpēc ne viņu sparīgajiem kritiķiem.

Man tikai salikās amizanti, ka katoļu tūkstošplusgadīgā intelektuālā bagāža augsta statusa progresīvu ļautiņu traktējumā bieži tiek noreducēta uz "tie tur reakcionāri un puisīšdrāzēji", savukārt Fuko & Co joprojām ir asis to pašu sastādītiem semināriem, konferencēm un kopotajiem rakstiem — un ne jau negatīvu piemēru veidā. Bet tas tā, es tiešām un pavisam noteikti negribu nevienam aizliegt rakstīt ne par kādām tēmām (ieskaitot par puisīšiem, lai raksta droši, personīga atzīšanās taču).

Also, šorīt esmu izteikti īgns un man viss nepatīk, ja nu kādam papildus vajag materiālu uz mani tēmētiem psiholoģismiem. :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 13:07
(Link)
Rīlī? Es burtiski pirms trim dienām citēju rakstu, kurā tiek padziļināti analizēta viduslaiku reliģiskā literatūra: "Devotional literature and religious poetry (which often borrowed rhythms and vocabulary from secular love lyrics) spoke increasingly of a desire that would never be stilled. Cracks appeared in the crystalline heaven of the scholastics." (Caroline Bynum, "Why All the Fuss about the Body"), un turklāt NEVIENAM, tostarp arī man, nelikās nepieciešami tur pajokot par to, ka "hahaha katoļu reliģiskā lirika hahaha noteikti altārzēnus drāž"
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:10
(Link)
Nu, atkal, tas nebija domāts kā uzbrauciens tev. :D Kā reiz es zinu, ka konkrēti ar tevi es varu uz vieniem un tiem pašiem pakāpieniem debatēt gan par mašīnintelektiem, gan katoļiem, gan postmodernistiem, nekas no tā visa šeit nav domāts .
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 13:13
(Link)
the point is, "lasīt un analizēt RKB tekstus" ir totāli legit lieta arī akadēmiskajās aprindās
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:15
(Link)
Fair
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 13:10
(Link)
Nu vispār jau tā katoļu bagāža tiek kritizēta visai neatkarīgi ne tikai no konkrētu katoļu izdarībām bet arī neatkarīgi no konkrēto katoļu un citu baznīcu kā organizāciju izdarībām.

Nu ļoti vienkāršoti tas ir šādi:

Es daru citiem pāri tāpēc ka [gribu viņus uzlabot, tas sanāk kā blakne utt utt] protams ir lieta ko kritizēt un novērst. Neviens nestrīdas.

Bet

Es daru citiem pāri tāpēc ka gigalaumiņa - ir drusku bīstamāk jo khm grūtāk būs šamam pierādīt ka slikti ir slikti, jo viņam slikti ir labi ja gigalaumiņa [ viņa priekšstats par gigalaumiņu] tā grib.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:13
(Link)
Nu, pēdējais gan arī tiek no viņu pašu puses uztverts un pasniegts kā citu uzlabošanas centieni, pēc viņu priekšstatiem un kritērijiem. Cita lieta, ka gan reliģisko, gan sekulāro institūciju un ideoloģiju izpildījumā jebkāda veida progresorēšana ļoti bieži rezultējas postā un ciešanās.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 13:16
(Link)
Nu jā tikai viņiem tā uzlabošana sanāk ar pamatojumu nevis `` tā ir labāk tāpēc ka [seko racionās skaidrojums] `` bet `` tā ir labāk tāpēc ka gigalaumiņa tā grib`` , lieki teikt ka gigalaumiņa var gribēt visu ko, intepretācijas jautājums, ekseģēze un teodiceja saucas :D
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:23
(Link)
Racionāls mehānisms arī darbojas pēc draza iekšā-draza ārā principa (beigu galā, beigu galā, lielākās daļas mūsdienu racionālo metožu pamatlicēji paši bija dažādu veidu ticīgie un šīs metodes bieži vien tika pētītas un ieviestas to pašu laumiņu pamatošanai). Ekseģēze jau arī nav nekas cits, kā tekstu analīze un skaidrošana.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 13:25
(Link)
Nu tieši tā - aplamas premisas ir ``draza iekšā``
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:27
(Link)
Jā, nu, tas ir tīri evidences jautājums.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:20. Novembris 2021 - 13:36
(Link)
aha
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 13:04
(Link)
(un, starp citu, manā ierakstā nevienā brīdī nebija uzbrauciena RKB as such, jo es neredzu problēmu runāšanā par seksu vai apzinātā seksualitātē, t.i., tas nebija ironiski)
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 13:05
(Link)
Vaidieniņ, es taču arī neuzbraucu tev, ne tieši, ne caur Fuko. Vai, katrā ziņā, tas nebija tā domāts, ja nu tas, gadījuma pēc, būtu tā nolasījies.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:20. Novembris 2021 - 12:48
(Link)
oh come on, tikt pie maziem puisīšiem jau viņi tāpat varēja, tāpēc jau nav jāraksta četri sējumi ^.^

turklāt šis arguments viņam iet kopā ar vispārējo argumentu par varas struktūrām vispār
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:20. Novembris 2021 - 12:53
(Link)
Par varas struktūrām viņš droši vien tiešām bija, ē, lietas kursā.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba