Comments: |
| From: | tante |
Date: | October 29th, 2015 - 01:40 pm |
---|
| | | (Link) |
|
opcija NomainītSkolu nepastāv?
nezinu. laikam vispirms mēģinās atrisināt problēmas tur, kur tās radušās. Nav īpašu ilūziju, ka citās skolās būs citādi..
skolas ir baigi dažādas. mans brālis 1 puikam 3x mainīja, kamēr atrada un zēns iet ar prieku nevis gariem zobiem vai stresu. draugi normāli un viss ok.
hmm, jāpadomā... mums it kā stratēģiskais plāns bija nomainīt pēc sākumskolas beigām uz kādu izglītības ziņā nopietnāku pamatskolu (jo īsti neinteresē šīs skolas profils ilgtermiņā).
| From: | tante |
Date: | October 29th, 2015 - 05:41 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es savlaik, pēc parunāšanās ar vienu skolotāju, fiksi jo fiksi nomainīju meitai skolu mācību gada vidū:)) sapratu, ka tajā iepriekšējā aršanas nebūs ;))
nākamā pusgada atzīmju lapa viņai bija uz iepriekšējā pusgada fona VISUR labāka pa vairākiem punktiem :)
mācības E labas, tfu, tfu, tfu, tikai nepatīkami, ka bērnam psihe čakarējas.
| From: | tante |
Date: | October 29th, 2015 - 06:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
psiche ir pietiekoši liels faktors, lai pacenstos mainīt skolu...
šobrīd konflikts ir ar divām skolotājām, no kurām viena vēl ir tā ok, vienkārši stingra, bet otra ir klases audzinātāja un tiranizē to bērnu arī ārpus sava tiešā priekšmeta. Ar visiem pārējiem pedagogiem ir ok, vai pat ļoti labi. Šobrīd apsveram iespēju iesaistīt skolas psihologu un soc.pedagogu un lūgt konsultācijas gan E, gan arī konfliktējošajai audzinātājai.
mājmācība? izskatās, ka tev uz to varētu būt dotības!
visi pa darbiem, nav neviena mājās.
| From: | chaj |
Date: | October 29th, 2015 - 04:16 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ir tomēr dažādas skolas.
Un es balsoju par to, ka skola ir cietums, skolotāji ir uzraugi, un pasaule ir daudz interesantāka, nekā tas minimums ko skolā parāda un t.t. Vismaz es regulāri nodarbojos ar to, ka bērnu acīs grauju skolotāju autoritātes.
| From: | dooora |
Date: | October 30th, 2015 - 10:07 am |
---|
| | | (Link) |
|
Saulīt (ne tik daudz no taksistu mīļslenga, vairāk kā ο Ήλιος), piedod, ka tik ilgi kavējos ar atbildi - man vnk. slēgti izejošie par rēķina nemaksāšanu. Jā, Ķipis ir vietā un rāmi turpinās. Man gan vairums brīvā kāposta un laika nu aiziet vienam citam pasākumam, kooperatīvam. Varbūt laiks sazatikties? par skolu un bērniem man joprojām ir daudz ko suck-suck-sacīt (evilgrin), es tikai nezinu, cik daudz man tiesības ko (ie)teikt citām mammām, ja es pat savējai neesmu atzinies, cik dziļi es to cietumu ienīstu. laikam jau būšu stāstījis, ka viņa man veselu vienu reizi dzīvē ir atvainojusies - par to, ka „neizdarīja visu, lai man nebūtu bijis jāiet krievos” uz pāris gadiņiem, bet par tiem 11 iepriekšējiem viņa nespēj aizdomāties. jo deva jau visu to labāko no iedomājami iespējamā. un pirms skolas jau vēl bija faking kindirgārtens. ja es vēl tur tiktu ievietots pa taisno no silītes, bet nē tak - es jau biju uzrāpies pirmajos kokos un apļuļķējis pirmos uz ielas atrastos benčikus, sadraudzējies un saplēsies, un atkal sadrzudzējies ar sētas bērniem gan Rīgā, gan Vecmīlgrāvī – vārdsakot, uzsācis nopietnas dzīves studijas. un tad pēkšņi – abzalūti ne par ko – hujaks, uz kaukādu Sarķenes baraku, ar vēl veselu baru apmulsušu dvēselīšu. umbļģ, ierindā, uz pieaugoši neizprotamu pieaugušo nākotni. tā arī mammai pavēstīju: ved, ved, mani tai bendandā – sadzelšos auktu ūdini, saslimšu, bet būšu mājās! un, lai nu ko, toreiz es vēl savu vārdu turēju. bet ko nu es te par savu heroisko pagātni. sūdi ir tādi, ka sūdu nemaz nav mazāk. bet tas nenozīmē, ka tie zem tepiķa mēžami. kompostēt vaig! :) lūk, stengras veselības vēlot, Tev un E, atvadām klipiņš no mana vismīļākā skolotāja, Džona Teilōra Gattō: JTG
| From: | pepija |
Date: | October 30th, 2015 - 10:12 pm |
---|
| | | (Link) |
|
audzinātāja jau sākumskolā ir pati svarīgākā - ja ar viņu ir konflikts, tās ir reālas ziepes. varbūt mainīt klasi, ja visi pārējie pedagogi ir ok?
es vēl šodien atceros, puikas sākumskolotājas teikto - bērni atnāk uz skolu tik dažādi, bet skola, diemžēl, cenšas viņus novienādot - atšķirīgos (visās nozīmēs) lielākoties cenšas iespiest rāmī, lai netraucē skolotājam...
Viniem bija cita klases audzinataja, bet ta aizgaja dekreta - si vinu aizvieto. Jasaka, loti ipatneja persona, man pasaivina skiet loti netikama, bet ka pieaugusais es redzu vinas 'cilveciskos punktus' un varu modelet kkadu komunikaciju, savukart loti labi saprotu bernu, kam vina shkiet monstrs. Berns man nav kkads ipasaks vai neipasaks, bet vins kato bulshitu, tb vinam loti izteikta taisniguma izjuta un kkadus attiekames/uzvedibas feikus vins nepienem principa, attiecigi ar vinu strada normala runasana un sarunasana, bet manipulacija pilnigi ne - un, ja vienreiz izdodas iznest kka cauri, tad nakamaja meginajuma nak ar dubultu triecienu atpakal.
Inta Barengo ir brīnišķīga bērnu un ģimenes terapeite. Var palīdzēt novērtēt situāciju adekvāti. Profs uz goda. Nevar tā no apraksta nekādus galējus secinājumus izdarīt, bet šķiet, ka puika cieš un mammai sāp sirds un to tak mēs negribam. Ir labas skolas. Maz, bet ir. Bet katram piemērots kas cits. Var būt viņš individuālists. Vispār nav kolektīva cilvēks. Tur jāpapēta cieši. Es uzticētu profesionālim, jo pieturos pie viedokļa, ka mammai jāpūš kur sāp un jāmīļo, nevis jāanalizē savs bērns.
O! Paldies par ieteikumu. Es jau ta ka noskatiju vienu citu kundziti (tikai sobrid nevar atlauties),bet pirms tam izmeginas ar skolas pasas resursiem. | |