kanariņš - pieloc', māmiņ, skolas somu... [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

pieloc', māmiņ, skolas somu... [Oct. 29th, 2015|12:33 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 29th, 2015 - 02:06 pm
(Link)
nezinu. laikam vispirms mēģinās atrisināt problēmas tur, kur tās radušās. Nav īpašu ilūziju, ka citās skolās būs citādi..
[User Picture]
From:[info]virginia_rabbit
Date:October 29th, 2015 - 02:31 pm
(Link)
skolas ir baigi dažādas. mans brālis 1 puikam 3x mainīja, kamēr atrada un zēns iet ar prieku nevis gariem zobiem vai stresu. draugi normāli un viss ok.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 29th, 2015 - 03:01 pm
(Link)
hmm, jāpadomā... mums it kā stratēģiskais plāns bija nomainīt pēc sākumskolas beigām uz kādu izglītības ziņā nopietnāku pamatskolu (jo īsti neinteresē šīs skolas profils ilgtermiņā).
[User Picture]
From:[info]tante
Date:October 29th, 2015 - 05:41 pm
(Link)
es savlaik, pēc parunāšanās ar vienu skolotāju, fiksi jo fiksi nomainīju meitai skolu mācību gada vidū:))
sapratu, ka tajā iepriekšējā aršanas nebūs ;))

nākamā pusgada atzīmju lapa viņai bija uz iepriekšējā pusgada fona VISUR labāka pa vairākiem punktiem :)
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 29th, 2015 - 05:47 pm
(Link)
mācības E labas, tfu, tfu, tfu, tikai nepatīkami, ka bērnam psihe čakarējas.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:October 29th, 2015 - 06:06 pm
(Link)
psiche ir pietiekoši liels faktors, lai pacenstos mainīt skolu...
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 29th, 2015 - 06:24 pm
(Link)
šobrīd konflikts ir ar divām skolotājām, no kurām viena vēl ir tā ok, vienkārši stingra, bet otra ir klases audzinātāja un tiranizē to bērnu arī ārpus sava tiešā priekšmeta. Ar visiem pārējiem pedagogiem ir ok, vai pat ļoti labi. Šobrīd apsveram iespēju iesaistīt skolas psihologu un soc.pedagogu un lūgt konsultācijas gan E, gan arī konfliktējošajai audzinātājai.