Comments: |
| From: | pinjons |
Date: | September 12th, 2016 - 10:54 am |
---|
| | | (Link) |
|
Cepiens jau ir par to, ka tā pārbūve ir nesamērīgi ieilgusi.
pāris mēnešus? Apjoms taču bezbožnijs!
| From: | pinjons |
Date: | September 12th, 2016 - 11:00 am |
---|
| | | (Link) |
|
nuja, vispirms nodarās ar komunikācijām, tad ar segumiem. Es gribu redzētu to ķērkšanu, kas sāktos, ja uz vasaru aizklapētu visu ielu ciet. bet es negribu strīdēties, pa lielam tikai norādīt, ka esmu latvju mazohiste un man pohuj par grūtībām.
| From: | pinjons |
Date: | September 12th, 2016 - 11:52 am |
---|
| | | (Link) |
|
No manas puses cepiens ne par grūtībām, bet par acīmredzamu nejēdzību.
nu, a es par to, ka katru dienu braucu, i nepamanīju, thhh
Tur arī problēma, ka mēs te esam tik ļoti pieraduši pie cūcībām, ka daudzi vairs nepamana.
Dīvaini gan, it kā taču ceļo, tiešām neesi pamanījusi, ka citur remontdarbi tiek rīkoti stipri atšķirīgāk? Ka ir tāda lieta, kā drošības joslas, kā zīmes, kas norāda alternatīvos ceļus (un alternatīvie ceļi, kas joprojām līdzvērtīgi pieejami arī tiem, kas uz lielākiem un mazākiem ripojošiem transportlīdzekļiem vai ar augstākām kurpēm, vai sāpošām kājām, galu galā), kā darbiem pieskaņoti luksafori...
lūk, tieši šis. zinu, ka vismaz viens velosipēdists ar nopietnām traumām nonāca slimnīcā, jo lāčplēšielā veloceliņa vidū bedre bija naktī atstāta bez norobežojumiem vispār.
Lāčplēša arī? Ne tikai Skolas, kur norobežojums pat bija, bet tikai pusei bedres (t.i. bedre pa divām joslām, norobežojums tikai vienā)?
kur veloceliņš šķērso lāčplēša ielu
es esmu pamanījusi sūdus arī citur, un pavisam citādākus, pie kuriem neesmu pieradusi, līdz ar ko uzkrīt vairāk, nekā tie, pie kuriem ir pierasts.
vienīgais jāatzīst, ka tie man arī pārāk nebesī. Besī riebīgi cilvēki, nebesī riebīgas lietas.
Padsmit mēnešus, nevis pāris mēnešus.
ja? a es ta saku - braukāju un nepamanīju. Nē, nu, darbus pamanīju, bet kaut kā neiedomājos piefiksēt, thhh, metu lokus, lecu pāri, izvēlējos citus maršrutus.
Kā riteņbraucējs arī vienkārši neapsveru attiecīgo ielu izmantošanu remonta laikā, vai pastumju pie rociņas, ja nu pavisam.
Kā gājējam/ratiņstūmējam besīgāk.
| From: | bljanna |
Date: | September 12th, 2016 - 11:05 am |
---|
| | | (Link) |
|
Par ļoooti apšaubāmo kvalitāti cepas. Jo tiešām, tiešām apšaubāma.
| From: | pinjons |
Date: | September 12th, 2016 - 11:14 am |
---|
| | | (Link) |
|
Ja jūnijā paziņo par it kā pabeigtu remontu, bet remontdarbi vēl joprojām turpinās, tas vien liecina par "kvalitāti".
parādi man Rīgā, kur ir izcilas kvalitātes ielu segums? Tāda vnk nav.
Tika solīts, ka Barona ielā beidzot būs.
reku katram savs cepiens, bet manējais ir par pilnīgu pohuju uz cilvēku drošību. nekā nenorobežots ieslēgts ripzāģis pie pārtikas veikala durvīm (un veikals, starp citu, blakus skolai), nekā nenorobežota smagā tehnika pilnā darbībā, utt utjpr. nē, tas nav ok. nevienā acī nav ok.
Ļaudis bez cepšanās nevar. Taču, atšķirībā no Gedroica vai Ritvara ar to pastāvīgumu, pārējiem cepšanās ir kampaņveidīga. Nu un ja kādu brīdi cepiens izpalicis, tad sākas lomkas, tāpēc, ja remontē vasarā, tad sākas cepiens "Kāpēc vasarā, nevis ziemā?", ja ko remontēs ziemā, tad būs cepiens "Kāpēc ziemā, nevis vasarā?", ja process ieildzis abos gadalaikos, tad jācepas par pārāk lielajiem līdzekļiem, aber ja nauda ietaupīta, tad par darbu kvalitāti. Tā tas būs mūžam.
From: | adinkra |
Date: | September 12th, 2016 - 04:56 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Stulbi tas, ka visu vienlaicīgi uzara. Varēja tikt galā ar kko vienu, bet naudiņu taču jāapgroza. Un tik ļoti gribētos, lai beidzot kkas tiktu uztaisīts labi, bet laikam nespīd.
Gribēju jau prasīt, kas tad ir tie, kam ir iebildumi pret remontiem, bet jautājums atcēlās. Droši vien tas ir normāli gribēt, lai lietas notiktu labāk un pareizāk, īpaši tāpēc, ja ir zināmi piemēri, ka citur tas tiek organizēts labāk. Bet ja ideja ir tāda, ka nafig kaut ko darīt vispār, ja nevar izdarīt pareizi, tas gan ir muļķīgi. Man jau arī nepatīk, ja labo lietas, kuras nav salūzušas, bet cik ir novērots, kaut kāda jēga no tiem remontiem tomēr ir. | |