Heart*Stripper
Viss ir, lai mēs tuvotos Esamībai..
 
23rd-Nov-2005 02:31 pm
Varbūt vienkārši ir tik daudz dzīvē piedzīvots, pieredzēts un redzēts, ka vairs nav iespējams būt naivai. Manā leksikā naivs ir vienāds ar stulbs. Būt naivam un ticēt - ar mani jau tā nebūs, to tikai filmās rāda. Ticēt, ka mana dzīve būs unikāla kā Holivudas sapņi! Ticēt, ka viss apkārt ir balts un rozā un love is in the air. Ticēt, ka nekad nebūs nekā slikta. Tā nav, ka nekad..
Jo augstāk kāpj, jo vairāk trūkst skābeklis, jo vairāk sarežģījumu jāpārvar! Jo lielāks skarbums. Un plašāks skats uz visu no augšās, lielāka apziņa. Un lielākas grūtības. Tikai nejūt vairs tās tik ļoti, jo tās vairs neliekas kā grūtības.
Dzīve ir tieši tāpat kā kāpt kalnos.
Cilvēks aug grūtībās un norūdās. Lai nebūtu tik naivs.
Comments 
23rd-Nov-2005 02:52 pm
Lai uzkāptu kalnā ir jāatrod īstais kurā kāpt..es pieņemsim tagad mīcos pa kalnu piekājēm un nezinu kurā kāpt, bet lai izmēģinātu visus un atrastu īsto, to kurš derētu man...tam nav tik daudz laika...
23rd-Nov-2005 02:54 pm
Mana doma, ka mēs visi kāpjam, vairāk vai mazāk. Kāpelējam. Citi staigā pa pauguriem, citi saņemas un kāpj augstu.. Katram savs ceļš ejams. Bet es vairāk apr to naivumu. Pēdējā laikā tāaaaa derdzās!!
23rd-Nov-2005 02:58 pm
es ar pēdējā laikā diezgan daudz domāju par to naivumu, nu kāpēc es nevaru būt naiva, varbūt tad būtu vieglāk dzīvot...... vienkāršāk....
23rd-Nov-2005 02:59 pm
Man jau pāri tas periods, kad gribējās naivi. Nē, nevis naivi, bet viegli :) Apziņa, ka tā nav interesanti un tā nav rezultātu. Pašam priekš sevis.. ja nestrādās, nebūs rezultātu..Ja neiet uz priekšu, krīt atpakaļ..
23rd-Nov-2005 02:54 pm
Tur jau tā problēma. Ja neticēsi, ka tava dzīve ir skaista & unikāla... tā nekad tāda nebūs.
Tā kaut ka...

Lai arī simtiem reižu esmu dabūjusi pa pieri, tomēr izvēlos skatīties zvaigznēs, nevis tikai dubļos.
23rd-Nov-2005 02:57 pm
Ne tā es domāju. Es par to naivumu. Puķītes, tauriņi, rozā brillītes,viss forši - nu besī ārā tāda domāšana!
Grūtības norūda un liek skatīties uz visu patiesāk, reālāk. Jā, reālāk. Te nav runa par optimismu vai nepadošanos. Bez tā nevar kalnos kāpt. Bet būt reālam un likt aiz auss, ka viss kaut kas var notikt, tāpēc ja'dara viss, lai nekā slikta neatgadītos..
Jā, un dzēties laukā gaīgi nerulē!!! :))
23rd-Nov-2005 03:00 pm
Reizēm vajag.
23rd-Nov-2005 03:01 pm
tas jau tikai māns, virtuālā vide :)
23rd-Nov-2005 03:02 pm
ar reāliem cilvēkiem
23rd-Nov-2005 03:03 pm
bet vispirms pašam priekš sevis..
23rd-Nov-2005 05:04 pm
vai nav taa, ka tev tas besii, jo tava dziivee vairs nav taurenju un pukiisu?
tikai grutibas? un tapec tev besii, ka ir tadi cilveeki, kam tas ir?
tikai jautaaju.
23rd-Nov-2005 05:14 pm
Tu iebridi dziļā tundrā. Nē, tā nav! Nē, man absolūti nebesī neviens konkrēts cilvēks, jo tieši to Tu padomāji! Mani tracina naivā domāšana. Mazu bērnu domāšana, ja to tā var dēvēt. Nevis nobriedusi un pieaugusi. Aiz tās bērnišķības bieži vien tiek slēptas tās pašas grūtības, nevēlēšanās redzēt, nespēja, nespēja risināt.
Mana dzīve visdrīzāk ir tas pats kalns, kurā kāpju un kur ar katru mirkli citas ainas parādās. Tur ir puķes, tur ir ziedi. Bet ne jau tas ir svarīgi. Svarīga ir kopējā sajūta. Un tā ir tāda, ka apstāties pie vienas puķes un līdz mūža galam priecāties, cik tā ir skaista un burvīga, ir naivi. Naivi ir neredzēt, ka ir arī ledāji, kur nav to puķu, kur ir mūžīgs sasalums, ka ir vietas, kur nebūs lemts nemaz tikt klāt. Ka ir vēl neapjaušamais turpinājums.
Lūk, par ko ir runa.
Un kāpēc Tu vienmēr subjektīvi objektīvas lietas uztver tik personiski!? Es takš jau nojautu, ka tā būs :]
23rd-Nov-2005 05:24 pm
Tad man iur pretjautaajums- kaadel tu esi izdomajusi, ka es KAUT KO uztveru personigi. (Vai ari taa ir tava projekcija uz mani:)?

Tu ko saki tikai tad, ja teemu uztver personigi?

Un kaada tundra, nekur nebrienu- es tikai pajautaaju, neapgalvojot neko.
Jaa, tomer es koncentreejos uz pukeem, ne ledaajiem. Un realisms mana izpratne ir nenoliegt ledaju esamibu, nevis koncentreties uz negativo shai pasaulee.
23rd-Nov-2005 05:29 pm
Tāpēc, ka salīdzini. Un sāc analizēt. Tāda esi SC. Ko man padarīt - nošauties, ka tāda sajūta par Tevi? :P Es taču arī atceros, uz kādiem poustiem Tu iekomentē un kā.. Un ko pati raksti..
Koncentrēties uz negatīvo un to skaidri noformulēt ir divas dažādas lietas. Koncentrēties uz puķēm ir naivi. Tāds ir mans uzskats. Galējības galīgi nerullē. Viendien ir puķes un korsetes, otru dienu asinis un grēksūdze. Tāda ir mana pasaule. Un pukts.
Pieņemsim, ka manī pamatā ir Dievišķais, apzināts, bet apziņā ir viss. Kokteilis, freska. Tā veidojot kopbildi.
Un nesaki, ka nekad nerakstu neko jautru, priecīgu un gaišu [nevis naivu].
23rd-Nov-2005 05:38 pm
Nee nee noshauties nevajag.:)
Paliekam pie taa, ka es uz pukeem tu uz ne-pukeem;)
Un ja nu ir taa, ka galigi kritu uz nerviem, vienkarsi pasaki, es pakluseshu.
23rd-Nov-2005 10:56 pm
nemaz neceri!!!
man neviens nekad uz nerviem tik traki nekrīt, lai pārkāptu elementāras pieklājības robežas ;)))) nu jā, ir arī izņēmumi.. ;)
23rd-Nov-2005 05:03 pm
Labaak izveelies rakt sev bedri?
Esi drosha, ka kaap uz augshu?
Tevii ir TIK daudz negatiivo programmu, ka tik tiesham, tikai gruutiibas sagaidiisi celjaa.

Mana skatijuma apzinats naivums ir dzives maksla. Maksla redzet tos roza makonus, un visu visu skaisto, kas mums ik uz solja ir apkart.

Bet katram jau savs celsh, sava izveele, ciest vai baudit.
Es izvelos baudit:)

23rd-Nov-2005 05:06 pm
nē, manī ir daudz REĀLO, nevis puķaino programmu. Strādāt un cīnīties, nevis lēkāt kā kazai pa puķu pļavu. Tādas asociācijas.
Manā skatījumā naivums ir stulbums. Ir tāda lieta kā vienkāršība, tas jā - super! Skaidrība, tīrība - jā.
Bet naivums, muļķība, nezināšana, neapzināšanās manā izpratnē ir no vienas operas, kas nekādīgi nesaskan ar apziņu un kāpšanu.
Es jau zinu, Tu šito atkal personīgi.. Nu, katram savas īpatnības.. ;)
23rd-Nov-2005 05:20 pm
Nē, nezini gan.
Es te par tevi, ne par sevi. Līdz ar to ne-personīgi.
23rd-Nov-2005 05:25 pm
un ļoti personīgi. tāpēc, ka Tu esi līdzīga šim - tikai labo, tikai priecāties, viss ir forši, viss ir labi. Tāpēc arī uztvēri tik asi.
A ko par mani - par mani es jau pateicu, kā redzu dzīvi un kā uztveru tās rozā brilles. Būt skarbam un reālam un būt negatīvam ir divas pavisam dažādas lietas!
Patiesībā jau no agras bērnības nav patikuši cilvēki, kas ir naivi. Kas kaut ko nesaprot, mocās, piem, mācībās.
Pieņemsim, ka Tu šo terminu "naivi" saproti citādi. Pieņemsim, ka Tev ir pavisam citāda daba un raksturs, tāpēc arī citāds skatījums uz pasauli. Tev patīk visu pa labam, lēnām, skaisti un estētiski. Pieņemsim, ka es esmu karotājs un iekarotājs. Viss kļūs vienkārši.
23rd-Nov-2005 05:31 pm
Nu ja,
bet par mani runajot, es jau saku, nepazisti tu mani:)
Un ciba, ciba neko nenozimee..

Taisniba, ka skatos uz gaisho, koncentrejos uz rezultatu un pozitiivo.

Un piekritu, mes esam dazadas. Tu katru reizi manis sacito uztver ka apgalvojumu, ka tas, ka tu doma/juties ir slikti/nepareizi.

Bet es jau tikai gribu padalities, kaa es domaaju:)

Ataa.
23rd-Nov-2005 05:34 pm
Dažādas, bet daudz kur līdzīgas.
Tevis sacīto uztveru kā apgalvojumu, jo īpaši tāpēc, ka vienmēr, kad ko raksti, iebilsti :P
23rd-Nov-2005 05:40 pm
Tad neuztver kaa apgalvojumu, bet TIKAI KAA VELVIENU VIEDOKLI:)
Un piekriti, ka interesantaak ir izteikt citaadu viedokli nekaa iekomenteet " jaaa!!!!" :)
Kaut gan es medzu arii taa darit;)
23rd-Nov-2005 11:00 pm
ja izsaka tikai viedokli, tad nesāk ar personiskām niansēm.. nē, es neesmu negācija, nē, es neesmu tāda un tāda. es vienkārši domāju citādāk kā kāds cits.. bet Tu liec taisnoties, aizstāvēties, uzbrukt, uzreiz spalvas gaisā un aizstāvēt savu.. nevis - ēs domāju, ka ir tā, man liekas, mana pieredze". Bet Tu uzreiz - "ar tevi viss kārtībā? nevajag ārstu?";))) kaut kā tā.. ;))
nu jā, neesam mēs visi rastnieki, nemākam vienmēr tā skaisti un visiem saprotami.. ;P ir kā ir, mēs visi dažādi un katrs ar savu..
24th-Nov-2005 10:04 am
Vai viedokli neizsaka balstoties uz savu personisko pieredzi?:)
Un diez vai es saaku ar "es neesmu tada un tada" jo es reti kad lietju noliegumu;)
Un otrs nevar likt tev taisnotes- taisnoshanas un aizstaveshanas tapat ka viss cits ir katra pashaa.
23rd-Nov-2005 05:32 pm
Patiesībā absolūti nav vērts tālāk ko runāt par šo, ja nu vienīgi Tev ir vēlme kaut ko ļoti pierādīt. Man neko pierādīt nevar. Jo tas ir tas, kā es jūtos. Tu jūties citādi. Un viss skaidrs.
Var pierādīt teorijas un definīcijas, bet sajūtas nevar.
Jauku vakaru! ;)))))))
23rd-Nov-2005 05:39 pm
Nu taa, kurs kuram ko grib pieradit jau ir nakamaa teema.

Tev ar jauku;)
23rd-Nov-2005 05:08 pm
man tomer liekas ka autore par kautko citu runaaja.. pavisam ko citu..
23rd-Nov-2005 05:14 pm
par citu gan, ko [info]delvira domāja..
23rd-Nov-2005 05:24 pm
Tas neliedz man runat par savu;)
23rd-Nov-2005 05:39 pm
nee neliedz; tomer man radas sajuta,ka tu pretargumentee -savukart,ja tu esi paarpratusi galveno domu, tad ir kludaini pretargumenteet. tas protams nav tada gadijumaa validi, ja tu tikai paud savu viedokli, it...kaa.. un tomeer.. viens par kleitu, otrs par meitu
23rd-Nov-2005 05:42 pm
:)
dying_bride jau ari saka, ka uztver to ka pretargumenteshanu, bet es to vienmer rakstu ar domu "tikai velviens viedoklis" , un ta ari uztveru komentus pie saviem pukstiem, varbut tapec man liekas passaprotami, ka citi ari taa.
bet ir interesanti, mes vienmer- vina par meitu es par kleitu, ari no taa var ko macities.
23rd-Nov-2005 11:05 pm
un gadās, ka galu galā par to pašu, tikai citiem vārdiem.. ;)))
jā, nu, jā, es bieži vien uztveru Tavus tekstus kā pretargumentāciju, kā iebildi, kā apstrīdējumu. Jo citu viedokli jau katrs mēs pasniedzam savādāk. Nu ko tur.. Doma jau skaidra.. :)
24th-Nov-2005 10:05 am
Nu man jau ar tapec liekas ar tevi interesanti, ka mes it ka par vienu it kaa par ko citu bet beigas viss ir skaidrs:D
23rd-Nov-2005 11:08 pm
un par "mācities". Mācīties, manupra't, var no jebkā.. :) Makro=mikro.
23rd-Nov-2005 05:08 pm
paraxtos punkc
23rd-Nov-2005 05:20 pm
Jauki..
Agrāk to neizpratu. Kā var būt labi, ja ir grūtības, kā var augt un attīstīties? Bet esmu sapratusi, ka TIKAI tā var.. Un tā puķaini rozā knakstīšanās ir tik nogudrinoša un garlaicīga..
Man ir tā. Varbūt kāds ērti iekārtojies visu dzīvi peld pa straumi, man patīk pārvarēt un risināt.
23rd-Nov-2005 05:41 pm
es varbuut neteiktu, ka "tikai", tomer tie cilveeki,kas augusi caur gruutiibaam, kas kapjot kalnaa arii redzeejusi bezdibenja draudus, tikai (gandriiz ) tie , mana skatiijumaa, ir dzilji gana
23rd-Nov-2005 11:03 pm
bušu primitīva un pieminēšu to pašu Jēzu. Līdz pat pēdējai stundiāni viņš mēģina izprast to lietu par mocībām un ciešanām. Kāpēc, kāpēc ir jācieš?! Bet tas ir ceļš.. Tā ir mana izpratne.
Tas ir galvenais ceļš, jo ne vienmeŗ esam tik viedi, lai izprastu.
Ceļi ir divi - izprast un caur grutībām. Bieži ir otrais. Un ir. Visiem. Katram tā ir..
23rd-Nov-2005 11:07 pm
kopumā, jā, nevar teikt TIKAI, bet nezinu tādu, kurš nebūtu caur grūtībām, slimībām..
This page was loaded Dec 24th 2025, 8:20 pm GMT.