gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2018-05-10 18:02:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par primāro kōzi
Jautājums vai vairāk pārdomas pie sevis. Par to primāro kauzāciju. Vokālie antiteisti saka, ka Dievs ir stulbs jēdziens, jo pieprasa sevis radītāju. Bet vai tad bezgalīga notikumu ķēde, kur katrs kauzē viens otru arī nav lieta? Ja ir, tad kas to kauzē? Ja atkal kāds ārpus 'dievs', kas savukārt tiek cita dieva kauzēts, tad tas ir tikai fraktāļa padziļinājums, zūmēšana (nesvarīgi uz kuru pusi). Jebkurā gadījumā vienmēr paliek šī lieta.
Pēc racionāliķu un scientifififififfiķu fiedokļa, katrai lietai vajag cēloni. Ja tiek pateikts, ka nē, nevajag, tas jau ir kaut kāds zens. Bet, zens nav mazāk paradoksāls par Dievu.
(es saprotu iebildumus konkrētu kultūru mitosu par Dievu uzdot kā vispareizāko, tāpēc sevi laikam tomēr vairāk uzskatu par deistu - nepretendēju uz kādas konkrētas ticības adaptāžu - jebkurā gadījumā katrā reliģijā ir viena un tā pati serde - absolūts KAUT KAS, no kā viss izriet)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]axsys
2018-05-13 00:23 (saite)
Dullais dauka bija mazs lohiņš kurš nomira un man jādomā vai tas nav bijis domāts kā alegorija pret ziņkārību un visu tādu. Tad jau drīzāk kkādi veco laiku fantastikas varoņi, tur Verna un tā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-13 00:30 (saite)
Un Fausts meibī kaut kādā ziņā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-13 00:31 (saite)
also DD šķiet nav alegorija pret ziņkārību, cik es to storiju atceros, ibo tika pasniegts kā pozitīvais varonis, ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]axsys
2018-05-13 00:33 (saite)
Tipa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?