gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-04-13 18:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Beidzot saņēmos pēc 10 gadiem uzspēlēt pa nopietno S.T.A.L.K.E.R. spēli un ģivu dajusj kā pa šiem gadiem ir degradējies naidnieku AI kjū. Kārtējais decline posts, čiki briki. Bet kā iespējams, it īpaši ar visiem retardētajiem Mūra likumiem, ka mūsdienu spēlēs boti ir stulbāki, nekā spēlēs, kas ir 10 vai pat 20 gadus vecas. Kā? Ja tas nav tehnisko iespēju jautājums vai programmētāju talanta iztrūkums geiming biznesā, tad nāk prātā otrs loģiskais izskaidrojums - spēlētāji kļuvuši pārāk stulbi, lai dīlotu ar puslīdz kompetentu AI, tāpēc geimdevi taisa dumbed-down spēles, lai viņus aplaimotu. Bet kāpēc spēļņi ir tik stulbi?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kjiimikjis
2017-04-13 20:53 (saite)
Ne jau boti degradējušies - tu esi advancējies/adaptējies. Stalkerim, cik zinu, botu AI neviens nav i plānojis fundamentāli apgreidot, ibo par sākotnējo neviens nav sūdzējies. Tad, kad parādījās pirmatnējās versijas, iedomāties nevari to ahuju, kādu piedzīvoja, piemēram, zvērinātie Unrealisti (mani ieskaitot, btw). Brīvākā laikā, un ar pietiekamu alternatīvu izklaižu trūkumu - ātri tika labots.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-04-13 20:59 (saite)
M, also - par mūsdienu iespējām runājot - gana skaidrs, kāpēc boti liekas tupāki. Pirms tiem pašiem 10-20 gadiem bija ierobežotākas iespējas to AI attīstīt, kā programmatūras ziņā, tā arī piemēru, uz kuriem bāzēt savējo, ziņā. Tolaik normāls bots bija tāds "base instinct" variants, kas būtībā šūteru gadījumā rezultātā sanāk advancētāk par mūsdienu pārmudrīto "a davai ka izdomājam event-based rīcības variantu" - jo sevišķi tādēļ, ka pēdējo darina ļaudis, kas uzkodēt var praktiski da jebko, un tādēļ kodē savu labāko izpratni par rīcību kaujas laukā. Kur problēma ir tā, ka viņu "labākā izpratne par rīcību kaujas laukā" ir tieši tāda, kādu tu sagaidītu no programmētāja, kurš prot ne vairāk un ne mazāk, kā uzprogrammēt da jebko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2017-04-13 22:44 (saite)
Okej, es saprotu, ka jamie arī bija tupi n shit. Es esmu kekss, kas nekad nespēlē onlainu, well, ļoti reti. Man ir hujovā reakcija un es suck at twitch gaming. Bet spēju atšķirt botu kustības. Atceros no FEAR un HL2 laikiem. Boti kustējās randomi un spontāni. Neesmu kaut ko tādu redzējis jaunajās spēlēs. WTF??
Points ir tāds, ka 10 gadus veca spēla sagādā reālu ''chelange''. Mūsdienu spēles nē. Un es pat neesmu šūteru fans. I suck at them mostly.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-04-14 14:26 (saite)
Tur tā lieta - randomi un spontāni, jo "labāk neļauj tehnika" tobrīd. Problēma ar to ir tajā, ka to, kā ir "labāk", gatavo ļautiņi, kuri ir programmētāji. Tobiš, jebkādu action redzējuši ne tajās labākajās, zato populārākajās filmās.
FWIW, es arī onlainā neesmu bijis nevienā spēlē - lēni internāti tajā laikā, kad būtu bijusi interese.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-14 17:11 (saite)
Nē, bet tieši randomums ir foršs, jo sagādā neparedzētas situācijas. Pašreizējajos šūteros šīs spontanitātes nav. Boti prosta skrien virsū stobram kā idioti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-04-14 18:01 (saite)
Nesaku, ka nav. Tik vien, kā mēģinu skaidrot, kāpēc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2017-04-18 23:42 (saite)
Mmm, prātā nāk stāsts par skaņas karšu evolūciju un nāvi. Vai zini to?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-19 11:31 (saite)
Ne pārāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?