gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-04-13 18:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Beidzot saņēmos pēc 10 gadiem uzspēlēt pa nopietno S.T.A.L.K.E.R. spēli un ģivu dajusj kā pa šiem gadiem ir degradējies naidnieku AI kjū. Kārtējais decline posts, čiki briki. Bet kā iespējams, it īpaši ar visiem retardētajiem Mūra likumiem, ka mūsdienu spēlēs boti ir stulbāki, nekā spēlēs, kas ir 10 vai pat 20 gadus vecas. Kā? Ja tas nav tehnisko iespēju jautājums vai programmētāju talanta iztrūkums geiming biznesā, tad nāk prātā otrs loģiskais izskaidrojums - spēlētāji kļuvuši pārāk stulbi, lai dīlotu ar puslīdz kompetentu AI, tāpēc geimdevi taisa dumbed-down spēles, lai viņus aplaimotu. Bet kāpēc spēļņi ir tik stulbi?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kjiimikjis
2017-04-13 20:59 (saite)
M, also - par mūsdienu iespējām runājot - gana skaidrs, kāpēc boti liekas tupāki. Pirms tiem pašiem 10-20 gadiem bija ierobežotākas iespējas to AI attīstīt, kā programmatūras ziņā, tā arī piemēru, uz kuriem bāzēt savējo, ziņā. Tolaik normāls bots bija tāds "base instinct" variants, kas būtībā šūteru gadījumā rezultātā sanāk advancētāk par mūsdienu pārmudrīto "a davai ka izdomājam event-based rīcības variantu" - jo sevišķi tādēļ, ka pēdējo darina ļaudis, kas uzkodēt var praktiski da jebko, un tādēļ kodē savu labāko izpratni par rīcību kaujas laukā. Kur problēma ir tā, ka viņu "labākā izpratne par rīcību kaujas laukā" ir tieši tāda, kādu tu sagaidītu no programmētāja, kurš prot ne vairāk un ne mazāk, kā uzprogrammēt da jebko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?