gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2022-11-17 22:14:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
scajenc aļert! partikļas bļa
Tiny Particles in The Air May Trigger Sudden Heart Attacks, Study Suggests​


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mindbound
2022-11-17 22:30 (saite)
Izmantotie dati ir par laika posmu no 2010. līdz 2018. g., līdz ar to nešķiet, ka tur pat ar varoņa cienīgu piespiešanos varētu būt vainojamas ļaunās, ļaunās kovidvakcīnas, ja tas ir tas, uz ko tu te mēģini tēmēt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-11-17 22:47 (saite)
Raksta datums 13 November 2022

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-11-17 22:48 (saite)
Tāpēc reizēm ir veselīgi palasīt arī pašu rakstu.

> We did a time series analysis of all cases of OHCA in Singapore reported between July 1, 2010, and Dec 31, 2018 [..]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-11-17 22:54 (saite)
Tev acīmredzot nepielec par ko šeit humors.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-11-17 23:08 (saite)
jā, tas tiešām ir smieklīgi, ka tu kārtējo reizi kopīpasto neizlasītu infu, kas pierāda precīzi pretējo tavam vēstījumam. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-17 23:22 (saite)
Ja nejēdz, kas tur rakstīts, tad, lai tālāk neblamētos, idiņ, labāk neraksti neko!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-11-17 23:32 (saite)
man šķiet tu ne tam atbildēji. tas bija domāts gnidrologam, pareizi, ja?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-17 23:39 (saite)
Nē, tieši tev trulais atkritum.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-18 00:43 (saite)
Interesanti kāpēc uzspiežot uz 3koma14vs007 parādās

//Below are the 0 most recent journal entries recorded in 3koma14vs007's LiveJournal: //

Vai ta snozīmē ka 3koma14vs007 prot tikai riet?

Neko konstruktīvu poģelu pateikt nespēj?

Vai kas par desām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-18 01:16 (saite)
Pret cilvēkiem, kuri korekti oponē, nevis ņirgājas par oponentu (piemēram tādiem kā zazis, hedera, dzeltens, az utt.), es nemēdzu lietot tādus izteicienus kā nedaudz augstāk.

Izņēmums (pret kuru arī mēdzu stiprāk izteikties) esi tu, jo kā jau precīzi tevi raksturo gnidrologs, tu esi kaut kāda dīvaina būtne (super autists vai kaut kas tamlīdzīgs), lai tevi beidzot piespiestu apjēgt, ka kaut kas ar tavu domāšanu nav kārtībā.

P.S.
Man nav ne nepieciešamības ne laika te vest savu blogu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-18 11:27 (saite)
/Man nav ne nepieciešamības ne laika te vest savu blogu./

Tajā pašā laikā tev nezkāpēc ir akūta nepieciešamība un daudz laika kā jau es aukstāk minēju vienkārši apriet garāmejošos. Nē nu man personīgi nav iebildumu, kaimiņos dzīvo tieši tāds pats krancis, vispār simpātisks un dažreiz es viņam desu iedodu.

//Pret cilvēkiem, kuri korekti oponē,/

Interesanti kuri tad pēc taviem Superaugstajiem standartiem ir tie korektie oponētāji?

Vēl bez Gnidra?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-18 20:31 (saite)
"...akūta nepieciešamība un daudz laika..."

1) interesanti, ka "neesi pamanījis", ka es te iekomentēju labi ja reizi nedēļā, par ko nevarētu teikt - tērēju daudz laika;
2) "akūta nepieciešamība". rodas tikai tad, kad cibā izlasu nevis kādu parasto ikdienišķo stulbuma izpausmi (kas šeit ir normāli), bet kaut ko izcili nejēdzīgu un stulbu.

"...taviem Superaugstajiem standartiem..."

Manus standartus nosaukt par superaugstiem var vienīgi salīdzinājumā ar cibā pierastajiem zaža un viņam līdzīgo standartiem. Es, atbildot uz pagaidām vēl neuzdoto jautājumu par manis paša pieturēšanos pie "superaugstajiem" standartiem, atbildu: - es tādiem kā zazis un liela daļa cibas lietotāju apzināti atbildu viņu pašu līmenī, jo viņi ir psiholoģiski identiski krieviem, ar kuriem nevar sarunāties civilizētā valodā, bet jāsit pa purnu - viņi spējīgi saprast tikai šādu valodu.

Patiesībā mani standarti ir nevis superaugsti, bet gan vienkārši normāli kultūras cilvēku standarti. Un par laimi cibā vēl nav pilnībā izzuduši (kaut daudzi pašā pēdējā laikā, iespējams, tieši tādu kā zazis, Balodis un daudzu pārējo kretīnu dēļ no šejienes aizgājuši) cilvēki, kuri komunicē civilizētā līmenī: avralavral, aborigens, indulgence, extranjero, arī tev ļoti antipātiskais mapats un vēl vairāki citi, kurus šeit nenosaukšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-18 20:38 (saite)
Piedod Mapats ir vienā līmenī ar balodi, nu varbūt vienīgi nav patoloģiski agresīvs, lai gan neesmu drošs. Par pārējiem piekrītu, jā ar tiem [un virkkni citu] var runāt.

Viena piezīme par krieviem: Starp viņie arī ir daudz inteliģentu cilvēku, Putina režīma pretinieku. Tas ir triviāli, nu Navalnijs arī ir krievs.

Tas ir tieši tāpat kā piemēram ar čečenu tautu: Tālu ne visi ir kadirova pakalpiņi, tur ir veseli klani kas cīnās Ukrainas pusē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-18 21:37 (saite)
Nemuldi, muļķi, mapatam nav it nekā kopīga ar Balodi, viņš drīzāk ir diametrāli pretējs.
Bet šajā gadījumā es viņu pieminēju tikai tajā sakarā, ka viņa komunikācija mēdz būt visnotaļ korekta, izņemot gadījumus, kad kaut kādi ctulhi ar savu dirsoņu apzināti izved viņu no pacietības.

Arī attiecībā uz krieviem tev absolūti nav taisnība.
Jau patlaban, kad pilna Eiropa ar no Krievijas izbēgušajiem Putina pretiniekiem, top arvien skaidrāks, un to saku nevis es, bet daudzie eiropieši, ka tas, ka viņi ir pret putina režīmu, ir lieliski savienojams ar viņu lielkrievisko šovinismu un impērismu. Precīzi tāds tips ir arī Navaļnijs - viņš ir impērists nevis demokrāts.

Kas attiecībā uz inteliģentajiem krieviem. Divi piemēri. Es savā laikā pazinu Cietvielu fizikas institūta laboratorijas vadītāju Truhinu - izcilu inteliģentu no Irkutskas, kurš bija stingrs Krievijas impērijas fans. Citā darbavietā kaut kā iedraudzējos ar inženieri - erudītu, kuram mājās bija milzīga bibliotēka, kurā bija daudz 19. gs. izdotu grāmatu par vēstures un kultūras tematiku. Mēs mēdzām tusēt, jokot un izsmiet padomju režīmu, un arī daudzos citos jautājumos bijām domubiedri, bet Krievijas impēriju kritizēt nedrīkstēja - tur viņš bija nelokāms impērists.
Un tādus inteliģentus krievus es esmu dzīvē pazinis agrāk, pazinu un pazīstu tagad - 80-90% no viņiem nav demokrāti, bet lielkrievu šovinisti.





(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-18 21:45 (saite)
1) Tu neesi uzmanīgi lasījis mapata tekstus :)
2) Nu jā ir tādi krievi. Un? Ir tādi ebreji - cionisti, piemēram Aumanns

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Aumann

Ir tādi japāņi - kuri vēlas atjaunot Japānas impēriju, ir tādi vācieši kas vēlas Lielvāciju, ir tādi poļi, kas vēlas Poliju no jūras līdz jūrai, galu galā ir tādi Amerikas indiāņi. Nu un?

Viņi visi ir mani ienaidnieki un es vēlos viņus teiksim padzīt? Nē.

Tas būtu tāpat kā ja es pasludinātu par saviem ienaidniekiem un teiksim vēlētos padzīt no šīs zemes visus cilvēkus kas tic dievam. Bet tā nav - es mierīgi varu draudzēties ar cilvēkiem kas tic dievam, es tikai viņiem nekad nepiekritīšu pa šo līniju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-18 21:47 (saite)
Muļķi, tu nesaprati.
ABSOLŪTAIS VAIRĀKUMS inteliģento krievu ir impēriski šovinisti!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-18 21:49 (saite)
Hm. Nesakrīt ar manu evidenci. Es arī pazīstu krievu imperiālistus, bet pazīstu arī visādu citādu uzskatu krievus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-11-18 21:59 (saite)
Un vēl viena nianse: Tu visticamāk esi par par spēcīgu plaukstošu Latvijas valsti. Tas ir labi. Ja kāds krievs tāpat ir par spēcīgu plaukstošu Krieviju tad tas arī ir labi. Problēmas sākas tad ja viņš iedomājas ka šeit ir Krievija. Bet tādas pērles jau nu gadās reti dzirdēt. Un OK, tādos gadījumos ir darbs DP.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-11-19 10:11 (saite)
Šeit tu tiešām esi naivs, kļūdies. Laikam tev maz bijušas darīšanas ar krieviem. Krievi pa lielam visi ir vienādi savā matuškas pielūgsmē. Tev būs grūti atrast pat 1% mūsu pašu Dievzemītes diasporā, kas ir pret Putinu, pret Kremļa politiku un kuri negrib šeit divvalodību, jo uzskata, ka tās ir viņu Dieva dotās tiesības kā jau lielai tautai. Viņiem bieži patīk atzīmēt, ka latvieši jau ir maza tautiņa, tāpēc nevajag tik daudz vipendrivatsa. Atzīmē ar tādu jauku vēlīguma un draudu kombināciju. Tā ir viņu psiholoģija.

Krievi ir kā low IQ žīdi. Aspirācijas tās pašas, bet viltība un organizēšanās spējas sūdīgākas. Kā vieni tā otri ir "cionisti", gandrīz visi bez izņēmuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-11-18 21:46 (saite)
/kad kaut kādi ctulhi ar savu dirsoņu apzināti izved viņu no pacietības. /

Ak tu nabadziņš

Un kāpēc mani nevar izvest no pacietības? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-11-18 21:48 (saite)
Esmu lasījis praktiski visus mapata tekstus.
Muļķi - tādi kā tu var izvest no pacietības daudzus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-18 21:51 (saite)
Nu redzi, es ne tikai lasīju bet arī tā sacīt profesionāļiem parādīju, tāpat kā baloža. Jā tev taisnība, tur ir dažādas izpausmes, baloža gadījumā smagāk + ir konfirmēta attiec. F diagnoze, kā ir zināms bet Mapata tekstos ir piemēram zināmas agresīvas dominantas mizogīnijas izpausmes drusku vairāk nekā būtu komfortabli. Visa tā viņa konspiroloģija ir nekaitīga, tas ir vienkārši zems izglītības līmenis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-11-19 10:17 (saite)
Mapats manuprāt ir samērā gados lēnprātīgs onkulītis, kuram nepatīk diktatūras. Neteikti, ka man ieprien viss, ko viņš tur bīda. Imo viņš ir tā galējība, kam interese visas iespējamās "wildest theories". Bet lai jau. Pilnīgi noteikti izsakās ļoti mērenā mierīgā valodā (es piemēram esmu daudz agresīvāks nereti). So salīdzinājumā ar Balodi, kas burtiski lielās kā pielūdz dēmonus un grib piekaut tos, kas nav viņa kultā, nope. Nekā kopīga.
Balodis, cik saprotu, laikam patupējis rehabā tagad kādu laiku un atkal uz brīdi atgriezies, lai postētu kā "Bauda".:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-19 13:41 (saite)
Konspirācijteorijas ir Ok, man pašam patīk konspiroloģija, urbānās leģendas utt. Tas varbūt ir drusku smieklīgi bet tas nav bīstami. Bīstams tur ir kas cits. Patterns nav redzams pašā virspusē, bet speci saka ka viņš tur ir pamanāms. Izpaužas taisni šādos onkulīšos. Ja atceries miglas un susļikoforuma ``valentīni`` jeb ``brīnumu`` tad tur bija kaut kas visai līdzīgs. Es toreiz to tipu no miglas izbanoju nah, kaut gan kā tu zini es pārāk neaizraujos ar banošanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-11-19 14:36 (saite)
Aha, kritizēt valdošo varu ir bīstami. Ojojoj

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-19 15:04 (saite)
Ta nē. Kritizēt valdošo varu ir okej.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-11-19 15:05 (saite)
``valentīnis`` nekādu valdošo varu nekritizēja, Mapats to dara bet kā jau teicu ne tajā ir problēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-11-19 13:48 (saite)
Bauda savukārt šķiet ir tas kas sanāk no hipija. Likumsakarīgs, tā sacīt, fināls. Tāpēc visus šos apdullinošas mūzikas un alkohola/narkotiku kombinācijas cienītājus es uzskatu par reliģisku fanātiķu analogu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-11-19 14:41 (saite)
Es pats esmu mūzikas un narkotiku apdullināts, bet domāju diametrāli pretēji Balodim un viņa vergu kultam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2022-11-18 08:38 (saite)
ak tu nabaga traumētā radība, kurš tev tik ļoti nodarījis pāri, ka jāapsaukājas ka tādam neaudzinātam tīnim.
atklāšu tev noslēpumu, tava apsaukāšanās tikai apliecina manis teikto par pošmīžu smieklīgo uzvedību.
paipai, priecīgus svētkus, novēlu neaizrīties ar žulti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

(Nodzēsts puksts)

[info]zazis
2022-11-18 10:38 (saite)
nē, tas ko tu sauc par damažkontroli notiek šeit šobrīd tavā žurnālā, kad tu absurdu vēlies pārvērst par smalku joku, ko saprot tikai izredzētie.

sliktas ziņas, tava locīšanās tikai pastiprina situācijas komiskumu. paldies, smiekli ir veselīgi, tā turēt1 :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-11-18 10:38 (saite)
Tas, ka šī infa ir zinātniski nereleventa vai (kā citos pēdējā gada rakstos ar analoģiskiem virsrakstiem - vienkārši izdomājumi) arī ir joks. Extreme damage control mode, lai normalizētu (bet nedod Dievs, uzdotu jautājumus) sirds slimību pēkšņo bumu jaunos, veselos cilvēkos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-11-18 10:46 (saite)
Lai krievu tankistiem arī būtu skaidrs, šeit iepriekšējais analoģiskais propagandas raksts: http://klab.lv/users/gnidrologs/982525.html?mode=reply
Bija vesels blāķis senākos ierakstos, ko varat atrast paši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?