Nepabeigtā dienasgrāmata


26. Maijs 2010

(bez virsraksta) @ 00:16

Rihards Kūlis: "Uzskatu, ka visi man izteiktie apvainojumi ir nekorekti un to mērķis ir graut filozofijas nodaļu un Vēstures un filozofijas fakultāti kopumā. Uzskatu, ka šobrīd cīnos ne tikai par savu, bet arī par visas filosofiskās sabiedrības reputāciju. Esmu pārliecināts, ka tiesa mani pilnībā attaisnos."
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]virginia_rabbit
Date: 26. Maijs 2010 - 00:31
(Link)
man viņa ir ļoti žēl
[User Picture Icon]
From:[info]tapetes_puksts
Date: 26. Maijs 2010 - 00:55
(Link)
kaitinoša paštaisnība
[User Picture Icon]
From:[info]misame
Date: 26. Maijs 2010 - 07:21
(Link)
Skaidra lieta, kad jau tevi sāk pa tiesām vazāt, tad ir jāsāk visiem stāstīt, ka gan jau taisnība ir otrai pusei, ka varbūt tu nemaz neesi tik godīgi rīkojies un ka gan jau tavas iestādes direktors rīkojas pareizi, vai ne?
[User Picture Icon]
From:[info]cannibalsmith
Date: 26. Maijs 2010 - 08:37
(Link)
Nē, jāizppilda rituālā pašnāvība.
[User Picture Icon]
From:[info]aardark
Date: 26. Maijs 2010 - 10:08
(Link)
Kāpēc vispār kaut kas vēl jāstāsta? Ja jau lieta nonākusi līdz tiesai, tad lai tiesa arī izlemj, kam taisnība.
[User Picture Icon]
From:[info]misame
Date: 26. Maijs 2010 - 10:53
(Link)
Tāpēc, ka nāk "žurnālisti" un prasa, prasa, prasa. Klusēsi - tāpat uzrakstīs (sk. http://www.apollo.lv/portal/sieviete/articles/202428)
[User Picture Icon]
From:[info]tapetes_puksts
Date: 26. Maijs 2010 - 17:26
(Link)
nu un ko viņš darīs kad vaina tiks oficiāli un faktiski pierādīta?noziedzinieks kubā.un kā saka nav dūmu bez uguns. bet nu,protams, par vainīgu sevi neviens neatzīs, pat ja ir pieķerts,mēģinās visādi ķepuroties laukā.
bet nu tā kā pagaidām šī lieta nav līdz galam konkretizēta pastāv vairākas gala iznākuma iespējas
[User Picture Icon]
From:[info]misame
Date: 26. Maijs 2010 - 17:35
(Link)
Izlasot paša Kūļa skaidrojumu (šito: http://www.apollo.lv/portal/life/articles/204072 , jā, izlasīju visu līdz galam, un Tu?) nemaz neliekas, ka viss tur tik viennozīmīgi būtu skaidrs, tāpēc vārdu "kad" es drīzāk aizstātu ar "ja".

Un otrs, ka viss šis pasākums ap "Kūlis vainīgs" dikti jau atgādina moderni bruņoto iekarotāju cīņu ar iezemiešiem; t.i., tiek lietojot "ienaidniekam" nezināmus ieročus. Domāju, ka šai (veco profesoru, es domāju) paaudzei vēl nebūt nav labi skaidrs, kas ir tviteris un kā tas lietojams, nav arī skaidrs pūļa efekts, kas rodas, skaisti retvītojot "es pamanīju plaģiātu sava profesora darbā" frāzi. Pūlis atkārto, neiedziļinoties, kas un kāpēc; a pēc tam - ej, skaidrojies, ka neesi kamielis.
[User Picture Icon]
From:[info]artis
Date: 26. Maijs 2010 - 17:46
(Link)
salīdzini tekstus un izspried pats
[User Picture Icon]
From:[info]tapetes_puksts
Date: 26. Maijs 2010 - 19:41
(Link)
pārliecinoši Kūlis sevi aizstāv,pat ļoti interesanti. bet esmu arī izlasījusi vairākas nodaļas no abiem tulkojumiem un tā kā arī samanu neskaitāmas sakritības,līdzības, grūti nepiekrist izskanējušam apgalvojumam par plaģiātismu. bet nu... lai uzvar taisnība.
[User Picture Icon]
From:[info]mamuts
Date: 26. Maijs 2010 - 09:27
(Link)
Klau, a kā pareizi jāraksta: "filozofijas fakultāti" vai "filosofiskās sabiedrības"? s vai z? Vienā vietā tā, otrā šitā...
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 26. Maijs 2010 - 09:53
(Link)
fakultātei ir oficiāls nosaukums ar z, bet filosofiju katrs sevi cienošs profesors izrunā, kā vien vēlas
[User Picture Icon]
From:[info]mamuts
Date: 26. Maijs 2010 - 09:59
(Link)
A vienkāršam mirstīgajam jauc galvu. Kā Tu uzskati, kā ir pareizi? Man šķiet, ka ar "z", pa vācu modei, jo tā ērtēk izrunāt.
From:[info]zifs
Date: 26. Maijs 2010 - 10:26
(Link)
Kas nu kuram ērtāk. Tav ar"z", man ar "s".
From:[info]zalji_zhigulji
Date: 26. Maijs 2010 - 10:42
(Link)
no vācu valodas ar z - iegājies tīri vēsturiski, bet grieķu valodas dziļumos tā vārdu skaņa (zophia) esot saistīta ar tumsu (personīgi šādu vārdu neatradu, bet teorijas labi pamatotas), bet gudrība - sophia. tāpēc it kā labāk ar s, ko arī piekopju.
[User Picture Icon]
From:[info]junona
Date: 26. Maijs 2010 - 10:52
(Link)
Ir tāds vārds 'zophos' grieķu valodā ar nozīmi 'tumsa'. Tomēr teikt, ka šī iemesla dēļ latviski ir jāsaka 'filosofija' nevis 'filozofija' laikam ir bleķis. Pareizi ir abējādi un kā nu kurš grib tā arī saka. Who cares.
From:[info]zalji_zhigulji
Date: 26. Maijs 2010 - 12:20
(Link)
jā, pareizi abējādi, bet katrs lieto to, kas viņam tuvāks.
tīra valoda nevar eksistēt kā tāda, tā ka mieriņš.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 26. Maijs 2010 - 12:37
(Link)
deviņdesmito gadu sākumā ar šo teoriju nāca klajā Šuvajevs kā jaunais un dumpīgais, lai izraisītu strīdus un šķelšanos, bet ar laiku to veikli pieņēma teju vai visi, tāpēc tagad dumpīgāk ir atkal lietot z. nu, vai izdomāt ko jaunu, teiksim - ar c
[User Picture Icon]
From:[info]wu
Date: 26. Maijs 2010 - 15:46
(Link)
Šuvajevs tagad atkal varētu sākt, publicējoties, lietot "z". Tad nu gan būtu troksnis :))))
[User Picture Icon]
From:[info]slysts
Date: 26. Maijs 2010 - 20:32
(Link)
Es domāju, tad jautājumu atkārtoti vajadzētu skatīt LU Ētikas komisijai, jā gan!

Nepabeigtā dienasgrāmata