(bez virsraksta) @ 15:58
Pērles no Normunda Naumaņa:
"Saprotu, ka R. Kalniņai trīs stundas pažākstīties aizsmakušas maukas - idiotes tēlā īpašas pūles neprasa."
"Un vai Arturs Skrastiņš apmulsušā dramaturga/režisora Deivida Šteina tēlā vispār ir spējīgs izdvest kaut vienu cilvēcisku intonāciju, nevis ik mirkli iztaisīties par garīgi nepieskaitāmo, kuram tūdaļ, tūdaļ būs epilepsijas lēkme?"
"Un galvenais, ka viņa mērkaķošanās nemaz nav smieklīga."
"Raksturu neizdodas radīt Jurim Žagaram, liec to spilvenvēderu priekšā vai pakaļā, grozi kāju/kurpju purnus tizli uz iekšu vai nē - pieļauju, ka šim tik organiskajam kinoaktierim vienkārši atrofējušās teātra aktiertreniņa ābeces patiesības."
"Tāpat arī Akvelīna Līvmane (...) - viņa noteikti ir sajaukusi lugas un stilizācijas a la Beta Deivisa vietā zvēro kā paprasta ķēkša no leģendārajām Atraitnēm."
"Tas pats sakāms par Pēteri Liepiņu ar Vornera Pērsela bābiski uztaukoto pakaļu un čirkainajiem matiem - karikatūra, nekas vairāk."
"Bet nabaga Āris Rozentāls, izskatās, nesaprot vispār, ko viņš uz skatuves dara."
"Rezultāts gaudenajām norisēm, ko var vērot uz Dailes teātra skatuves, tikai abu šo visklasiskāko un amerikāniskāko žanru - musical un mafijkino analfabētam var šķist piecu ābolu vērts."
P.S. Piecus "ābolus" piešķīrusī Silvija Radzobe par šo pašu izrādi rakstīja: "Vērot aktieru spēli sagādā vienkārši baudu — virtuozitāte, tehnika, precizitāte un apbrīnojams cilvēciskais apjoms."
"Saprotu, ka R. Kalniņai trīs stundas pažākstīties aizsmakušas maukas - idiotes tēlā īpašas pūles neprasa."
"Un vai Arturs Skrastiņš apmulsušā dramaturga/režisora Deivida Šteina tēlā vispār ir spējīgs izdvest kaut vienu cilvēcisku intonāciju, nevis ik mirkli iztaisīties par garīgi nepieskaitāmo, kuram tūdaļ, tūdaļ būs epilepsijas lēkme?"
"Un galvenais, ka viņa mērkaķošanās nemaz nav smieklīga."
"Raksturu neizdodas radīt Jurim Žagaram, liec to spilvenvēderu priekšā vai pakaļā, grozi kāju/kurpju purnus tizli uz iekšu vai nē - pieļauju, ka šim tik organiskajam kinoaktierim vienkārši atrofējušās teātra aktiertreniņa ābeces patiesības."
"Tāpat arī Akvelīna Līvmane (...) - viņa noteikti ir sajaukusi lugas un stilizācijas a la Beta Deivisa vietā zvēro kā paprasta ķēkša no leģendārajām Atraitnēm."
"Tas pats sakāms par Pēteri Liepiņu ar Vornera Pērsela bābiski uztaukoto pakaļu un čirkainajiem matiem - karikatūra, nekas vairāk."
"Bet nabaga Āris Rozentāls, izskatās, nesaprot vispār, ko viņš uz skatuves dara."
"Rezultāts gaudenajām norisēm, ko var vērot uz Dailes teātra skatuves, tikai abu šo visklasiskāko un amerikāniskāko žanru - musical un mafijkino analfabētam var šķist piecu ābolu vērts."
P.S. Piecus "ābolus" piešķīrusī Silvija Radzobe par šo pašu izrādi rakstīja: "Vērot aktieru spēli sagādā vienkārši baudu — virtuozitāte, tehnika, precizitāte un apbrīnojams cilvēciskais apjoms."
| | Add to Memories | Tell A Friend