ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2025-04-14 17:43:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kāpēc
ir jābeidz visa šī stulbā zaļošanās kas rezultējas cīņā pret normālu satiksmi

https://jauns.lv/komentari/raksts/bizness/649737-populara-diennakts-ednica-lauvas-nams-rigas-centra-varetu-tikt-slegta

Nav kur nolikt auto => normāla ēdnīca sastopas ar problēmām.

Tak novākt tās velojoslas un atļaut tur parkoties.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2025-04-14 18:07 (saite)
Klau narik - te ir vieta normālai sarunai, nevbis miskaste. Bezjēdzīgi komentāri tiks aizvākti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zivs
2025-04-14 18:32 (saite)
Ok, kancelēt nesaprātīgas zaļo idejas. Bet aizvākt velojoslas, tā ir degradācija. Tāpēc jādomā, ka Tev ir auksts, savtīgs kalkulators smadzeņu vietā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-14 18:37 (saite)
Velojoslas var veidot tur kur tās netraucē auto satiksmei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2025-04-14 18:40 (saite)
autosatiksmi var veidot, kur tā netraucē velojoslām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-14 18:45 (saite)
Otrādi. Auto satiksme ir primāra, velosipēdi ir vairāk izklaide un nav tik nozīmīga satiksmes sastāvdaļa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2025-04-14 18:50 (saite)
nē, privātais autotransports ir luksuss. sabiedriskais un velo ir vienīgie risinājumi.

velo ir veselīgi un ideāli, lai pārvietotos pilsētā. kāda izklaide? tu par nīderlandi esi kaut ko dzirdējis? par dāniju? vāciju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zivs
2025-04-14 19:30 (saite)
+

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2025-04-14 22:43 (saite)
Sabiedriskais nozīmē braukt kopā ar citiem cilvēkiem. Privātās telpas pārkāpums. Neder. Velosipēdi ir sporta un izklaides rīks, ne praktisks ātrs transports.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2025-04-15 11:26 (saite)
Sabiedriskais transports ir tāds pats "privātās telpas pārkāpums" kā jebkura publiska vieta, kurā apgrozās cilvēki, ieskaitot veikalus, koncertus u.t.t. :D

Par velosipēdiem ar gvelz redzamas muļķības, raksturīgas tiem, kuriem auto sēdeklis pie pakaļas pielipis (kas ir labi redzams citos tavos komentāros, kurā demonstrē kliedzošu aprobežotību, nesaprotot, ka cilvēki var ikdienā pārvietoties ne tikai ar auto).

Nelielās, dažu km distancēs velosipēds ir ļoti ērts (piemēram, nav jāsēž sastrēgumos, nemēdz būt čakars ar parkošanos) ekonomisks, videi draudzīgs un veselīgs ikdienas transports. Arī laikapstākļi Latvijā lielākoties ir velobraukšanai piemēroti (sliktākiem laikapstākļiem, ja vien nav baigā vētra, var arī ērti ekipēties - to tev pateiks jebkurš pieredzējis velobraucējs) un uz daudzu citu pilsētu (piemēram, Viļņas, vai Lisabonas) fona Rīga nav tik kalnaina, kas arī atvieglo pārvietošanos ar velo.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-15 19:14 (saite)
Nu jā ja man kaut ko ir iespējams dabūt ne puibliski es izvēlos individuālo variantu, protams.

//Nelielās, dažu km distancēs velosipēds ir ļoti ērts (piemēram, nav jāsēž sastrēgumos, nemēdz būt čakars ar parkošanos)//

Taksis dod visu to pašu + ātrāk un lietus nelīst virsū. Taksis ir sabiedriskā transporta veids => drīkst izmantot sab. transporta joslas.

// ekonomisks, videi draudzīgs un veselīgs ikdienas transports.// šis ir no ekosārtvaidžu propagandas, garām kasei, es nepērku. Videi draudzīgs tāpat ir elektrsikais vai tīrs iekšdedzes dzinējs ja degvielu ražo kādā no recikla variantiem.

//to tev pateiks jebkurš pieredzējis velobraucējs//

Pie visa var pierast bet vai vajag?

Laikapstākļi priekš veloizpriecām Rīgā ir apmēram pusgadu, otra puse nepiemērota.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2025-04-14 19:24 (saite)
dooh. vecs, XX gs. lūznis. XXI gs. cilvēce ir evolucionējusi, un saprot patiesās prioritātes.
1. gājēji
2. velosipēdisti
3. auto/moto

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2025-04-14 19:47 (saite)
3. sabiedriskais transports
4. auto

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zivs
2025-04-14 20:29 (saite)
nu jā, ja detalizētāk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-14 23:14 (saite)
Ja detalizētāk, atsevišķam indivīdam vajag braukt atsevišķā transportā. Privātā telpa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zivs
2025-04-15 00:07 (saite)
prioritāšu secību tas nemaina. auto ir lejasgalā. tās nav manas individuālās, bet savstarpēji cieņpilnas sabiedrības prioritātes

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-15 00:17 (saite)
Auto ir vispraktiskākais un ērtākais [kamēr nav individuālās gaisa satiksmes] - līdz ar to nevar būt lejasgalā, piemēram ASV sabtranss ir stipri sekundārs pret auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zivs
2025-04-15 00:23 (saite)
arī autobraucēji izkāpj un iet kājām. diezvai ejot viņi gribētu lai mašīnām visur priekšrocība

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-15 00:30 (saite)
Protams ka normāli vajag ietves, gājēju tuneļus un tiltiņus [atkarībā no situācijas tunelī var novirzīt gan gājējus gan auto, izslēdzot vienlīmeņa krustojumus]. Nu t.i. izdarīt tā lai ātrgaitas trases un gājēji nekrustotos[ kas protams ir bīstami] var.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2025-04-15 07:42 (saite)
paldies dievam, dzīvojam eiropā, kur sab trans or stipri primārs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2025-04-14 22:43 (saite)
Gājēji un velosipēdisti pārvietojas lēni, tas der tikai kā papildinājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2025-04-14 23:02 (saite)
Sabiedriskais nozīmē braukt kopā ar citiem cilvēkiem. Privātās telpas pārkāpums. Neder. Velosipēdi ir sporta un izklaides rīks, ne praktisks ātrs transports.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?