ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-10-17 17:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Totalitārisma atdzimšana
https://jauns.lv/raksts/zinas/625545-caksa-sporta-nodarbibas-jaspej-ieklaut-visus-skolenus?utm_source=inbox.lv&utm_medium=export&utm_campaign=Links-in-partner-sites

Viņi grib lai bērni vairs netiek pie atbrīvojumiem no fizkultūras. Visdrūmākajā padomju totalitārismā no tās sasodītās fizkultūras vienmēr varēja tikt vaļā un no eksāmena viņā arī.

Ja nopietni, tas vispār būtu jāizņem no obligātajiem priekšmetiem un jāpadara par brīvprātīgu fakultatīvu. Bērniem jau kustēties gribas un viņi to darīs - tikai bez obligātuma, stādīt viņus rindā un likt veikt vienveidīgas kustības vai visiem barā skriet ir totalitārisms.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]covid_19
2024-10-17 17:50 (saite)
čo čo čo čo čo?

mēs cēlāmies 7, lai skolā pirms stundām pustumšā sporta zālē uzspēlētu rokas bumbu ;)

kas tas par fufeli? stunda kad kustās ir stunda kad kustās - tas, ka tev obligāti ir jānoskrien maratons vai kas cits ir točna fufelis, bet spēlē sev futbolu, basi, roķeni - tenisu, badmintonu vai vienkārši rokas bumbu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2024-10-17 17:52 (saite)
par eksāmenu fizkultūrā pirmo reizi dzirdu ;) droši vien cita paaudze

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dunduks
2024-10-17 20:39 (saite)
Diezgan jocīgi, jo gan 1988.gadā, gan 1991.gadā, pabeidzot pamatskolu/vidusskolu, eksāmens bija, skriešanas, bumbiņas/granātas mešana, vidusskolā arī basketbols (driblēt + iemest abos grozos, atsitiens pret sienu).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2024-10-21 10:33 (saite)
hmm ieskaites atceros - parā, vai vari aizmest granātu

nu metu - metri pieci - vairāk nevar - nea, negrib

ja tas bija eksāmens, es viņā izkritu, jo nenokārtoju nevienu normatīvu ;)

bet bez viņa kaut kā tālāk tiku ... tā ka ko stressot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2024-10-17 18:24 (saite)
"bārā skriet" ir oksimorons

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-17 18:25 (saite)
nē bļaķ dezoksimorons

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2024-10-17 21:59 (saite)
Protams, labāk lai aug pasīvi apātiski aptaukojušies bērni, kas cauru dienu blenž zombijkastē un uzaug par porņuhu, datorspēles, golivudu un čūsku eļļu patērējošiem imbicīliem puslopiem. Tieši tas, kas (((cilvēces ineaidniekam))) vajadzīgs.
Žida retorika 101.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-17 22:01 (saite)
Atkal Gnidrologs savās fantāzijās. Es kaut kur teicu ka bērniem nevajag ļaut kustēties?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-10-18 00:42 (saite)
:hitlerquote:
Changing goalpost etc.
Bērniem vajag LIKT kustēties, tāpat kā viņiem vajg LIKT daudz ko citu. Tas nav totlaitārisms vai jebkāda cita veida 2+2=5 un verzība=brīvība retorika, ko jūs, žurkas propagandējat. Tā ir laba audzināšana, kas veicina goja attīstību un spēku, kas cilvēci nīstošiem parazītiem, protams, nav pieņemams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-18 00:56 (saite)
[offtops] kā Gnidrs kļuva apsēsts ar žīdiem: Ilgu laiku šitā kaite gnidram nebija. Tad mb kaut kādā sakarā pateica pa viņam ir ebreju senči. Gnidrs laikam šīs 2 sc personas, nu tb mani un mb savā galvā ir sajaucis un tad viņam uznāca maniakālā ideja ka es esot žīds. Kopš tā laika Gnidrs ar šo ideju ir tā aizrāvies ka praktiski kļuvis normālai komunikācijai nederīgs. Interesants fenomens.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-10-18 10:18 (saite)
Tava retorika ir 1:1 analoga visiem citiem Rietumu diasporas žīdiem, respektīvi, naidīga pret vietējo tautu, kultūru, morāles normām un tradīcijām. Tu esi piektā kolonna, kad uzstājas pret patriotiem, atbalsta cittautiešu "tiesības". Atbalsti seksuālu perversiju normalizēšanu un aģitēšanu bērniem. Perfekts talmudista komplekts. Nu un tev ir atbilstošs vārds/uzvārds.
Mēģinājums izlikties par savējo, vienlaikus diršot ciema akā, arī tipiska labi dokumentēts uzvedības modelis.
Ja valkātu savu identitāti atklāti, būtu mazāk to riebuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-18 17:59 (saite)
Es zinu kāds ir Gnidra klasiskais tipiskā žīda apraksts, bet ko tik švaki es vispār esmu reptiliānis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-10-18 21:51 (saite)
Nav nekāda Gnidra apraksta. Es balstos uz faktiem un "pattern recognition", kas, lai kā jūsu šlaka negribētu, peimīt pietiekamam procentam goju. Fakti un to analīze izsecina, ka žīds ir kaitēklis, lai kā negroza un neracionalziē viņa uzvedību un tu esi tipsiks tā piemērs. Varbūt beidz tāds būt un ļugi paķjanutsa? Bumba tavā laukuma pusē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-10-19 08:49 (saite)
Reizēm es citu hobijus tomēr ne līdz galam saprotu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-10-18 19:16 (saite)
un jā starpcitu tur par tiem pieminekļiem pret tūdaliņcirku uzstājas virkne cilvēku, t.sk. konservatīvā kristiete Aborigēns. Arī žīds?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-10-18 21:57 (saite)
Man personīgi pieminiekļu ņemtne ir ambivalenta. Man vairāk kretinē tādu kā tu reakcija uz to. Nu grib novākt to vai citu, lai grivb vai novāc. Fakts, ka tev tik svarīgi vienmēr aizstāvēt tieši nelatviešu vai livberālo/kreiso pozīciju, man daudz svarīgāks. Aborigen u.c. cibiņi, kas ieņem Runča Leopolda pozīciju, visi ir sievietes. Sievietes aiz savas dabas ir vienmēr centīsies uz samierināšanos un status quo atbalstīšanu. Tas ir normāli. Tāda ir viņu daba. Nekāds sakars ar politisku nostāju. Sievietes nedomā par politiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-18 23:33 (saite)
Es neesmu pret latviešiem, es esmu pret stulbumu, neatkarīgi kas dara stulbumu. Latviešu stulbums - es pret latviešiem, žīdu stulbums, es pret žīdiem, krievu stulbums - es pret krieviem, ukraiņu stulbums - es pret ukraiņiem, es zinu ka nepopulāra nostāja, līdz ar to neviens bariņš mani neuzskata par savējo, bet nu sorre es neesmu piecītis visiem patikt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-10-18 23:45 (saite)
Jauks mēģinājums. Ierindas normijs uzķertos.
Tavs naids pret visu, kas ir labs un atbalsts visam, kas ļauns nevarēs būs piesegts ar 30 gadu garumā atkārtotu algoritmisku šļuru. Ne velti mūsu senči jūs uzskatīja par eilieņiem un dēļ tā arī pacēlās JQ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-19 11:40 (saite)
/avs naids pret visu, kas ir labs/

piemērus studijā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-10-19 22:08 (saite)
also Gnidrs par nebinaritāti: //Tāda lieta vienkārši neeksistē. Kārtējais pederastu kulta feik fenomens, kas tiek geslaitots uz cilvēci.// A gnidrs uz savu kristietību paskatās - trīsvienība, patiess dievs un reizē patiess cilvēks - tur tak nebinaritātes vairāk nekā progresīvo mītiņā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-10-19 22:12 (saite)
Bet nu jā viss pareizi, šito kristietību tak ir izdomājuši žīdi, kā es uzreiz nesapratu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2024-10-21 20:05 (saite)
ar ko tava nostāja pret stulbumu ir kaut matu labāka vai sliktāka kā citu cilvēku nostāja pret tizlumu?

nesteidzies, lūdzu, padomā rūpīgi. es, protams, apzinos, ka prasu neiespējamo, bet varbūt tomēr.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-21 20:07 (saite)
akjā. zinātniskā evidence liecina, ka priekš dzīves kvalitātes, vispārējās veselības utt, kustēties ir ļoti svarīgi. to noliegt ir stulbi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-21 20:17 (saite)
Nu pareizi. Kusties. Es neiebilstu. Kuri ir tava problēma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-21 20:24 (saite)
man nav problēmu, tev ir. tu par to esi šeit uzrakstījis, lietojot tādus skaļus vārdus kā piemēram totalitārisms. tāpēc man radās interese un es jautāju, kur tu saskati starpību? stulbums ir slikti un arī tizlums ir slikti, bet izskatās, ka tu pat nesaproti, ko tev jautā. uzreiz stājies aizsardzības pozā.

kāpēc bērnus spiest kustēties ir totalitārisms, bet spiest mācīties, piemēram, ķīmiju ir labi un pareizi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-21 20:26 (saite)
Kustēties nav jāspiež, paši to darīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-21 20:26 (saite)
mācīties nav jāspiež, paši to darīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-21 20:30 (saite)
Nu vispār savā ziņā tev ir taisnība, ja radīs interesantu vidi - paši mācīsies. Tas ir ja mācīšanās būs vairāk laboratorijās, darbnīcās nevis uz papīra, tas attiecas uz visām dabas un inženierzinātnēm. Matemātiku arī var pasniegt interesanti, matemātika - tas ir par paradoksālām un aizraujošām skaitļu īpašībām, topoloģiskiem objektiem, paņēmieniem kā aprēķināt un izgatavot dažādas lietas utt. Nevis vienveidīgi uzdevumi kuri jārisina lai tev veidlapā ierakstītu atzīmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-21 20:39 (saite)
jā, tikai žēl, ka tas mums tā nestrādā. izskatās, ka somi ir uz pareizā ceļa, ceru, ka viņiem izdosies un pārējie ņems piemēru.

realitātē salagas negrib kustināt ne smadzenes ne muskuļus, tas nav ok. skolas metodes varbūt nav tās saldākās un pareizākās, bet ir kā ir. mazkustīgums un aptaukošanās ir augoša problēma, vidējais stulbums nez vai ir diži mainījies tūkstošiem gadu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-21 20:49 (saite)
``ir kā ir``- slikts arguments. Jēga par to runāt ir tikai ja provē izdomāt kā darīt labāk. Attiecīgi - metodes jāmaina, + var, protams atcerēties arī šo to no senākiem laikiem - trenēt ne tikai kustības bet arī atmiņu, reakciju, uzmanības noturību. Vēl var skatīties, kā un ko dara ļoti dārgās elitārās privātās skolās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-10-21 20:53 (saite)
Par tām pašām kustībām - bērni dodas pārgājienos, vazājas un kāpelē pa pamestām celtnēm, spēlē kariņus un visādas citādas kustīgas spēles un ieliek tajā daudz laika un enerģijas. Kāpēc? Tāpēc ka viņiem tas interesē. Tie paši bērni sajūt kategorisku riebumu pret obligātajām fizkultūras stundām un vienkārši tās basto vai organizē sev visādas ārsta zīmes lai tiktu no tās drazas vaļā. Kāpēc?

Padomā kur ir atšķirība. Fiziskā slodze vazājoties pa pamestām celtnēm noteikti ir lielāka nekā tajās obligātajās stundās un laika arī tas paņem vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-21 21:38 (saite)
tik mīlīgi, ka tev uzdod jautājumu, bet tu kaut ko drukā savā nodabā. un pilnīgi vienalga par ko bija jautājums.

jautājums bija. kāda starpība bērnam ir riebums no fizkultūras vai ķīmijas? kāpēc vienā gadījumā tavuprāt ir totalitārisms, bet otrā viss ok, lai mokās?


p.s. nē man neinteresē kā iespējams varētu to organizēt, lai ir forši. "kā ir tā ir" nav arguments, bet fakta konstatācija, es nevēlos apspriest kaut kādu ideālo iedomu pasauli, mēs te runājam par reālām latvijas skolām, kuras ir šeit un tagad.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-21 22:09 (saite)
/nē man neinteresē kā iespējams varētu to organizēt, lai ir forši./

Tad ko tu te vispār atnāci?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-22 00:12 (saite)
es atnācu tev uzdot jautājumu uz kuru tu neesi spējīgs atbildēt. nekā jauna.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-22 07:02 (saite)
Zazis uzdeva jautājumu, atbildi nesaprata. Parasta lieta. Turklāt zazis a) uzdod jautājumu b) postulē ka atbilde viņam neinteresē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-22 11:08 (saite)
tu neatbildēji, kad man bija jāsaprot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-22 11:48 (saite)
kas*

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2024-10-22 12:17 (saite)
ok, es nenoliegšu, ka mēdzu nesaprast lietas. lai izvairītos no turpmājiem pārpratumiem, vai vari, lūdzu, kopīpastot manu jautājumu un tavu atbildi tam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-22 16:14 (saite)
Zazis jautāja ir vai nav jāspiež mācīties ķīmija [ ja es pareizi sapratu jautājumu]
Es atbildēju - nav jāspiež, ir jāieinteresē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-22 18:44 (saite)
nē, tas nebija mans jautājums. ai nau vērtc. pēkšņi tu nemāki kopipeistot. meh

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-10-22 18:49 (saite)
Slinkums. Zazim vajag - zazis meklē un kopīpeisto, man arī bez zaža ir ko darīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2024-10-22 21:15 (saite)
saprotu, tik daudz dažādu lietu par ko sašust, nav laika pāris taustiņus nospiest tepat šinī pat diskusijā.

man nav grūti.

"ar ko tava nostāja pret stulbumu ir kaut matu labāka vai sliktāka kā citu cilvēku nostāja pret tizlumu?" parasa zazis.

chtulhu atbildes dažādas, bet ne par tēmu.

"Nu pareizi. Kusties. Es neiebilstu. Kuri ir tava problēma?"

"Kustēties nav jāspiež, paši to darīs."

"Nu vispār savā ziņā tev ir taisnība, ja radīs interesantu vidi - paši mācīsies. Tas ir ja mācīšanās būs vairāk laboratorijās, darbnīcās nevis uz papīra, tas attiecas uz visām dabas un inženierzinātnēm. Matemātiku arī var pasniegt interesanti, matemātika - tas ir par paradoksālām un aizraujošām skaitļu īpašībām, topoloģiskiem objektiem, paņēmieniem kā aprēķināt un izgatavot dažādas lietas utt. Nevis vienveidīgi uzdevumi kuri jārisina lai tev veidlapā ierakstītu atzīmi."

"``ir kā ir``- slikts arguments. Jēga par to runāt ir tikai ja provē izdomāt kā darīt labāk. Attiecīgi - metodes jāmaina, + var, protams atcerēties arī šo to no senākiem laikiem - trenēt ne tikai kustības bet arī atmiņu, reakciju, uzmanības noturību. Vēl var skatīties, kā un ko dara ļoti dārgās elitārās privātās skolās."

"Par tām pašām kustībām - bērni dodas pārgājienos, vazājas un kāpelē pa pamestām celtnēm, spēlē kariņus un visādas citādas kustīgas spēles un ieliek tajā daudz laika un enerģijas. Kāpēc? Tāpēc ka viņiem tas interesē. Tie paši bērni sajūt kategorisku riebumu pret obligātajām fizkultūras stundām un vienkārši tās basto vai organizē sev visādas ārsta zīmes lai tiktu no tās drazas vaļā. Kāpēc?

Padomā kur ir atšķirība. Fiziskā slodze vazājoties pa pamestām celtnēm noteikti ir lielāka nekā tajās obligātajās stundās un laika arī tas paņem vairāk."

"Tad ko tu te vispār atnāci?"

"Zazis jautāja ir vai nav jāspiež mācīties ķīmija [ ja es pareizi sapratu jautājumu]
Es atbildēju - nav jāspiež, ir jāieinteresē."

acīmredzot tev ir daudz laika tukši vāvuļot, bet nepietiek laika mazliet patīt uz augšu un vēlreiz izlasīt jautājumu, saņemties un atbildēt. nav jau arī tā, ka es diži cerēju saņemt atbildi, ja kas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?