ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-04-01 15:10:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kopsavilkums par transportu
tā kā debate gara, kopsavilkumam atkārtošu paņēmienus kā uzlabot transportu

- caurlaidīgas trases, t.s. apvedceļi maģistrālajām plūsmām
- tīri un klusi automobiļi
- daudzlīmeņu krustojumi - tuneļi, estakādes
- gājēju un auto plūsmu atdalīšana - tuneļi, tilti
- datorizēta adaptīva satiksmes regulēšana
- auto navigācijas sistēmas
- darbs no mājām
- tirdzniecības centru dalēja iznešana piepilsētās
- metro, ātrgaitas vilcieni

Piebilde: pie pietiekamas gājēju un auto plūsmu nodalīšanas var samazināt ātruma ierobežojumu zonas kas arī uzlabo caurlaidību.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 15:39 (saite)
Kā tu taisies uz Brīvībenes izvietot tuneļus un estakādes? Piepilsētā tam varbūt ir brīva vieta, bet tas arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 16:28 (saite)
Brīvības iela ir diezgan plata, dažās vietās varbūt ir vērts ierīkot pazemes pārejas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 16:32 (saite)
Konkrēti, kur un kādā veidā? Izklausās pēc pīpes sapņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 16:34 (saite)
Pie matīsa krustojuma, pirms un pēc gaisa tilta [ tur gan dažas jau ir], pie dailes teātra vrb

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 16:44 (saite)
Pie Dailes teātra un Matīsa ielas tāpat ir auto krustojumi, nav jēga. Paliek centra pusē pie Gaisa tilta. +1 estakāde uz 8 km garu ielu, njā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 16:46 (saite)
Kā jau es teicu brīvības ir samērā OK , vajag atgriezt čaka un barona ielu caurlaidību

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 16:50 (saite)
Again, kā? Estakādēm un tuneļiem uz tām ielām īsti nav vietas, nemaz nerunājot par to, ka tas apgrūtina gājējus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 16:57 (saite)
Vispirms - aizvākt velojoslas, tad - pārskatīt ātruma ierobežojumus kur var. Tad - salāgot luksoforus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 17:09 (saite)
Luksoforus tāpat var salāgot, tas ir vienkāršākais un efektīvākais solutions. Ātruma ierobežojumu pārskatīšana gan novedīs pie ar vien lielākas satiksmes un lielākiem sastrēgumiem, jo cilvēki izvēlēsies vairāk braukt ar auto. Barona velojoslas nevienam netraucē un to aizvākšana jaunas joslas neradīs. Uz Cakenes tas pats - tā viena velojosla ir pusautojosla.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 17:13 (saite)
OK tur kur velo joslas nenoved pie auto joslu smazinājuma tas protams var atstāt. Runājot par cilvēku izvēli vairā braukt -to vēl var regulēt ar dagvielas, pašu auto, riepu utt cenām. Faktiski tas arī notiek - no braucējiem iekasē dažādus nodokļus kurus pēc tam izmanto to pašu ceļu būvei. Nu vai tiešais risinājums- maksas ceļi, maksas zonas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 17:23 (saite)
Lielāks ātrums arī nozīmē lielāku troksni un nedrošāku vidi visiem. Un pie Čakenes luksoforu skaita, tur ātruma ierobežojumu atcelšana neko nedos. Maksas zonas - vo, beidzot kaut ko sakarīgu pateici.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 17:29 (saite)
Troksnis ar mūsdienu automobiļiem pārstāj būt problēma, viņas ir klusas. Atšķirībā no tramvaja piemēra, lai gan arī tur jaunie nav pārāk skaļi.

/Un pie Čakenes luksoforu skaita, tur ātruma ierobežojumu atcelšana neko nedos./

Profesionāli autovadītāji [taksisti] saka ka dos gan, jo mašīnām ir labas bremzes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 17:37 (saite)
Kādas vēl bremzes, ja tu brauc pa probku? Esi redzējis Čakenes satiksmi, tur nav vietas ieskrieties visiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 17:38 (saite)
Novērst probkas kāreiz bija sākotnējā doma. Konkrēti uz čaka ielas jā sakārtot svetoforus un būs okej

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 17:40 (saite)
Ātrāka satiksme nav vēlama. Vai tu gribētu, lai gar tavu māju traucās uz 50kmh?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 17:41 (saite)
Pilnīgi okej, mana māja ir dziļi dārzā aiz žoga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 17:42 (saite)
Savukārt par tiem kas dzīvo čaka ielā - dzīvokļi jau tāpat ir ne pirmajā stāvā tā ka arī okej

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 17:45 (saite)
Jā, tu protams zini labāk par cilvēkiem, kuri tur dzīvo un staigā. </s>

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 17:54 (saite)
Protams, jo man labi pazīstami cilvēki dzīvo dažādās ietās un es ar viņiem sarunājos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(Nodzēsts puksts)

[info]mindbound
2024-04-01 18:05 (saite)
Ko tieši tu esi iedomājies panākt ar pļūtīšanu komentāros? Skrīningu, banu? Labi tev, ka [info]ctulhu ir vairāk pacietības, kā man.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 18:09 (saite)
Vispār tas bija bona fide jautājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 18:12 (saite)
🙄

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]murx
2024-04-02 18:13 (saite)
Čakeni braucamu virzienā no centra , Kr.B.- virzienā uz centru, pie Vērmaņdārza - tunelī

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-04-01 20:31 (saite)
vienīgā taustāmā vieta divlīmenim ir pie vef pils, citur baigi pamperss tek no salpņa sapņuma

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]murx
2024-04-02 15:43 (saite)
Par ko nevar zem Brīvības ielas rakt tuneli kā citās lielpilsētās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-02 15:54 (saite)
Man arī liekas ka var, Rīgā kāreiz vēl nav metro, līdz ar to tehniski varētu projektēt reizē gan auto gan metro tuneļus. Vēsturiskā Vecrīga, OK ir ļoti maza un to tiešām var atstāt kā gājēju/ rekreācijas/ muzeju zonu, tur pietiktu ar metro staciju kkur strēlnieku laukumā un viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murx
2024-04-02 18:05 (saite)
varētu izrakt tuneli no apmēram Teikas līdz krastmalai/Pārdaugavai ar ntajiem atzariem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murx
2024-04-02 18:07 (saite)
vēl varētu sarakt dzelzceļus pazemē , tiesa pirma tam viss jāelektrificē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]watt
2024-04-01 22:39 (saite)
Rīgai vajaga kārtīgu apvedceļu, lai tiem kam nav darīšanu centrā, lai ar auto centrā nelien.
Berlīnē ir apvedceļš, bet diemžēl rādiuss bija izvēlēts pārāk mazs, sanāk jau atkal gandrīz caur pilsētas centru. Esošo apvedceļu (domātu Stadring https://en.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_100 ) grib pabeigt, bet nu gandrīz nevienam tas nav izdevīgi.

tuneļos vajaga dzīt tieši auto.
apskati šo: https://twitter.com/Culture_Crit/status/1773061503194653136

(Atbildēt uz šo)


[info]iokaste
2024-04-07 10:57 (saite)
ir pārbaudītas vērtības, piem:
- cirkulārā satiksme, lai visi nespiežas caur centru, bet brauc apkārt pa satiksmas loku;
- apļveida krustojumi kā anglijā, lai krustojums nestāv tukšs;
- veloceliņi, lai tie kas var pabraukt ar riteni, to arī dara.

tas, ko tu saki nozīmētu vairāk naudas infrastruktūras uzturēšanai, bet netiek galā jau ar bedrēm.

(Atbildēt uz šo)


[info]prtg
2024-04-08 23:03 (saite)
"tirdzniecības centru dalēja iznešana piepilsētās" Francijā pēdējā laikā esot bieža parādība

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-08 23:08 (saite)
Nu jā, faktiski pie mums arī tādi sāk parādīties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?