ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-04-01 15:10:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kopsavilkums par transportu
tā kā debate gara, kopsavilkumam atkārtošu paņēmienus kā uzlabot transportu

- caurlaidīgas trases, t.s. apvedceļi maģistrālajām plūsmām
- tīri un klusi automobiļi
- daudzlīmeņu krustojumi - tuneļi, estakādes
- gājēju un auto plūsmu atdalīšana - tuneļi, tilti
- datorizēta adaptīva satiksmes regulēšana
- auto navigācijas sistēmas
- darbs no mājām
- tirdzniecības centru dalēja iznešana piepilsētās
- metro, ātrgaitas vilcieni

Piebilde: pie pietiekamas gājēju un auto plūsmu nodalīšanas var samazināt ātruma ierobežojumu zonas kas arī uzlabo caurlaidību.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]murx
2024-04-02 15:43 (saite)
Par ko nevar zem Brīvības ielas rakt tuneli kā citās lielpilsētās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-02 15:54 (saite)
Man arī liekas ka var, Rīgā kāreiz vēl nav metro, līdz ar to tehniski varētu projektēt reizē gan auto gan metro tuneļus. Vēsturiskā Vecrīga, OK ir ļoti maza un to tiešām var atstāt kā gājēju/ rekreācijas/ muzeju zonu, tur pietiktu ar metro staciju kkur strēlnieku laukumā un viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murx
2024-04-02 18:05 (saite)
varētu izrakt tuneli no apmēram Teikas līdz krastmalai/Pārdaugavai ar ntajiem atzariem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murx
2024-04-02 18:07 (saite)
vēl varētu sarakt dzelzceļus pazemē , tiesa pirma tam viss jāelektrificē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?