ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2023-12-16 19:07:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nostaldžī
Sestdienas vakars.

Mūsu provinces ārieši sērīgi sapņo par emmm senajām audzināšanas metodēm:

http://klab.lv/users/gnidrologs/1123084.html


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2023-12-16 19:15 (saite)
Būt pieklājīgam ir "senas metodes" - (TM)žīds.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 19:15 (saite)
Nē ar senām metodēm es domāju bērnu fizisku ietekmēšanu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 19:23 (saite)
Kur, meli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 19:32 (saite)
Citējam veco žīdu 3koma14vs007:

//Kategoriski (no savas gan man neskaitāmu radu un paziņu dzīves piemēriem) uzskatu, ka bez stingrības (gan verbāli gan fiziski) bērnus par kārtīgiem, adekvātiem cilvēkiem izaudzināt praktiski nav iespējams.//

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 20:30 (saite)
Viņam taisnība. Bez stingrības daudzi bērni kļūst par mežoņiem un vēlāk, kad pieaug, par narkašiem, alkāniem un cita veida padibenēm. Nav brīnums, ka mūsdienu Rietumos krasi krītas vidējais IQ un izglītotības spējas. Mēs degradējamies pateicoties (((liberālismam))), ko tādi kā tu cenšas ieviest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 21:36 (saite)
Hm, ja vecāki ir saprātīgāki, draudzīgāki un interesantāki par tiem tur uz ielas - tad sīkajam būs nahuj nospļauties uz to garlaicīgo španu un viņu primitīvajām izklaidēm, narkotikām utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-12-16 22:14 (saite)
Ā jā un tev ir misunderstandings par jēdzieniem tas ko tu sauc par (((liberālismu))) patiesībā ir pārveidots marksisms ar anarhoprimitīvisma iezīmēm un tas galīgi nav tas ko es gribu ieviest. To grib ieviest antiprojekcija, zazis, az, ingmārs, slikts un kas jau nu tur vēl. Nevis es. Feel the razņica. Ja brauc virsū - tad par tēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 00:16 (saite)
Tu neesi pilnībā uz vienas kārts ar šamējiem, bet tomēr esi, piemēram SK kontekstā. SK ir konvencija, lai pieauguši pervīgi onkulīši varētu runāt ar svešu cilvēku bērniem par seksu un pārliecinātu viņus, kas nepastāv atšķirību starp dzimumiem. Tu fanatē par to. Iemesls kāpēc es tev piešuju pedo huiņu, jo nekā cita tajā doķī naf.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 00:33 (saite)
Korekcija: Es nevis ``fanatēju`` par bērnu seksualizāciju [vajag pieņemt mērus lai tāda nenotiek] bet tikai norādu ka otrs grāvis - tikumiski svēti onkulīši un tantiņas kas ģīPst no nerātnajām tautas dziesmām un stāsta bērniem par atturēšanos un tiklību ir tieši tik pat bīstami. Neinformēts bērns - viegls mērķis. Uzbrukt var 2 veidos - neinformējot un dezinformējot. Dezinformēt ir noziedzīgi, neinformēt ir noziedzīgi. Kā jau es teicu, informēts bērns fiksi pasauks mentus ja krusttēvs vai mācītājs palaidīs rokas. Neinformēts varbūt arī nepasauks. Tieši tāpat kā bērns ar kaut kādu narkotisku hipiju izskalotām smadzenēm jeb dezinformēts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 01:20 (saite)
Nav nekādu "neinformēto bērnu", pedomeli! SK ievieš pedo un trans ideoloģiju. Es mācījos tipiskā purčika vidusskolā 90o beigās. Mums tur visu paskaidroja par seksu un kā jālieto prežukus bez nekādu žīdu pedofili iesaistīšanās.
Tavs arguments kāpēc vajag pedoSK?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 01:29 (saite)
SK ir burtiski nekāds sakars ar pedofīliju.

Tas nenozīmē, ka SK ir nepieciešama vai efektīva (personīgi uzskatu, ka SK ir redundanta un lieku birokrātiju vairojoša un ka tās vietā būtu konstruktīvāk ieviest stingrākus mērus pret jebkura veida vardarbību ģimenēs pa taisno likumdošanas praksē), vai ka tur nav atrodams BS (specifiski par to, kā tiek definētas sievietes), bet "SK ievieš pedo ideoloģiju" ir pilnīgs schizo take.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 02:14 (saite)
SK ir pat ļoti liels sakars ar pedofīļu kabalu, jo ievieš vajadzību mācīt bērniem seksuālo perversiju, piemēram ideju, ka nav atšķirības starp vīrieti un sievieti, institucionalizēti, caur izglītības iestādēm un soroosveidģikem NGO. Tātad (((jūsu))) cilts draugu iestādēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 02:28 (saite)
Kāda vēl "pedofīļu kabala", LOLWTF? Pedofīlija ir pa pusei psihiatriska diagnoze, pa pusei smags noziegums, pēc tāda paša standarta tad eksistē arī, teiksim, "starptautiskā izvarotāju biedrība"? Šis jau strauji tuvojas "viņi dzīvo man sienās un traucē gulēt" līmenim.

Idejas par to, ka nav atšķirību starp dzimumiem, protams, ir BS un pseidozinātne un tādām izglītības programmās nav vietas. Tās es ļoti labprāt redzētu arī izvāktas no SK un citiem oficiāliem dokumentiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 11:53 (saite)
Tur vēl jāņem vērā - izplatītākais pedofila profils ir nevis kaut kādas tur exotiskas transpersonas vai kvīri un pat ne geji/ lezbietes bet ļoti auKsti morāliski ļoti tradicionāla paskata onkulīši, bieži upurim labi pazīstami - tēvoči, krusttēvi utt.

Jā starp citu bija onkulītis, diezgan necils un komunikācijā pat garlaicīgs, tajā pašā laikā reizēm uzbāzīgi moralizējošs un tā sacīt vietējo uzraugošo sabiedrisko domu veidojošs - rakstīja vietējai avīzei par mūsdienu izlaidīgo jaunatni un kā viņus vajadzētu stingrāk audzināt.

Onkulīti sauca Andrejs Čikatilo.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 12:16 (saite)
Par to, cik kuri onkulīši ir bijuši tradicionāli vai eksotiski, nemācēšu spriest, bet statistika tiešām rāda, ka absolūto vairākumu dzimumnoziegumu pret nepilngadīgajiem pastrādā upuriem pazīstamas personas, aptuveni trešdaļā gadījumu — ģimenes locekļi.

> 59% were acquaintances
> 34% were family members
> 7% were strangers to the victim

https://www.rainn.org/statistics/perpetrators-sexual-violence
https://bjs.ojp.gov/library/publications/sexual-assault-young-children-reported-law-enforcement-victim-incident-and

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 12:55 (saite)
Nu jā par to jau ir bazars. SK ne SK bet ir labi ja bērniem skolā izstāsta tieši kad jaukais tēvocis kļūst par apdraudējumu un ir jāsauc palīgā. Protams šādai informācijai ir svars ja tā nāk kopā ar backgroundu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]black_robin
2023-12-17 13:15 (saite)
Pēdējais pedofīlijas gadījums par kuru lasīju bija šis

https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-manchester-67659811

Predatory woman nav sieviete, šo noziegumu ir pastrādājuši 2 vīrieši, bet tas nekur rakstā nav teikts un arī policijas tviterprofilā šī gadījuma sakarā ir minēta sieviete un aizliegti komentāri.

Pedofīlija ir noziegums, kuru sievietes veic reti, bet šis gadījums (un citi) ies sieviešu statistikā. Ir cilvēki, kas uzskata (Ctulhu tai skaitā) ka tam nav nozīmes, bet es tā neuzskatu. Mazā siev skaita dēļ, kuras pastrādā šāda tipa noziegumus, katrs šis gadījums deformē statistiku un mēs varēsim nākotnē brīnīties, kādēļ sievietes ir kļuvušas tik agresīvas un ļaunas pret bērniem.

https://policyexchange.org.uk/publication/transgenderism-and-policy-capture-in-the-criminal-justice-system/

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3058806/Transgender-model-inspired-Giselle-Kate-Moss-hopes-crowned-beauty-queen.html


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 13:17 (saite)
Principā — jā, vēl viens piemērs tam, kāpēc ir svarīgi par dzimumu domāt realitātes, nevis naratīvu kategorijās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 15:02 (saite)
Un tajā pašā laikā atbalstīt pedokabalas bīdītu naratīvu un tā skološanu no bērnības. Augstāk minētie trans-predatori ir pēdējo laiku zīme. Kāpēc viņi sāk uzrasties kā sēnes pēc lietus. Jo establišmenta ideoloģija to ne vien pieļauj, bet aktīvi veicina ar eneiblojošiem ideoloģiskiem stāstiem, kas parasti tiek bīdīti pilīti pa pilītei, maskējot tos kā audzinošu un sabiedrību uzlabojošu vadlīniju. SK tipisks tam piemērs un (((jūs))) piedalāties bīdīšanā. Imagine my shock.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 15:08 (saite)
Personīgi es bīdu saprātā un zinātnē balstītu tehnokrātiju, līdz ar to es saku ka mācīt bērniem vajag to kas atbilst realitātei un saskan ar evidenci. Diezgan vienkārši, ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 15:38 (saite)
Tātad evidencei tavā izpratnē atbilst SK postulētā dzimumu ideoloģija, kas ir krasā pretrunā ar bioloģiskiem faktiem. Pašpasludinātais zinātnieķelis tu mūsu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:12 (saite)
Tajā SK ir virkne neveiklu formulējumu un trūkst dažu lietu, netaisi drāmu visi to zina. Kā jau teicu, es nečurāju karstu no tā dokumenta - es uzrakstītu labāku

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 16:18 (saite)
"Neveikli formulējumi" lmao. Tu vnk parādi savu perverso un tizli viltīgo dabu šeit. Tur nav nekādas neveiklības. Viss saskan ar pēdējo laiku pretīgo un anti-labo/anti-zinātnisko ideoloģiju. Dokumentā burtiski nav nekā, kas jau nebūtu pieņemts par pašsaprotamu un ielikts likumos, izņemot šos "neveiklos formulējumus", kas ir vienīgais iemesls kāpēc šo aģitpropa materiālu tik agresīvi visām valstīm cenšas uzspiest globohomo kabala.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 16:22 (saite)
Tam, ka SK papīru stumdīšanas vietā būtu konstruktīvāk ieviest stingrākus, mazāk caurumainus un labāk piesekotus attiecīgus mērus likumu līmenī, es actually piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:24 (saite)
Tā varētu būt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-12-17 15:13 (saite)
Nē, nu, ja es uzskatītu, ka eksistē kaut kāda "pedokabala" un kaut kādi pie jebkā kolektīvi vainojami "mēs" vai "jūs", tad es varbūt domātu līdzīgi. Tā vietā es nešārēju qanonistu schizo takes un esmu par bērnu aizsargāšanu no jebkādiem predatoriem un par evidencē bāzētu izglītību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 15:39 (saite)
Tātad tu esi pret vai par tādām konvencijām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 15:41 (saite)
Es esmu pret jebkādu konvenciju, SK tajā skaitā, visām tām daļām, kas ir pseidozinātne, aģitprops vai vienkārši nemeiko sensu. Reizēm tās daļas sastāda 100% no satura, reizēm mazāk. Ja mazāk, tad sausais atlikums ir, kā minimums, debates vērts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 16:14 (saite)
Lūk! Tas ir labi. Ctulhu tēlo neizpratni un piedalās aģitpropā PAR, neraugoties uz to, ka viņam šeit daudzi cilvēki ir jauc sen izskaidrojušu kāpēc par šo dokumentu tāds sirbors. Tā kā jūs esat labi ciltsbrieži, varbūt tu viņam vari to izskaidrot labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-17 16:18 (saite)
Nu, es arī nepiekrītu, ka problēmas ar SK ir ūdens liešana uz kaut kādas fikcionālas "pedokabalas" interešu dzirnavām. Savukārt to, ka "identitātē bāzētas" (nevis atvasinātas no bioloģijas, kā būtu normāli) dzimumu definīcijas ir BS, es nekad neesmu noliedzis. Te [info]ctulhu mani var palabot, bet man nav radies iespaids, ka viņš man šajā punktā nepiekristu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:22 (saite)
Nu jā tas ir tāpat kā es tehniski neesmu ne 40m garš monstrs ar taustekļiem un arī ne kiborgs melnā apmetnī kurš komandē impērijas floti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:23 (saite)
P.S. un sieviete vai piecmetis es arī neesmu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-12-17 16:23 (saite)
Tātad viņš piekrīt, ka dokuments ir sūds un bīda antizinātni, bet tomēr to aktīvi atbalsta un nomelno tos, kas nevēlas tā ratificēšanu.
Pedokabala ir diezgan labi redzama, nekā konspiratīva. Bērnu seksualizēšana tiek apspriesta plaši un tur nevajag meklēt speciālus saitus vai kaktu samzidatus. Ļoti labi redzams Rietumos pie kā novedis tas, ka bērniem tiek ar varu, bez vecāku ziņas dzīta iekša piesmietās varavīksnes ideoloģija. Trangender huiņa vairojas, jo pelēkās masas (jā, es arī esmu starp viņām) tiek pieradinātas pie šī "new normal". Nezinu vai tu to neredzi vai vienkāŗši esi tipiskais subversīvais žīds ar gāzes lampu, kuram patīk, ka tas notiek, bet tēlo feiku opozīciju, kas jūsu ciltij raksturīga taktika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:25 (saite)
Es neatbalstu ne vienus ne otrus. Problēma ir tajā ka tie kas ir aktīvi pret SK ratificēšanu ir ne mazāk antizinātniski un ideoloģiski par tiem kas ir par tā ratificēšanu. Es esmu gan pret kreisajiem postmarksistiem gan pret visādām baznīcām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 17:25 (saite)
Nē, šādas ekvivalences nav. Tā ir tipiska žīdu nomelnošanas taktika. Tie, kas ir pret SK u.c. veida sātanisku ideoloģiju sārņiem, nav vienlaikus par vardarbības atbalstīšanu. Tie ir klaji meli un tu esi rupjš melis. Tava ideoloģiskā nostādne visos šajos jautājumos man un citiem ir pilnīgi caurspīdīga. Attopies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 17:30 (saite)
/Tie, kas ir pret SK u.c. veida sātanisku ideoloģiju sārņiem, nav vienlaikus par vardarbības atbalstīšanu./

Ir. Paskaties kaut vai uz mapatu un 3koma14vs007. Tur jau tā lieta ka te ir 2 dažādi uzbrukumi personai, viens ir personas sagraušana padarot viņu par hipijveidīgu nedomājošu hedonistu otrs ir personas sagraušana padarot vi;nu par dievbijīgu baznīcēnu. Grāvēji un tātad ienaidnieki ir abi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 17:53 (saite)
Es paskatījos. Tu melo. Tieši tāpat kā žīdi Rietumos, īpaši ASV bāzētie, kas sludina toleranci un mīlestību, bet patiesībā sēj naidu un šķelšanos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 18:05 (saite)
Tas ir vienkārši, aizej uz mapata žurnālu un palasi, es te agrāk liku citātus līdz ar to var paskatīties arī pie manis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

muahaha
[info]jan09
2023-12-17 23:52 (saite)
stc, tu VIENMēR liki nepilnīgus un no konteksta izrautus citātus no mapata žurnāla, t.sk tekstus, kurus viņš vnk citēja no citiem avotiem, tu piedēvēji viņam, tu MELI!
un tas pietiekoši daudz reižu tev ir aizrādīts, tādēļ jau tu arī vairs tik atklāti un pierādāmi nemelo savā žurnālā, bet tas netraucē tevi atkal un atkal komentāros piesaukt un apmelot Mapatu, tu MELI!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: muahaha
[info]ctulhu
2023-12-18 00:13 (saite)
Netaisi drāmu, aizej pats palasi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: muahaha
[info]ctulhu
2023-12-18 00:15 (saite)
Also jā es pamanīju ka tev drusku patīk mapata pāķpatriarhāliskā izpildīšanās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: muahaha
[info]jan09
2023-12-18 11:00 (saite)
šajā gadījumā manus komentārus izraisa nepatika pret apmelotājiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: muahaha
[info]ctulhu
2023-12-18 12:29 (saite)
Tagad tu runā nepatiesību, es mapatam nepiedēvēju nekādus tekstus kurus viņš nebūtu rakstījis vai pārkopējis ar piekrītošiem komentāriem. Līdz ar to nesaprotu par ko tu cepies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:27 (saite)
Vēlreiz tiem kas tankā - man nepatīk nekas kas ir pret zinātni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:28 (saite)
Izteikumi ``dzimums ir tas kā tu jūties`` un `` apaugļota olšūna ir cilvēks`` no manām pozīcijām ir vienādi aplami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-12-17 16:30 (saite)
To, ka ir panesušās šādas tendences (var padaudz debatēt par detaļām, bet vispārīgais trends ir diezgan labi redzams), es redzu.

Tas, kam es oponēju, ir tēzes par kaut kādu centralizētu-organizētu pasākumu, aiz kura stāv kaut kāds "Džona Vika" stila garais galds, tikai ar pedofīliem mafiozu vietā. Tā ir tā konspiratīvā daļa, ko es norakstu kā BS un QAnon stila šizu.

Akadēmijā un kultūrā ir palaidušies lēni destruktīvi mēmi, kas ir no tā paša modificētā marksisma kompleksa, kur mūsu zaļo draugu degrowth idejas, vispārīgs anti-tech noskaņojums un viss pārējais, kas izriet no postmodernās iedomas, ka naratīvs un fīlingi var (vai vismaz ka tiem vajag varēt) pārtrumpot faktus un rezultātos bāzētu domāšanu. Tas ir kaitīgi, pret to ir jāstrādā, bet arī pašiem strikti paliekot realitātes kategorijās, nesākot meklēt bubuļus zem gultas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 16:31 (saite)
Nu jā tieši tik vienkārši

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-12-17 17:30 (saite)
Tas, kam es oponēju, ir tēzes par kaut kādu centralizētu-organizētu pasākumu, aiz kura stāv kaut kāds "Džona Vika" stila garais galds, tikai ar pedofīliem mafiozu vietā. Tā ir tā konspiratīvā daļa, ko es norakstu kā BS un QAnon stila šizu.

Kas ir pilnīgs salmu vīrs un kārtējā "taktika", kā nomelnot un diskreditēt tos, kas cīnās pret šīm varturu nelietībām. Jā, nav nekādas piesmēķētas istabas ar rokas berzējošiem, ūsas tinošiem ļaundariem, ir masīva sabiedrības degradācijas, kur, kā vienmēr, zivs pūst no galvas. Vai PSRS utml. totalitāri un cilvēku degradējoši režīmi bija konspirācijteorija. Nē, tā bija masīva aiziešana Molohu un Bālu kultos un nav svarīgi, ka to tā nesauca, cilvēki, kas aizmirst un noliedz dabiskos likumus un Dievu, kļūst par monstriem. Par to mūs ir brīdinājuši senči no daudzām dažādām pasaules malām pagātnē, ne tikai kristieši. Ļaunums ir reāla lieta, lai kā jūs necenstos izlikties, ka tas neeksistē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 17:34 (saite)
Tikko tu pasaki dievs ar lielo burtu un sāc runāt pasakas par kaut kādiem kultiem, tu ierindojies tur pat kur idejiskie vegāni un komunisti un homeopāti un visādi citādi mošķi. Tie visi ir ticīgie. Tu arī esi ticīgais. Tātad - tajā pašā pusē kur visi pārējie ticīgie. Nav jau svarīgi vai tic jēzum vai postmodernajam marksismam, ticēšana ir ticēšana. Es neesmu ticīgais.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 17:55 (saite)
Tu esi nelietis un visu laiku to brīnišķīgi demonstrē visu acu priekša. Tu pat saki, jā, es ienīstu patiesību, es ienīstu taisnīgumu, es ienīstu skaisto, es ienīstu labo un lepojos ar to. Visi, kas nav ar mani ir pasaku stāstnieki un anihilējami amaleki. Oy vey!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 18:03 (saite)
/es ienīstu patiesību, es ienīstu taisnīgumu, es ienīstu skaisto, es ienīstu labo/

Tu melo. Es tā neteicu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-12-17 18:07 (saite)
Tas ko es saku - es saku ka ``dievs`` ir ļauna ideja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-12-17 17:35 (saite)
Ļaunums ir reāla lieta - labā iztrūkums. Ļaunums ir naivums, nezināšana, vientiesība, pazemība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 17:59 (saite)
Kuru tu atbalsti ar visām piecām. Atceramies tavu tautiešu noziegumu pret cilvēci vakcīnafērā. Visiem jābūt pazemīgiem, jāklausa valdību-korporāciju uzspiestajiem mēriem, jāšpricē eksperimentāla gēnu modificējoša šļura, lai pasargātos pret iesnām un klepu, kas 99.99% cilvēcei nav bīstama, toties šļuras blakus efekti ir. Tu to visu atbalstīji un teici, ka tike, kas pretojas ir konspirācijteorētiķi un antivaxeris u.c. lamuvārdus. Tātad tev nepatika cilvēki, kas nebija pazemīgi un pretojās no augšas uzspiestai huiņai. Meli, meli un vēlreiz meli. Vienīgais, ko tu proti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-17 18:06 (saite)
Pag nu gan tu fantāzijās aizbrauci, es varu tikai atkārtot ka vakcīnas ir jāpārbauda un jāuzlabo. Medicīna parastā. Vakcīnām nevajag ticēt vai neticēt, vajag taisīt labākas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-12-17 18:14 (saite)
Gēnu terapijai vajadzēja ienākt vispārējā medicīnas praksē jau vismaz pirms dekādes (līdz ar precīzijas metožu ieviešanos). Par pārējo — jebkuru zāļu un procedūru izstrāde vienmēr ir iteratīvs process, paskaties uz to, cik efektīvas bija sākotnējās vs. tagadējās trakumsērgas, poliomielīta u.c. vakcīnas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-18 20:56 (saite)
Cik pēdējos "būsterus" esi jau ieņēmis?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-18 21:31 (saite)
Būsterus vairs neskaita numurēti, tā vietā ir rekomendētais sezonālais protokols ar biežumu reizi 12 mēnešos. Līdz šim esmu ievērojis, nav bijis iemesla to nedarīt. ¯\_(ツ)_/¯

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-18 21:58 (saite)
Forša racionalizācija. Bet vai tu tiešām tās potes sevī špricē, Moiša?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-12-18 21:59 (saite)
Nē, potes manī špricē medmāsa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?