ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-05-30 10:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nav slikti
Sastrēgumofīliem aplauziens

https://jauns.lv/raksts/zinas/504487-nesagaidot-solitos-uzlabojumus-pilsetvide-pilseta-cilvekiem-rikos-protesta-gajienu-riga

/kā arī šogad nav plānoti īpaši satiksmes mierināšanas pasākumi pilsētas ielās./

Nu vismaz tik daudz. žēl tikai ka vajag akurāt karus un epidēmijas lai cilvēki drusku nāktu pie prāta.

Vispār es ieteiktu kompetentiem valsts drošības dienestiem pačekot no kurienes šitāda ``pilsēta cilvēkiem`` tiek finansēta. Es nevienu nevēlos apvainot nepamatoti bet pārbaudīt vajadzētu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dzeltens
2022-05-30 12:58 (saite)
Ja transporta trasu caurlaidību palielina, arī rodas vairāk sastrēgumu, kā diemžēl visur pasaulē ir pierādījies, kaut vai te https://sciencenorway.no/society-and-culture-traffic/building-larger-and-better-roads-results-in-more-traffic-not-fewer-traffic-jams/1676992. Vairāk sastrēgumu starp citu nozīmē vairāk tukšgaitā strādājošu dzinēju => vairāk CO2 emisijas.

Tā nu tie "cietušie" var vizināties savās bleķa kastēs un turpināt ciest par pašu kļūdaini pieņemtajiem lēmumiem, piemēram, attiecībā uz dzīvesvietas izvēli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-30 13:11 (saite)
Vai tas ar palielinot caurlaidību palielinās sastrēgumi nav tad, ja caurlaidību palielina nevienmērīgi? Nu tipa ir lielās trases, ar lielu caurlaidību kuras izbeidzas šaurās vietās, nu un tad tur sastrēgumi arī rodas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-05-30 13:14 (saite)
Nenojaucot ēkas vēsturiskajos centros, nekāds vienmērīgi laikam nekur sanākt nevar.
Kaut gan sastrēgumi jau pamanās rasties arī uz autobāņiem.
Bet platākas ielas ātri aizpildās ar auto, tas nu ir tāds bēdīgs fakts. Laikam jāizgudro ātrāk tās lidojošās mašīnas no Futuramas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-30 13:18 (saite)
Lidojošas mašīnas būs tikko būs sakarīgas ietilpības elektriskie akumulatori, bet bez tā daudz ko var izdarīt kā man liekas ar tuneļu sistēmām, tas ļauj organizēt satiksmi vairākos līmeņos un daļu no tās aizvākt no virsmas.

Tas ko darīt nevajag - nevajag izdomāt un mēģināt realizēt ierobežojumus. Vai nu atstāj visu kā ir, ja dārgiem projektiem nav resursu, vai arī domā par tuneļiem, apvedceļiem, estakādēm, metro.

Sabiedriskais transports sastādīs konkurenci individuālajam tikai tad, ja tas būs ērts. Pārpildīts, lēns, rets - nesastādīs konkurenci.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-05-30 21:46 (saite)
Clickbite virsraksts:

No raksta:
One of the challenges the researchers encountered during the project was that some of the figures from Statistics Norway did not go further back than 2001. This made it difficult to say whether road development had a significant impact on traffic, especially in Ålesund, since the development there took place in 2002.

Bet vispārīgi varbūt ideja, ka vajag mazāk auto, ir pamatos kļūdaina. Viņi jau norāda, ka vairāk ceļu palīdzēja radīt vairāk darbavietas. Ekonomika no tā ir tikai augusi, cilvēki droši vien pārcēlās no dzīves šauros dzīvoklīšos pilsētā uz dzīvi privātmājās. Dzīves kvalitāte uzlabojās.

Oslo laikam bija tā, ka viņi ieviesa no auto brīvu pilsētas centru, bet pēc tam no tā atteicās, jo daudziem vienkārši nav iespējams aiziet iepirkties bez auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kovidiots
2024-01-27 09:24 (saite)
Dzīves kvalitāte uzlabojās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?