ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2019-09-13 12:58:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Lai mentiem veicas
http://www.la.lv/klimata-aktivisti-plano-ar-rotallietu-droniem-paralizet-hitrovas-lidostu

Gaisa satiksme jau nu galīgi nav tas pret ko būtu jāvēršas jo

a) tā ir nepieciešama infrastruktūras sastāvdaļa
b) tās ieguldījums co2 emisijā ir salīdzinoši mazs
c) te tiešām pagaidām nav alternatīvas - nav mums citu reaktīvo dzinēju, okej varētu lietot nevis oglekļa bet slāpekļa degvielas kā hidrazīnu bet nuuuu jāaaaaa paši laimīgi nebūtu :D

Ja klimata aktīvisti draudzētos ar galvu tad

a) propaganda par AES
b) personiskā autotransporta pārcelšana uz elektriskiem dzinējiem
c) norādīšana uz tiešām bezjēdzīgu patērēšanu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kjiimikjis
2019-09-13 13:29 (saite)
Kaut kā šķiet, ka elektroauto plašāka izmantošana būtu nopietni rekomendējama pēc tam, kad elektrības ražošana pārcelta uz zemāku emisiju avotiem. Citādi sanāk nevis piesārņojuma novēršana, bet tā radīšanas vietas maiņa. Protams, tehniski sanāk mazāk lieka CO2 izpūšana, sacīsim, sastrēgumos utml, bet no otras puses, vai tas atsver papildus piesārņojumu, kas tiek radīts elektrotransporta komponentu ražošanas ietvaros.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-09-13 13:32 (saite)
Tāpēc AES - labas baterijas - kompakti elektromotori, tā izskatās komplekts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-09-13 13:34 (saite)
Pie kam AES ar vai nu Th232 - U233 vai U238 - Pu239 procesu. Th 232 un U238 ir pietiekami. Nu pietiks vismaz kamēr neapgūsim D+D.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kjiimikjis
2019-09-13 13:49 (saite)
Tas jā, es tik par to, ka tādai arī jābūt rekomendētajai secībai, kādā iestāties par šo lietu attīstību un plašāku lietošanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-09-13 14:53 (saite)
Principā taisnība tikai tie visi ir infrastruktūras elementi un kādā secībā viņi rodas ir sekundāri, galvenais lai tiek salikti kopā pareozā secībā pēc tam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gedymin
2019-09-13 13:37 (saite)
1) elektrības ražošana jau tiek pārcelta, ir valstis (kā LV) kur atjaunojamā enerģija ir vairākumā.
2) pat ja elekrību ražo ar fosilo darbināms TEC, tīrāks kurināmais (gāzes), lielāki dzinēji un pats galvenais optimālāks darba režīms (auto iekšdedzes dzinēji bieži vien ir neuzsildīti vai darbojas pie neoptimāla apgriezienu daudzuma) noved pie mazāk izmešu.
3) ir aprēķināts, ka dzīves laikā elektroauto rada mazāk izmešu nekā konvenciālais tādas pašas klases auto.
4) elektroauto galvenais ieguvums dzīves kvalitātei pilsētās ir mazāks gaisa piesārņojums, pat ja to darbinātu ar visnetīrāko elektrību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-09-13 13:40 (saite)
Nu jā un tikko ar vienu uzlādi varēs nobraukt 1000km, tā iekšdedzes dzinējam vieglajos automobiļos vairs nebūs jēgas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2019-09-13 14:22 (saite)
Ar vienu uzlādi jau tagad var nobraukt aptuveni 600 km, ar bateriju darba mūžu 1.6 × 106 km, kas ir vismaz līdzvērtīgi lielākajai daļai iekšdedzes dzinēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?