Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2018-02-22 15:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
okz, -20 vai cik tur bija naktī šim aķim laikam ir nepaceļama temperatūra. kā smejies, gribēju vnk izvizināt auto līdz tālākm benzīntankam un uzpildīt arktisko dīzeli. nāksies pagaidīt. nez, varbūt vispār ieziemot auto uz kādu nedēļu, kamēr nekļūs vismaz -10 silts? jo īpaši ņemot vērā to, ka avāriju skaits ierastajos maršrutos lec debesīs. īsti nebrīnos, jo vakarvakarā, braucot mājās, a) mani vairākkārt brutāli apdzina uz krustojuma (srsly, džeki, es braucu pagriezienu ar trešo ātrumu, ko vēl jums no manis vajag?), b) man gandrīz iebrauca tieši purnā lohi, kuri nejēdza normāli veikt apsteigšanas manevru, c) lohs aizbrauca taisni no pagrieziena joslas, d) lohs uz velosipēda brauca zigzagiem pa pretējo joslu. tumsā. bez atstarotājiem.

kā smejies2, ejot kājām, sals nav jūtams vis-pār.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]inese_tk
2018-02-22 18:02 (saite)
viss jau ēd enerģiju. tāpēc, ja ir problēmas ar pielekšanu atstājot mašīnu vajag izslēgt pečku (un vispār visu - muzonu, šķotkas...), lai viņa piešķiļot neslēgtos automātiski atkal iekšā un nenoēstu papildu enerģiju. tāpat arī ar gaismām. neslēgt vienlaicīgi gaismas ar aizdedzi, bet pārliecināties, ka pielec un turpina rūkt.

tas par mūkusalas apli bija vairāk kā joks, bet, ja vajag pielādēt aķi, viņš protams pielādēsies ātrāk, ja brauks bez gaismām un pečkas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2018-02-22 18:04 (saite)
ā, nu jā, es parasti pirmo slēdzu aizdedzi, pēc tam visu citu. internets atkal saka, ka tieši labāk pāris minūtes paspīdināt gaismas, lai stimulētu aķi. hvz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]inese_tk
2018-02-22 18:13 (saite)
par gaismu spīdināšanu izklausās streindž, man visi, sākot no tēva un beidzot ar instrukturu ir mācījuši, ka max neko neslēgt.
par pečkām - manai mašīnai ir tā, ka - tā kā atstāj izslēdzot, tā arī slēdzas iekšā iedarbinot, attiecīgi, ja pirms izslēgšanas pečka ir gājusi pilnā katušā, tad viņa to mēģinās turpināt darīt ieslēdzot un norīs daudz enerģijas.

starp citu vēl viena lieta, kas var ietekmēt nelekšanu ir kvēlsveces, varbūt tajās ir problēma. vai netīras akumulatora klemmas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2018-02-22 18:14 (saite)
es domāju, ka problēma ir brutālā temperatūrā :) mīnus padsmit panesa normāli. nu, atskaitot to reizi, kad es centos iedarbināt auto, neiesildot sveces.

bet nu lai tad ex-saimnieks skatās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]basta
2018-02-22 18:48 (saite)
Nē, muļķības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]inese_tk
2018-02-22 21:33 (saite)
es jau Tevi te gaidīju :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2018-02-22 21:36 (saite)
Jā, kaut kāds madžiks! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kasp777
2018-02-22 19:37 (saite)
lampas noteikti nevajag spīdināt, tas vēl vairāk nosēdinās akumulatoru, dīzeļauto jau tā kvēlsveces ļoti daudz paņem strāvu, tāpēc akumulatoram jābūt labam un kvēlsvecēm arī jāstrādā, jo tās ļoti ietekmē piedarbināšanu, pagaidām vēl nekāds lielais aukstums nav bijis -20 naktī un pa dienu -10, tas nekas nav. Vēl aukstākā laikā vari mēģināt divreiz uzsildīt kvēlsveces, bet ja akumulators vājš un pietiekami negriež tam nav nozīmes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2018-02-22 19:39 (saite)
es sildīju četras reizes :) pie mums piejūrā bija stabili -20. termometrs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kasp777
2018-02-22 19:55 (saite)
Tev starters normāli griež motoru vai ļoti palēlināti? Ja ļoti lēnu un knapi griež tad noteikti nepiedarbosies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2018-02-22 19:59 (saite)
normāli griež. līdz šim nav bijis problēmu vispār ar pielaišanu. bet nu kamōn, man ir 20 gadus vecs auto :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kasp777
2018-02-22 20:08 (saite)
tas jau nekas, ka 20 gadu auto, man ir bijis 30 gadīgs dīzeļauto:) kuru ziemā nebija vispār nekādas problēmas piedarbināt. Galvenais nosacījums ir jābūt labam akumulatoram, kvēlsvecēm obligāti jāstrādā un vēl tāda lieta kā degvielas filtrs ziemā mēdz aizsalt, jo tur uzkrājas kondensāts un vienkārši nepadot vairs degvielu, ja tas ir aizsalis, tad vairs arī pie -10 nepiedarbināsi, vai nu tas jānomaina vai jāgaida, kad plusi būs:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2018-02-22 20:10 (saite)
jā, nu to tad cilvēks skatīsies :) ilgāk par nedēļu gan jau tāpat mocīties ar salu nevajadzēs. principā līdz šim laikapstākļu ziņā ziema bija ļ. veiksmīga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]inese_tk
2018-02-22 21:35 (saite)
jā, runājot par degvielu un kondensātiem, man papā, kad nopirkām dīzeli, teica, ka aukstā laikā esot baigi svarīgi, lai bāka ir pēc iespējas pilnāka, tad mazāka iespēja kondensātam rasties. es gan sīkāk nemācēšu paskaidrot, kad papā sāk runāt par mašīnām, man izslēdzas dzirde un ieslēdzas atpakaļ, tikai tad, kad viņš rezumē un saka pēdējo teikumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2018-02-22 21:37 (saite)
hahā, jā. es mēnesi neesmu uzpildījusi auto, lol. (man ir superekonomisks vāģis, reizi mēnesī uzpildos uz 20 eirām un nezinu bēdu)

šorīt bija bišk zem pusbākas, tieši domāju, pieliešu pilnu ar arktisko dīzeli... un nekur neaizbraucu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?