Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2016-07-31 12:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
rīgas stacijā strādā puskurla vai nevērīga kasiere; vakar lielvārdes vietā pārdeva biļetes uz smārdi (a čo, pēdējie burti sakrīt!), un kontrole vilcienā apstiprināja, ka tas tā notiekot bieži.

***

drīz pavisam pārstāšu iepirkties visādos tirgos pie večiņām, jo besī cilvēciskais kontakts ar laiku piebesī tomēr, ka a) tev visu laiku liek justies vainīgai (piemēram, ka večiņa tevis dēļ spiesta skaitīt atlikumu), b) tevi vēl piedevām apskaita (pamanu, bet izliekos nemanām, jo ko tādām padarīsi?)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2016-07-31 14:38 (saite)
Tas bija sarkasms.

Londonā ar Oyster (vietējo e-talonu) vai pat bezkontakta bankas karti pilsētas robežās var braukt visur – arī ar vilcieniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-07-31 14:42 (saite)
un maltā es varu braukt ar vienu biļeti (dienas biļete - pusotrs eiro)/abonementu/whatever pa visu valsti, mainot transportu N reizes, so?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-07-31 14:47 (saite)
Tas pierāda, ka PV nav reālu iespēju ieviest biļešu automātus :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-07-31 14:48 (saite)
nu, galvenais, lai cilvēks pats saprot, ko ir gribējis pateikt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2016-07-31 21:05 (saite)
Mums toties ir mobilly. Reāla sāpe kontrolei, jo īpaši, ja ar mazgadīgiem bērniem kopā, toties stacijā nekas nav jādara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?