barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2017-08-09 11:15:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
mēs nau viņi
Jā, lūk, kā jau zīmju lasītāji prognozēja, "pilnmēness piegādās" un vai nu tas, vai citas elementu konstelācijas (pacietības trūkums, vēlme nesamierināties, nepieciešamība uzdot jautājumus, utmldz) arī atsedz dažādas šmucīnas zem itinkā daiļi pūderētiem mauriņiem.


Dažas dienas biju liegā sistēmiskā neizpratnē par SS.lv aizstāvībai noorganizētajiem PR bastioniem, ieskaitot, atkārtojos - "augsto tehnoloģiju kompānijas inbox.lv īpašnieku"* un citus smagā koda triceratopus, bet tad es sapratu, kāpēc "ss.lv" dauziem liekas kaut kas mīļš, svēts un aizstāvams.

Tāpēc, ka ss.lv tomēr ir tik neviltots spogulis mums pašiem un ikvienam – tur vienkop ir redzamas visas tās Ziepniekkalna rokoko un/ vai jaunprojektu "japāņu askēzes" fantāzijas, labi noviltoti HermesBirkini pa 45 eur pudā, no objektiem iznesti špahteļmasas maisi, no V.O.V.A cehiem sperta korsešu produkcija un visādi citādi nenovēršami izdevīgi piedāvājumi, "antīks bufets no Golandiem", kurus izvēloties tu esi apgājis veselu liekēžu ķēdi un nodokļu politikas turklāt;
tas ir portāls uz zvērēnu sevī: cīnies, roc, ķer, grāb, tasnoteiktibūslēti, esi gudrāks (un apsviedīgāks) kā tie nožēlojamie idioti, kas iepērk legālas preces oficiālos veikalos (vai- tos pat veido kā savu biznesu);
trešā tēvdēla gudrība ir pie kaprīzās stikla kalna daiļaviņas uzjāt ar kaķu zelta gredzentīnu un trešajā bemkā, tūnētā kā piektā, tikko no vācijas, protams. Jo tev ir jāspēj no tuvīnā purva izcelt labākā kritala, tāpēc, ka kurināšana ar sausu malku prasa baigo piepūli, "a kritalas purvā- pa lēto."

Es bieži lietoju ss.lv, lai sev pašai vai "stikla akvārijos peldošām mārketinga zivtiņām" ((c) VT) atgādinātu/ilustrētu estētiskās, valodas u.c. atspraudumus realitātē, sak, uz ko ir jāatsperas, lai kaut kas mainītos; bez veneroloģiski sūdīgās gaumes ilustrācijas ss.lv ir viens no vislabākajiem "nācijas pulsometriem" arī tajā, ka nodokļus, nodevas gribas pieprasīt progesīvus un pilnīgi noteikti, tiem citiem (tiem pašiem idiotiem, kas pērk jaunus datorus ar legālajām programmām), bet nevis – sākt ar sevi. Tā diemžēl ir dabiska ēnainās ekosistēmas un slapstīšanās daļa, kurā šķiet jēgpilni strādāt pie rūdītiem žulikiem, samierināties ar regulāru uzmetienu, bet tā arī nenokāpt no adatas, jo "ir zināmas priekšrocības", par nodokļos nesamaksāto algas daļu vari nopirkt mazlietotu Stollar blenderi, kičeneidu un pielikt heštagu #lovemylife.

Eseska ir Latvijas iedzīvotāja faktiskā paradīze, kurā lieliskā palielinājumā spoguļojas nožēlojamās CSB oficiālās statistikas īstenais purniņš. "Cena runājama", jo idioti ir "tie citi". Tāds, vot, #lovemylife, #saldejumslimonadehipoteka.



* so that you know, arī ciba ir augsto tehnoloģiju prodakts, ja?!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kautskis
2017-08-09 13:17 (saite)
Es nevaru iedomāties nevienu veidu, kā kāds cits portāls varētu savākt 50% ss klientu. Viss ir tieši tik elementāri: ja tu ieliec sludinājumu, tevi galvenokārt vai varbūt pat tikai interesē tas, cik cilvēku tev piezvanīs. Ja portālā x ar debīlu dizainu, augstprātīgu klientu servisu un "tev nav izvēles, zvani" reklāmu smārdu tev piezvanīs 10 pircēji, bet superdupermegaērtajā portālā y tev piezvanīs neviens, tad izvēle ir diezgan skaidra.

Vienīgais, ko es varu iedomāties (un kas arī notiek), ir kaut kādi nišas sludinājumu portāliņi. PSRS krāmu tirgoņi, piemēram, feisbukos aktīvi tirgojas; tur tas, ka nav populārs, nav tik svarīgi, jo tie, kas pirks, apgrozās tieši tur. Nu varbūt, vaaaaaarbūt kāds censonis ar vareniem mārketinga resursiem, kas būtu gatavs kādus gadiņus strādāt ar pamatīgiem zaudējumiem, varētu mēģināt esesam uztaisīt alternātīvu dzīvokļos un/vai mašīnās. Varbūt. Bet visu vienlaikus -- nav reāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?