Es nevaru iedomāties nevienu veidu, kā kāds cits portāls varētu savākt 50% ss klientu. Viss ir tieši tik elementāri: ja tu ieliec sludinājumu, tevi galvenokārt vai varbūt pat tikai interesē tas, cik cilvēku tev piezvanīs. Ja portālā x ar debīlu dizainu, augstprātīgu klientu servisu un "tev nav izvēles, zvani" reklāmu smārdu tev piezvanīs 10 pircēji, bet superdupermegaērtajā portālā y tev piezvanīs neviens, tad izvēle ir diezgan skaidra.
Vienīgais, ko es varu iedomāties (un kas arī notiek), ir kaut kādi nišas sludinājumu portāliņi. PSRS krāmu tirgoņi, piemēram, feisbukos aktīvi tirgojas; tur tas, ka nav populārs, nav tik svarīgi, jo tie, kas pirks, apgrozās tieši tur. Nu varbūt, vaaaaaarbūt kāds censonis ar vareniem mārketinga resursiem, kas būtu gatavs kādus gadiņus strādāt ar pamatīgiem zaudējumiem, varētu mēģināt esesam uztaisīt alternātīvu dzīvokļos un/vai mašīnās. Varbūt. Bet visu vienlaikus -- nav reāli.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: