barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2012-12-04 22:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vāverēns zaķīšam par biznesu stāsta
Gočpendel, DnB bankas "dažiem ir jākrāj, citiem veicas" komunikācija šķiet daudz viedāka kā Swedbank zvēriņu sērija. Pasakas un stāsti, šķietama sirsnība un tuvums, lai aizietu prom no "gāzi grīdā" un uģa zemtura vārdā nosauktās "klientu nopakošanas" stratēģijas, visas tās stokbilžu sīrupainās "santehniķi! pieprasi līzinghipotēku uz 90 gadiem savam poršam!" stāstniecības, taču te šķiet, ka Saules akmens cilvēki ir mazliet pārliekuši un nav ilgstoši izgājuši no kabinetiem svaigā gaisā pastaigāt.

Toksiska paskata ezītis stāsta par Mastercard?
Vāveru tēvs apdrošinājis mājokli, lai lapsu ģimenē nebūtu postažas?
Par tieši cik lieliem idiotiem ir jāuzskata savi klienti, kuri bez naudasplūsmas ir arī pieauguši cilvēki? Tu nevari gribēt sev gudrus klientus vai cerēt uz viņu gudru uzvedību, ja pats runā ar tiem uķipuķi tēlos un zimbolos.







p.s. vai nav kādam jauno biologu NVO, kāds pulciņš vai kas tāds? [info]ezss, tu – būtu tak' mīļi uzrakstīt ierakstītu vēstuli :) skaistajām meitenēm no akvārija (c) un viņu draugiem par to, kā domā un par ko rūpējas meža zvēriņi, ko viņi ēd, kā sazinās savā starpā un nu, par to realitātes nepieciešamību . tīri tā, izglītojošos nolūkos. www.nezaimo-zverinus.lv.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]unpy
2012-12-05 01:46 (saite)
Kaut gan, nedaudz padomājot, sapratu, kādu atbildi saņemšu, ja kaut kā būšu(un gan jau, ka būšu) uztrāpījis uz kādu no pirmavotiem - kaut ko no sērijas "viena no būtiskākajām cīsiņu patērētāju grupām ir bērni, bērnu čīkstulībās vecāki mūsdienās ieklausās, ja nāk papildus ziņa vecākiem, ka tieši šie cīsiņi ir bez e-vielām, tad sanāk graujoša kombinācija un mežonīgi pozitīvs pārdošanas efekts no šādas reklāmas", kombinācijā ar sarunu ar "Rīgas Miesnieka" pārstāvi - ūsainu tanti vai kas nu tur viņiem ir - "skatieties, kā kaut kas tāds bērniem var nepatikt līdz pašām sirdīm un dibeniem?". Ūsainā tante piekrīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2012-12-05 09:46 (saite)
Tā visa ir tiesa, bērni ēd cīsiņus, vecāki raizējas par e-eeeee vielām un iepērkas dabasdobē, vien šī klipa radošajam pavēlniekam ieteiktu pāriet no acetona dzeršanas uz cido sulām, ja citādi nevar.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2012-12-05 10:18 (saite)
Kāpēc gan? Reklāmista uzdevums ir iesmērēt savu kreatīvu klientam, kas šajā gadījumā tak ir izdevies. Reklāmas uzdevums ir iesmērēt attiecīgo produktu pircējam, turklāt to var panākt ar brute force -- lūk, atkārtosim pietiekami ilgi par cīsiņiem bez ē, domā, ka māmuļas nodomās -- nu šitas nu gan ir reti idiotisks klips, nebarosim sīci ar tādiem cīsiņiem, kam tik idiotiski klipi? Lika pagaidīt! Smadzenēs iesēdīsies "gaļiņa bez ē" -- un rociņa veikaliņā pati pastiepsies pēc paciņas ar uzlīmīti, īpaši neaizdomājoties, ka vispār jau Rakveres cīsiņi ir diezgan liels sūds.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2012-12-05 13:28 (saite)
Zinies, komentāriņa sākums atgādina paša lielisko reprīzi kaut kad pie manis par H&M ienākšanu (vai tas bija pie vistu zagļa, kur kolektīvi atvilkām par īpaši saburzītajām drānām tikai LV tirgum?). Tas par to iesmērēšanu, atļausiet nu tomēr norādīt, ka tik zemi uzdevumi tomēr nav nevienai no pusēm. Konkrētais gadījums ir traģiski stulbs no visām pusēm un kā tāds nav apspriežams - zīdaiņus taču mēs nespārdam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?