17 March 2016 @ 11:33 am
 
kas vīrietim būtu jāzina, kas vīrietim būtu jāzina.

attiecībās esot, protams, ka vīrietis zina, kāda kontracepcija tiek lietota un kā to sauc.
bet kāpēc lai vīrietim būtu jāzina un jānosauc citi - seksos nelietotie - kontracepcijas veidi? es arī nezinu neko par kontracepciju, kuru nelietoju.

vai cilvēki, kuri mazgā traukus ar rokām, orientējas trauku mazgājamo mašīnu piedāvājumā?
vai tiem, kas brauc ar riteni, ir jāzina, kādu ātrumu spēj sasniegt skeitbords?
vai tiem, kas nekrāso matus, būtu jāzina atšķirība starp matu krāsu, krēmu, putām un vēl visādiem pigoriem?
 
 
( Post a new comment )
penija[info]penny_lane on March 17th, 2016 - 11:42 am
piekrītu. bet man liekas smieklīgi caurspīdošā doma, ka mēs, sievietes, lūk, zinām da visu. bet vispār iešu izpildīt testiņu, gribu zināt, cik daudz zinu.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 11:47 am
a drīkst tā? tur dod pareizās atbildes?

(es zinu, ka NOTEIKTI pusi atbildētu nepareizi)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
penija[info]penny_lane on March 17th, 2016 - 11:50 am
paskatījos. viegli, tiešām. es nezināju atbildes uz diviem. tur nav bazars par kontracepcijas veidiem īpaši, drīzāk veselais saprāts.

viens- kas jādara, ja pēc avārijas kontracepcijas sāk vemt- hvz, drīkst dzert vēlreiz, vai...how do i proceed.

bet viss pārējais. nu tur nav jautājumu, kā lietot diafragmu vai jebkas tāds.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 11:51 am
bet jautājums par spirāli mani nomulsināja. jo es zinu "spirāli kā spirāli", bet vai tās visas ir vienādas? un tiešām tikai pēc dzemdībām? nu nē takš!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
penija[info]penny_lane on March 17th, 2016 - 11:53 am
es iepauzēju. bet pa ausu galam dzirdēts, ka tagad viņas esot lietojamas visādas un visādi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 11:56 am
nu ja. var lietot arī nedzemdējošas. tāpēc man radās jautājums par "hormonālā intrauterīnā" - tā tad ir tā, ko var dzemdējošas vai nevar?

aij, jebkurā gadījumā - večiem ir jāzina, kas ir kontracepcija. viņiem ir jāzina, ka pastāv iespēja dzert avārijas tableti. bet sīkumi par spirāļu veidiem - kamōn! un par vemšanu - kamōn! izlasīs instrukcijā, kad nopirks!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
penija[info]penny_lane on March 17th, 2016 - 11:59 am
bet aptauja jau ir, šķiet, lai saprastu, cik daudz zina vai interesējas, ne? nevis apgalvojums, ka tas viss jāzina. pieņemu.

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 12:00 pm
jā, piedod, es jau arī sāku neprecīzi interpretēt aptauju. kaut kā liekas, ka - ja jau tiek uzdots, tad arī tiek sagaidīts, ka atbildēs. un atbildēs pareizi.
(Reply) (Parent) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on March 17th, 2016 - 11:47 am
Nu jau nu. Es pati neesmu tajā "mārketā", bet, kad biju, izdarījos daudz netīkamām vīriešiem, nekā viņi pieļautu, ja jebko zinātu. Saplīsa prezis? You better take taxi to diennakts aptieka, for I will kill myself, if happen to have your child.
(Reply) (Thread) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on March 17th, 2016 - 11:48 am
Bet tā sajūta "I will totally not have your child" bija ļoti lab. Ah. The joys of life!
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 11:49 am
avārijas kontracepcija nav kontracepcija manā skatījumā. tas ir "gadījums", kurā vienmēr veči tiek sūtīti uz aptiekām un vienmēr sievietes ir bļāvušas - nu ar kuru gan tā nav gadījies :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
penija[info]penny_lane on March 17th, 2016 - 11:50 am
vai ne?
(Reply) (Parent) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on March 17th, 2016 - 12:00 pm
turklāt nav garantijas, ka nostrādā. avārijas kontracepcija I mean
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 12:07 pm
jā, jo bļaušana gan vienmēr nostrādā :)
(Reply) (Parent) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on March 17th, 2016 - 12:47 pm
"vienmēr"
(Reply) (Parent) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on March 17th, 2016 - 02:56 pm
Protams. Bet es tagad iedomājos no otras puses - nu un kas tad būtu noticis, ja es nakti pačučētu, padzīvojot ar šo iespēju. Ja nebūtu teikusi, ka "avārijas kontracepcija right now", bet apdomājusi visu. Ja vīrietis zinātu, ka mums ir vismaz 12 stundas laikas šīs lietas atrisināšanai, viņš droši vien reaģētu citādi.
(Reply) (Parent) (Link)
(Anonymous) on March 17th, 2016 - 03:09 pm
ir iespējams iztikt bez bļaušanas.
šis komentārs diemžēl stiprina stereotipu, ka sievietes visu laiku bļauj un kaut kur triec vīriešus.

par ierakstu -
obligāti nekas nav jāzina, protams, bet var gadīties, ka kāds tomēr zina, kādu kontracepcijas līdzekli lieto cilvēks, ar ko viņš guļ. pat ja šis līdzeklis nav uzskatāmi redzams katru reizi, kad ir sekss.
vispār interesanti, ka tu raksti, ka "es arī nezinu neko par kontracepciju, kuru nelietoju", it kā tava nezināšana par to, ko lieto visi citi, lielākoties nepazīstamie cilvēki, būtu tas pats kā nezināt, ko lieto cilvēks, ar kuru tu guli (ņemot vērā, ka kontracepcija var ietekmēt arī dažādas lietas - libido, veselības stāvokli, finanses u.t.t.)
par salīdzinājumiem ar trauku mazgāšanu, velosipēda lietošanu utt vispār neizteikšos : >
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on March 17th, 2016 - 03:12 pm
Šis komentārs stiprina stereotipu, ka cilvēkiem jāslēpjas, lai teiktu, ko viņi patiešām domā.
Tas, ka sievietes bļauj, nozīmē to, ka sievietēm nav droši. Tas, ka sievietēm nav droši, ir saistīts ar to, ka vīrieši mēdz būt neizglītoti. Nevienam nevajadzētu būt nezinošam vai bļaustīgam. Tur nav jākaunās, var likt parakstu un datumu apakšā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
(Anonymous) on March 17th, 2016 - 03:19 pm
jess, reducto ad anonymousness.
nesapratu, kā jušanās droši vai nedroši ietekmē augstākminēto bļaušanu. ja pateiktu klusi vai normālā balsī, neviens uz aptieku neietu?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on March 17th, 2016 - 06:53 pm
Runa vienkārši par to sajūtu, ka visa atbildība tagad ir uz maniem pleciem, izklaides bija kopīgas, bet problēmas - tikai man. Un visdrīzāk, ka es pati izvēlējos nodomāt, ka tā bija. Nezinot, vai otram rūp, vai nē, pieņēmu, ka visdrīzāk nerūpēs.
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 03:25 pm
nu bet tieši tāpēc mēģini ielasīties - es runāju par to, ka es nezinu kontracepciju, kuru nelietoju, un vīrietis arī nezina kontracepciju, kuru nelietoju. tāpēc es uzskatu, ka nezināt, ko lieto sveši cilvēki, ir pilnīgi kaut kas cits, kā zināt, ko lieto cilvēks, ar ko tu guli.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
(Anonymous) on March 17th, 2016 - 03:28 pm
tas varbūt ir gadījumos, kad konkrētais vīrietis ir gulējis tikai ar vienu sievieti un viņa ir lietojusi tikai 1 (vai nevienu) kontracepcijas veidu. cik daudz tādu gadījumu ir?
aptaujā nebija superdetalizētu jautājumu par entajiem kontracepcijas veidiem un to lietošanas īpatnībām. tieši otrādi - diezgan vispārīgi
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 03:38 pm
aij, labi, nav jēgas runāties.
bet
vīrietim taču ir tiesības aizmirst, ko sieviete ir lietojusi pirms, piemēram, 5 gadiem, ne?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
(Anonymous) on March 17th, 2016 - 04:13 pm
pat sievietei ir tiesības aizmirst, ko viņa lietojudi pirms 5 gadiem :)
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 05:11 pm
bet, lai Tev liktos, ka viss pasaulē tomēr ir labi. es nekad neesmu bļāvusi uz nevienu vīrieti par avārijas kontracepciju. pati biju muļķe? aiziešu uz aptieku? negribas iet? palūgšu? iesim kopā? arī ģeld.

bet humors man itkā kaut kāds piemītot, lai arī daudziem nav skaidrs
(Reply) (Parent) (Link)
mis_sarajevo[info]mis_sarajevo on March 17th, 2016 - 01:01 pm
Baigi gribējās ierakstīt, ka mana kontracepcija ir mana seja. Bet es to nedarīšu lol.
(Reply) (Thread) (Link)
barbala: paedogogija[info]barbala on March 17th, 2016 - 01:36 pm
aaaarght.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
mis_sarajevo[info]mis_sarajevo on March 17th, 2016 - 05:01 pm
Jep. Iztēlojos, ka to saku visa tāda dzīves nogurdināta, labā žvingulī un bitter, dzerot viskiju ļoti noskrandušā bārā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
barbala[info]barbala on March 17th, 2016 - 05:03 pm
un pavisam labi zinot, ka tā vis nav, jā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
mis_sarajevo[info]mis_sarajevo on March 17th, 2016 - 05:09 pm
Vnk jānotaupa šis līdz kādam 60 gadu vecumam.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
barbala[info]barbala on March 17th, 2016 - 05:40 pm
ap to laiku jau kontraceptīvais moments tāds mazāk aktuāls.
(Reply) (Parent) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on March 17th, 2016 - 02:57 pm
That sounds super dirty.
(Reply) (Parent) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on March 17th, 2016 - 01:15 pm
ko nozīmē "būtu jāzina"? dārgie teicamnieki, tā ir aptauja, nevis eksāmens!
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 01:16 pm
es jau penijai iekomentēju, ka, jā jā, es arī sajutu šo aptauju kā eksāmenu. un par to dziļi atvainojos. bet man gribas sašust un te ir labs iemesls!
(Reply) (Parent) (Link)
Santa[info]santa_be on March 17th, 2016 - 01:42 pm
Kaut kas ir jāzina, kaut kas nav. Mēs kopā izlēmām gan vienu veidu uzsākt, gan vienu pārtraukt. Es biju gala lēmuma pieņēmējs, bet procesā tika iesaistīts partneris, galu galā- sekss mums ir kopā.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on March 17th, 2016 - 03:25 pm
lūk, saprāta balss.
(Reply) (Parent) (Link)