antiprojekcija ([info]antiprojekcija) rakstīja,
@ 2023-01-04 17:00:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kodolenerģijas jaunās drēbes
Pēc kodolenerģijas slavinājumu lasīšanas cibā esmu uzzinājis ko jaunu un ļoti smieklīgu.

Mums saka, ka uz saules un vēja enerģiju nevar paļauties, jo tā esot atkarīga no laikapstākļiem. Izrādās, Francijas izslavētajiem reaktoriem nākas slēgties ārā karstuma viļņu laikā, jo citādi tie uzvārīs zivis upē or something. Much weather independence.

Un vispār, šovasar - pašas enerģijas krīzes vidū - darboties spējīgi bija tikai 24 no Francijas 56 reaktoriem. Daži nedarbojās dēļ karstuma, dažiem bija plānveida apkope, bet vēl čupa dēļ atklātiem bojājumiem drošības sistēmās (zinu, zinu, dzīves sīkumi). Vēl rudenī EDF (to operators) sita pie krūtīm, ka līdz šī gada sākumam visi atsāks darboties. Kā visi pārējie šīs industrijas solījumi, tā arī šis ir izrādījies "optimistisks" (meli).

Un tad vēl te daži atļaujas norādīt uz Šveices ierobežojumiem - kuri nebūtu nepieciešami, ja Francijas AES flote darbotos - kā uz pamatojumu, ka mums vajagot vairāk tos draņķus. Neba jau tos nemēģinātu celt - re kur vēl viens Francijā kavējas jau vienpadsmito gadu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2023-01-04 21:12 (saite)
Tāds apsvērums, ka vairums cilvēku šos auto ikdienā izmanto kā transportlīdzekļus nepieciešamo mantu pārvadāšanai, no centriņā dzīvojošu ofisplanktonu viedokļa, neeksistē. Nemaz nerunājot par tiem, kas regulāri izvadā savu ģimeni kur nu kuro. Tādi, kas katru dienu brauc tikai ar savu papīru mapīti no purčika līdz centra ofisiņam un atpakaļ, arī ir ekstremāls piemērs.
Kā arī tas, ka procentuāli sabiedrības daļa, kas var regulāri bez riska un diskomforta mīties mūsu novecojošajā sabiedrībā un bargajā klimatā, nav pat tuvu vairākumam. Hei, bet nemīz tupelē, būsi veselīgāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-01-04 21:22 (saite)
Pietiktu jau ar to vien, ja ar velo un sab. transporta palīdzību samazinātos visas tās auto masas, kas katru dienu pārvietojas no tuvējās Pārdaugavas uz Centru un atpakaļ. Kad eju ar kājām garām tiem sastrēgumiem, tad vienmēr paskaitu, cik no visiem auto ir ar >1 cilvēku: gandrīz nemaz, vienā no 20 varbūt gadās, ka veseli divi cilvēki piecvietīgajā auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-01-05 00:56 (saite)
Kur points?
Tu nezini no kura punkta līdz kuram brauc.
Cik daudz dienas garumā un uz kurieni viņiem vēl jābrauc.
Vai un cik viņi uzņems pasažierus.
Cik daudz un kādas mantas viņiem jāved.

Ja dzīvoju Āģī un darbs vecrīgā vai centrā un nevajag nekādu inventāru, izņemot mapi, tad, protams, bez auto mierīgi.

Lai gan tādā laikā kā šobrīd, labprātāk pasēdētu siltā sastrēgumā. Kāpēc uz tādu komfortu tiesīgi tikai lieskung' un viņu lakeji? Gribam atpakaļ viduslaikus? Kāpēc plebam pienākums uz askēzi, lai apmaksātu bagātnieku privāto reaktīvo lidmašīnu reisus vienam uz otra rautiem?

Jebkādas normāla bagāžas, pat ikdienas iepirkumu somu pārvadāšana ar veļļuku vai sabtransu ir loģistiska elle un pazemojošs diskomforts. Esmu intīmi pazīstams ar abiem variantiem, kopš nedzīvoju klusajā centriņā un 200 metru rādiusā nav pieejami visu iespējamo un neiespējamo preču veikali.

Ir diezgan skaidri noklausāms no kādām aprindām un dzīvesveida nāk tie persi, kas aģitē šāda stila blēņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?