annuska ([info]annuska) rakstīja,
@ 2010-01-19 11:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kad es gāju ceturtajā, un arī trešajā un otrajā klasē, nu varbūt vienīgi pirmajā ne, es vecākus ar savām mācībām praktiski neapgrūtināju. Visu izdarīju pati un biju teicamniece. Bet mans dēls tā nevar. Nerunājot par angļu valodu, kur viņam ir sūdīga skolotāja un mana palīdzība tiešām vajadzīga, arī pārējo mājasdarbu pildīšanā viņš gribētu maksimāli iesaistīt visus klātesošos. Ja esmu mājās, ļoti grūti izvairīties un darīt savas lietas. Savukārt, kad tiešām palīdzu, tad man viņu gribas piekaut jau pēc pirmajām 5 minūtēm. Neprasme loģiski (vismaz manuprāt loģiski) domāt savienojumā ar nepacietību un nepieklājību. Taču tas ir mans mīļais, jūtīgais, sirsnīgais un talantīgais dēls.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]honeybee
2010-01-19 13:19 (saite)
Nez, es kaut kā parasti ar puiku visu daru vairākos piesēdienos
- vispirms lai viņš izdara to, ko saprot, nevis iestrēgst pie kaut kā, ko nesaprot,
- pēc tam es viņam uzdodu pāris muļķīgus jautājumus par to, ko viņš nesaprot (palīdzu sadalīt uzdevumu pa daļām utml),
- pēc tam piesēžos un kopā ar viņu izdara to, ko viņš točna nesaprot.
Tā kā puikam rakstāmais jāraksta pašam, man šis trešais posms nesatrauc (un, cik es saprotu, tas skaitās okei, vismaz pagaidām).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]annuska
2010-01-19 16:19 (saite)
nu bet Tavs ir PIRMAJĀ klasē!!! es cepos, ka man ceturtklasniekam šitā pat jādara

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murse
2010-01-19 19:16 (saite)
vovo. man pirmajā klasē neko gandrīz pati nedarīja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?