scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2013-12-15 14:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Atrasties fūrei labajā pusē pus korpusu priekšā, ir ļoti slikta karma.
Vēl sliktāka karma ir, ja priekšā čunčina kāds nepārliecinātāks par savām spējām, kā rezultātā nav kur sprukt, kad fūre izdomā pārkārtoties pa labi un tevi nepamana.
Paspēju tik ieraudzīt sānos mirgojošu virzienrādītāju, gari notaurēties (jo priekšā sprukt nebija kur) un sagaidīt būkšķi pa aizmugurējām durvīm un spārnu, kas diezgan labi samalts ar fūres priekšējā riteņa dzelžiem.
Rezultātā sabojāta diena man un vienam leitim, kuru gan tīri cilvēcīgi saprotu un nevainoju, jo tas ir visriebīgākais punkts, kurā neko neredz.
Laime nelaimē - ar otru sānu varēja sanākt arī izbaudīt Salu tilta betona apmales...

Turpinājumā, droši vien, sekss ar apdrošinātāju, sanāks izbaudīt, ko īsti nozīmē "DubultOCTA".

UPD: Visvairāk pašu pārsteidza miers, kādā izpildīju obligāto algoritmu "avareikas" un "avārijas zīmes" izlikšanu, tikai pēc tam sākot domāt, kas tad īsti ir noticis un ko darīt tālāk.
Te viens video, kur šoferītis ir ar vēl lielāku paškontroli, kuru var tikai apbrīnot http://www.youtube.com/watch?v=NrQysoWbHy0#t=3m48s


(Ierakstīt jaunu komentāru)

(Nodzēsts puksts)
Re: auč :(
[info]scope
2013-12-15 14:14 (saite)
Pašam nekas, paldies par apvaicāšanos :)
Auto ceļams, nāksies mainīt spārnu un paspārni, buktēt un krāsot durvis, labot lieto disku, varēja būt krietni sūdīgāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]termostats
2013-12-15 15:48 (saite)
Līdzjūtība. Bet galvenais jau, ka vainīgs kāds cits, un rezultātā ir iespēja no situācijas iziet arī plusos. Veiksmi sadarbībā ar apdrošinātāju! ;)

Ja normāls kantoris, tad jau īpašam čakaram nevajadzētu būt. Uzprasi gan, cik var dabūt naudā, un tad, ja konkrētā miza nav pārak mīļa vai ekskluzīva, var rasties iespēja arī paķert vietā kaut ko foršāku.

Un vēl. Galvenais tad, kad nāk eksperts skatīties, pasaki, lai ieraksta tajā lapā, ka droši vien ir aizgājis arī aizmugurējais tilts, deformētas nesošās konstrukcijas un ka vopšem tur bez ģeometrijas stenda un aizmugurējās piekares maiņas, nekas nebūs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]termostats
2013-12-15 16:01 (saite)
Un to pēdējo vajag uztvert nopietni, nevis vienkārši kā padomu, kā dabūt lielāku piķi no apdrošinātājiem. ;) Citādi būs tā, ka iztaisnos tev durvis, ieliks jaunu spārnu, bet pēkšņi izrādīsies, ka auto īsti taisni uz ceļa vairs neturas, kādu riepu ēd vairāk utt. Tāpat arī šķirbas starp durvīm un visrbūvi vairs var nebūt smuki vienādas un tā tālāk, kas nozīmē, ka var būt problēmas to auto notirgot tālāk. Vai sliktākajā gadījumā, sāks kaut kur ūdens tecēt iekšā.

Tā kā vajag te ieslēgt attieksmi un paņemt pēc pilnas programmas. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]biezpientaure
2013-12-15 22:12 (saite)
tas jā. reiz bremzēšanas laikā piespiedos vienam pakaļas bamperī, šim vizuāli nekas, sev izspiedu lukturi, bet haube pat nesaliecās. pēc tam izrādījās ka saliekts lanžerona gals, par laimi tik minimāli ka ar savirzi un pārējo nebiju problēmu, bet jā, bez pajaukšanas un apskates tur fig ko var redzēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2013-12-15 22:36 (saite)
Bamperi tādi viltīgi - plastmasas bieži smuki atspiežas atpakaļ tā, ka neko daudz neredz. Sevišķi jāskatās, kad kāds aizmugurē iebrauc (un ja vēl ir āķis), jo tur arī lielu triecienu var pa nesošajām daļām iedot, bet vizuāli būs tikai skrāpējumi uz bampera.

Tāmētāji jau gan parasti piemet slēptos defektus, jo zina, kur var slēpties kas nelāgs (un galu galā, grib jau arī nopelnīt).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scope
2013-12-15 16:06 (saite)
Paldies.
Tad jau redzēs, rīt jāatrāda apdrošinātājam, pēc tam jau iepriekš plānota vizīte pie sava meistara.

It kā ģeometrijai nevajadzētu būt traumētai, jo tad arī disks būtu lupatās, bet noteikti pieminēšu, par sliktu jau nenāks.
Paldies par ieteikumu.

Ir vēlme salabot, jo viss ir ceļams un nav arī vēlēšanās tagad ņemt citu auto ar nezināmiem defektiem (jauns nesanāks), pie tam vēl ielienot līzingos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2013-12-15 16:14 (saite)
Nu disks var paņemt triecienu, līdz glalam nepadoties, un padot tālāk, pats nemaz tādās lupatās neesot. Tāpat, ja dabūji pa sānu visā augstumā, pastāv iespēja, ka kāda no virsbūves statnēm ir izgājusi no vietas utt... :))

Apej rīt gaismā apkārt visam un nočeko visas šķirbas, tāpat arī paskaties, vai salonā nav redzams, ka kaut kas pēkšņi stāv šķībi utt. Visu šo vajag iebakstīt tam ekspertam.

Ja tev ir savs meistars, apskatities, kā ir idevīgāk, tev paņemt naudu, daļu samaskāt meistaram un pārējo savākt sev, vai arī mēģināt dabūt cauri meistara tāmi.


P.S. Manā nieka sešu gadu karjerā ir bijuši 2 OCTA gadījumi, abos ņēmu piķi, pārdevu auto atliekas un paliku plusos attiecībā pret auto iegādes cenu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2013-12-15 17:29 (saite)
Man arī 2. OCTA gadījums, tam pašam sānam, tik iepriekš cieta priekšējais spārns un abas durvis dabūja švīkas.

Dabūju, spriežot pēc bojājumiem, ar šāda te Volvo FH http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/New_Volvo_FH.jpg priekšējo riteni pa sāniem, šim vēl plastmasas skrūvju kalpaki un dekoratīvā plastmasas(?) uzlika pa gaisu aizgāja.
Cik skatījos, uz durvīm tikai pašā apakšā pie moldinga var atrast nelielu bukti (domājams no fūres sliekšņa), plus vēl ir daži skrāpējumi, kurus zem netīrumu kārtas īsti nevarēja novērtēt.

Sava bleķinieka un krāsotāja nav, visticamāk ņemšu apdrošinātāja servisu (ja dos to, kur iepriekš no cita apdrošinātāja laboju), jo iepriekš šie labi sataisīja.
Kā jau teicu, norakstīt intereses nav, jo zinu visas lietas, kas novērstas un ar kurām nevajadzētu būt kādu laiku pārsteigumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

(Nodzēsts puksts)

[info]scope
2013-12-16 08:13 (saite)
Eksperts fiksēs auto stāvokli pēc negadījuma.
Ja uz aci varēs pateikt, ka remonta izmaksas (ar slēptajiem defektiem) nepārsniedz noteiktu % no auto vērtības, auto tiek dzīts uz servisu, kur atkal tiek sastādīta tāme un skaņota ar apdrošinātāju.
Pēc kāda mēneša ir lēmums par remonta līdzekļu piešķiršanu un tad var runāt par servisa laikiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?