scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2013-12-15 14:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Atrasties fūrei labajā pusē pus korpusu priekšā, ir ļoti slikta karma.
Vēl sliktāka karma ir, ja priekšā čunčina kāds nepārliecinātāks par savām spējām, kā rezultātā nav kur sprukt, kad fūre izdomā pārkārtoties pa labi un tevi nepamana.
Paspēju tik ieraudzīt sānos mirgojošu virzienrādītāju, gari notaurēties (jo priekšā sprukt nebija kur) un sagaidīt būkšķi pa aizmugurējām durvīm un spārnu, kas diezgan labi samalts ar fūres priekšējā riteņa dzelžiem.
Rezultātā sabojāta diena man un vienam leitim, kuru gan tīri cilvēcīgi saprotu un nevainoju, jo tas ir visriebīgākais punkts, kurā neko neredz.
Laime nelaimē - ar otru sānu varēja sanākt arī izbaudīt Salu tilta betona apmales...

Turpinājumā, droši vien, sekss ar apdrošinātāju, sanāks izbaudīt, ko īsti nozīmē "DubultOCTA".

UPD: Visvairāk pašu pārsteidza miers, kādā izpildīju obligāto algoritmu "avareikas" un "avārijas zīmes" izlikšanu, tikai pēc tam sākot domāt, kas tad īsti ir noticis un ko darīt tālāk.
Te viens video, kur šoferītis ir ar vēl lielāku paškontroli, kuru var tikai apbrīnot http://www.youtube.com/watch?v=NrQysoWbHy0#t=3m48s


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

(Nodzēsts puksts)

[info]scope
2013-12-16 08:13 (saite)
Eksperts fiksēs auto stāvokli pēc negadījuma.
Ja uz aci varēs pateikt, ka remonta izmaksas (ar slēptajiem defektiem) nepārsniedz noteiktu % no auto vērtības, auto tiek dzīts uz servisu, kur atkal tiek sastādīta tāme un skaņota ar apdrošinātāju.
Pēc kāda mēneša ir lēmums par remonta līdzekļu piešķiršanu un tad var runāt par servisa laikiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?