scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2013-12-15 14:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Atrasties fūrei labajā pusē pus korpusu priekšā, ir ļoti slikta karma.
Vēl sliktāka karma ir, ja priekšā čunčina kāds nepārliecinātāks par savām spējām, kā rezultātā nav kur sprukt, kad fūre izdomā pārkārtoties pa labi un tevi nepamana.
Paspēju tik ieraudzīt sānos mirgojošu virzienrādītāju, gari notaurēties (jo priekšā sprukt nebija kur) un sagaidīt būkšķi pa aizmugurējām durvīm un spārnu, kas diezgan labi samalts ar fūres priekšējā riteņa dzelžiem.
Rezultātā sabojāta diena man un vienam leitim, kuru gan tīri cilvēcīgi saprotu un nevainoju, jo tas ir visriebīgākais punkts, kurā neko neredz.
Laime nelaimē - ar otru sānu varēja sanākt arī izbaudīt Salu tilta betona apmales...

Turpinājumā, droši vien, sekss ar apdrošinātāju, sanāks izbaudīt, ko īsti nozīmē "DubultOCTA".

UPD: Visvairāk pašu pārsteidza miers, kādā izpildīju obligāto algoritmu "avareikas" un "avārijas zīmes" izlikšanu, tikai pēc tam sākot domāt, kas tad īsti ir noticis un ko darīt tālāk.
Te viens video, kur šoferītis ir ar vēl lielāku paškontroli, kuru var tikai apbrīnot http://www.youtube.com/watch?v=NrQysoWbHy0#t=3m48s


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2013-12-15 16:06 (saite)
Paldies.
Tad jau redzēs, rīt jāatrāda apdrošinātājam, pēc tam jau iepriekš plānota vizīte pie sava meistara.

It kā ģeometrijai nevajadzētu būt traumētai, jo tad arī disks būtu lupatās, bet noteikti pieminēšu, par sliktu jau nenāks.
Paldies par ieteikumu.

Ir vēlme salabot, jo viss ir ceļams un nav arī vēlēšanās tagad ņemt citu auto ar nezināmiem defektiem (jauns nesanāks), pie tam vēl ielienot līzingos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2013-12-15 16:14 (saite)
Nu disks var paņemt triecienu, līdz glalam nepadoties, un padot tālāk, pats nemaz tādās lupatās neesot. Tāpat, ja dabūji pa sānu visā augstumā, pastāv iespēja, ka kāda no virsbūves statnēm ir izgājusi no vietas utt... :))

Apej rīt gaismā apkārt visam un nočeko visas šķirbas, tāpat arī paskaties, vai salonā nav redzams, ka kaut kas pēkšņi stāv šķībi utt. Visu šo vajag iebakstīt tam ekspertam.

Ja tev ir savs meistars, apskatities, kā ir idevīgāk, tev paņemt naudu, daļu samaskāt meistaram un pārējo savākt sev, vai arī mēģināt dabūt cauri meistara tāmi.


P.S. Manā nieka sešu gadu karjerā ir bijuši 2 OCTA gadījumi, abos ņēmu piķi, pārdevu auto atliekas un paliku plusos attiecībā pret auto iegādes cenu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2013-12-15 17:29 (saite)
Man arī 2. OCTA gadījums, tam pašam sānam, tik iepriekš cieta priekšējais spārns un abas durvis dabūja švīkas.

Dabūju, spriežot pēc bojājumiem, ar šāda te Volvo FH http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/New_Volvo_FH.jpg priekšējo riteni pa sāniem, šim vēl plastmasas skrūvju kalpaki un dekoratīvā plastmasas(?) uzlika pa gaisu aizgāja.
Cik skatījos, uz durvīm tikai pašā apakšā pie moldinga var atrast nelielu bukti (domājams no fūres sliekšņa), plus vēl ir daži skrāpējumi, kurus zem netīrumu kārtas īsti nevarēja novērtēt.

Sava bleķinieka un krāsotāja nav, visticamāk ņemšu apdrošinātāja servisu (ja dos to, kur iepriekš no cita apdrošinātāja laboju), jo iepriekš šie labi sataisīja.
Kā jau teicu, norakstīt intereses nav, jo zinu visas lietas, kas novērstas un ar kurām nevajadzētu būt kādu laiku pārsteigumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?