pajautaa

« previous entry | next entry »
Nov. 8., 2013 | 11:22 am
posted by: thx1138 in pajautaa

Vai ir normāli, ka mājas pārvaldnieks no īrniekiem prasa pases kopiju un izziņu par deklarēto dzīvesvietu?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {19}

Meistars

from: [info]slepkava
date: Nov. 8., 2013 - 11:38 am
#

pases kopiju viņam nav tiesības prasīt

Atbildēt


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Nov. 8., 2013 - 11:45 am
#

kādu izziņu par deklarēto dzīvesvietu? par to, vai īrnieks ir deklarējies pārvaldāmajā mājā?

Atbildēt | Diskusija


THX 1138

from: [info]thx1138
date: Nov. 8., 2013 - 03:03 pm
#

nē, vispārīgi

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Nov. 8., 2013 - 03:10 pm
#

nu ja skatāmies stingri pēc likumiem, deklarēts vispār var būt tikai tajā vietā, kur reāli dzīvo, tātad šāds jautājums no likumīga pārvaldnieka ir absurds.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]hessin
date: Nov. 8., 2013 - 11:47 am
#

pases kopiju nedrīkst, ziņo datu valsts inspekcijai, ja ir luste.

ko viņš grib redzēt deklarētās dzīvesvietas izziņā? To, ka deklarējies, kur īrē vai tieši pretēji? Nezinu, cik normāli tas ir, bet man nekad neprasīja. Bet lielajām namu pārvaldēm tas varētu interesēt, ja komunālos k kur aprēķina pēc dzīvojošiem, piem., atkritumus.

Atbildēt | Diskusija


THX 1138

from: [info]thx1138
date: Nov. 8., 2013 - 03:07 pm
#

kur vispār deklarējies. iepriekš arī neesmu sastapies ar šādu prasību, tāpēc gribētos dzirdēt iespējamos iemeslus no citiem.

Atbildēt | Iepriekšējais


zane

from: [info]lidot
date: Nov. 8., 2013 - 12:59 pm
#

pases kopiju noteikti nedrīkst.
Kāds Tev apsaimniekotājs? Moš, ja pašvaldības "Rīgas namu pārvaldnieks", varbūt taisās Tev piedāvāt deklarēties vai, piemēram, aprēķināt Tev kā lauķim kādu Rīgas bezgaisa nodokli. :)

Atbildēt | Diskusija


THX 1138

from: [info]thx1138
date: Nov. 8., 2013 - 03:05 pm
#

nav vēl sanācis uzzināt detalizētu info, vienkārši izziņu par dzīvesvietas dekl. līdz šim citur nav prasījuši. gribētos dzirdēt iespējamos iemeslus arī no citiem.

Atbildēt | Iepriekšējais


sirdnA

from: [info]sirdna
date: Nov. 8., 2013 - 01:24 pm
#

Pases kopiju vispār neviens nedrīkst prasīt. Ne banka, ne pārvaldnieks, ne svētais gars, ne valsts slepenpolicijas slepenās nodaļas galvenais slepenģenerālis, neviens, nekad.

Bet prasa. Un reizēm nav parocīgi sūtīt prasītāju tur, kur viņam būtu jāsēž ilgi un ar dziesmu.

Atbildēt | Diskusija


blond

from: [info]blond
date: Nov. 8., 2013 - 02:13 pm
#

tas ir kā, atvaino? kopiju ne kopiju, bet īres līgumu slēdzot taču pase ir jāuzrāda. Un līgumā pases dati tiek ierakstīti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Nov. 8., 2013 - 02:44 pm
#

Viens ir uzrādīt, bet šai gadījumā runa ir par fizisku pases kopiju, ko nevajadzētu pieprasīt, lai gan bankas to dara. Tikai jēgas nekādas, skat. te http://datubazes.wordpress.com/2013/11/02/ko-var-izdarit-ar-zagtu-pasi-telefons-nauda/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


blond

from: [info]blond
date: Nov. 8., 2013 - 02:51 pm
#

jā, bankas taču arī vienmēr nokopē pasi. man tikai nav saprotams, par ko visi tā uztraucas, mani tas nesatrauc ne mazākā mērā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Nov. 8., 2013 - 06:32 pm
#

dodot pases kopiju jebkurai iestādei, es ar roku pa virsu uzrakstu, ka viņa ir iesniegta konkrētajai iestādei. ar tādu kopiju laikam nesanāks auto līzingā nopirkt :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


t

from: [info]tiga
date: Nov. 9., 2013 - 04:01 am
#

+++

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Nov. 8., 2013 - 03:00 pm
#

nedrīkst prasīt pases kopiju neviens. ari banka ne. Pases datus drīkst norakstīt, bet ne kopēt, līdz ar to jebkuram var droši neļaut kopēt pasi un ja tādēl tiek atteikts pakalpojums, tad ziņot par to attiecīgajām iestādēm.

Kopēt daudzi grib, jo tā ir ērtāk - ātrāk nekā norakstīt, kā ari izslēdz kļūdu iespējamību.

Atbildēt | Diskusija


THX 1138

from: [info]thx1138
date: Nov. 8., 2013 - 03:10 pm
#

interesanti kāda ir lielā atšķirība starp norakstīšanu un nokopēšanu. ironizējot - no kopijas reālāka iespēja pagatavot viltus kopiju?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Nov. 8., 2013 - 03:12 pm
#

Kopija noklīst, kāds pēc tās izgatavo viltotu pasi un tavā vārdā paņem ātro kredītu. Skat augstāk linku, ko ieliku.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


THX 1138

from: [info]thx1138
date: Nov. 8., 2013 - 03:15 pm
#

šajos gadījumos pietiek arī ar pases kopiju? rakstā ir runa par oriģinālu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


crescendo

from: [info]crescendo
date: Nov. 8., 2013 - 05:11 pm
#

viltojumu no kopijas. viltojums izliekas par orģinālu.

Atbildēt | Iepriekšējais